جاباما
۹۸۸۱۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانی: سند جعلی، آبروی استقلال را برد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکن می‌داند اگر پولش را نگیرد دیگر دستش به جایی بند نیست. اگر بلایی سرش بیاید کسی حال زن و بچه اش را نمی‌پرسد باید نگران باشد.

خبرورزشی: شاهرخ بیانی از اتفاقات این روز‌های باشگاه استقلال خیلی متعجب نیست. در ادامه گفتگوی او را می خوانید:

آقای بیانی! برداشت تان از اتفاقات مدیریتی در این مدت با حضور مدیرعامل جدید چیست؟

اتفاقات اینقدر تکراری شده که آدم لازم ندارد روزنامه بخواند یا سایت و تلویزیون ببیند.

چطور؟

(خنده) هر زمان می‌شنویم مدیرعامل جدید آمده فوری مصاحبه‌های امیدبخشش را می‌بینیم و می‌شنویم که «اِله می‌کنم و بِله خواهم کرد!» البته این مدیر جدید هم که حسابی ماجرا را داغ کرد و از اقداماتی خبر داد که قبلی‌ها درباره اش حرف نمی‌زدند. به هر حال مدیر جدید وعده‌های جدید هم باید بدهد. باشگاه بدهی ندارد و مسائلی از این دست که می‌توان سالی ۳۰۰ میلیارد تومان از استقلال درآمدزایی کرد نوبرانه مدیریت بهاری جدید باشگاه بود. سند جعلی هم که آبروی باشگاه را برد!

فکر می‌کنید این وعده‌ها عملی نمی‌شود؟

اصلاً به فرد کار ندارم. این مدیر یا هر مدیر دیگری می‌آید باید قبل از کمپ ساختن و مسائلی از این دست که همه دهان پر کن هستند و جان می‌دهد برایشان ژست گرفت، باید پول بیاورند. اگر پول نیاورند مهمترین اتفاقات در استقلال نمی‌افتد. وقتی شما تیرآهن نداشته باشید نمی‌توانید سقف بزنید. پول در استقلال حکم مهمترین چیز را دارد.

برای پرداخت بدهی‌ها؟

بله! همین دیروز بود خواندم شفر و رفقای خارجی دیگرش دیگر فرصتی به استقلال نمی‌دهند و این یعنی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و در نهایت تضعیف استقلال. از طرف دیگر بازیکنان داخلی هم هستند که آن‌ها هم البته حق دارند.

به فرشید اسماعیلی و هم‌تیمی‌هایش حق می‌دهید در این شرایط یقه باشگاه را بگیرند؟

چرا نگیرند؟ مگر ندیدید همین مدیران و وزارت ورزشی‌ها چه بلایی سر پادوانی آورده‌اند که طرف به خود شما گفته شرمنده خانواده اش است. وقتی طرف وسط بازی فلج شده و یک بیمه درست و درمان نبوده که مادام العمر خرج زندگی اش را بدهد دیگر چه توقعی می‌توان از هم‌تیمی چنین بازیکنی داشت؟ بازیکن می‌داند اگر پولش را نگیرد دیگر دستش به جایی بند نیست. اگر بلایی سرش بیاید کسی حال زن و بچه اش را نمی‌پرسد باید نگران باشد. قطعاً این بچه‌ها دلسوز استقلال هستند ولی آدم برای کسی می‌میمرد که برایش تب کند نه کسانی که کمترین توجهی به آن‌ها نشود.

موضوع ادامه لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

کار خیلی تخصصی شده و فکر می‌کنم فقط فیفا و AFC هستند که می‌توانند در این‌باره تصمیم‌گیری کنند. قطعاً هیچ جام و فوتبالی ارزش جان حتی یک انسان را ندارد. پس بهتر است باز هم صبور باشیم. هر چند که دل همه برای فوتبال تنگ شده ولی کار دیگری نمی‌توان کرد. فقط بازیکنان باید در خلوت خودشان تمرین کنند تا هر زمان تمرینات شروع شد استارت بهتری بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج