جاباما
۹۸۸۱۹۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام: پاداش، حق کارلوس کی‌روش بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است فوتبال ایران در حال پسرفت است هرچند تمایلی به اظهار نظر درمورد شرایط حال حاضر تیم ملی ندارد.

ورزش سه: فولاد در این فصل با جواد نکونام توانسته تا اینجا دررده ششم قرار بگیرد ضمن اینکه با توجه به یک بازی کمتر این تیم به همراه استقلال آن ها این شانس را دارند که در صورتی که مسابقات آغاز شود بتوانند به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شوند. اتفاقی که با توجه به جاه طلبی های کاپیتان سابق تیم ملی در عرصه مربیگری برای فولاد می تواند قابل دسترسی باشد. نکونام امروز گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا در مورد مسایل مختلفی انجام داده که بخش هایی از آن را می خوانید:

شرایط فولاد را در روزهای کرونایی

در شروع فصل با توجه به بودجه‌ای که به من اعلام شده بود، تیم را بستیم و برنامه ما این بود که به ثبات برسیم تا فصل بعد شرایط تیم را بهتر کنیم. در باشگاه فولاد آقای مهندس محمدی و آقای آذری زحمت زیادی می‌کشند و من خوشحالم که با این افراد کار می‌کنم. در نیم فصل توانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم و الان شرایط را برای خودمان به گونه‌ای رقم زدیم که بتوانیم نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم. از تلاش‌های آقای آذری تشکر می‌کنم که به تیم و من روحیه می‌دهند. به نظر من جای چنین مدیرانی در فوتبال ایران خالی است.

ادامه داشتن یا تعطیلی لیگ

اکثر مواضعی که اعلام شده برای این بوده که هر کسی به نفع تیم خود صحبت کرده است اما از روز اول گفتیم و الان هم می‌گوییم که سلامت مردم و جامعه از هر چیزی مهم‌تر است. هر زمانی که از طریق وزارت بهداشت تشخیص داده شد و صلاح دیدند که بازی‌ها برگزار بشود، ما بازی می‌کنیم. خون ما از فوتبال است و دوست داریم همین فردا دوباره مسابقات ادامه داشته باشد.قطعا همه تیم‌ها نیاز به چهار هفته زمان برای آماده سازی دارند اما باید ببینیم تصمیم برای ادامه بازی‌ها چه زمانی گرفته می‌شود. اگر قرار باشد لیگ برگزار نشود و نیمه کاره بماند، آن زمان باید تصمیمات را نهادهای بالا دستی بگیرند چون یک تیم باید سهمیه آسیا بگیرد و یک تیم سقوط کند و قهرمان مشخص شود. به خاطر همین مساله فکر نمی‌کنم لیگ تعطیل شود و امیدوارم ادامه پیدا کند.

پاداش کارلوس کی‌روش

پاداش، حق کارلوس کی‌روش بود. در کل خوب شد که پول پاداش را کی‌روش گرفت چون اگر به او نمی‌دادند معلوم نبود چه می‌شد. من در دو دوره برای تیم ملی در جام‌جهانی بازی کرده‌ام اما کسی یک ریال به من پاداش نداد چون این پاداش‌ها به ما نمی‌رسید و نمی‌دانیم چه اتفاقی برایش رخ می‌داد. من می‌گویم حتی اگر خارج از عرف بوده که نبوده، من موافق پرداخت پاداش به کی‌روش هستم چون خدمتی که کی‌روش به فوتبال ایران کرد باعث شد شخصیت فوتبال ما ١۵ سال جلو برود.

پاداش صعود جام‌جهانی ٢٠١٨

در قراردادم بندی وجود داشت که پاداش صعود دریافت کنم اما آقای تاج خودش را به آن راه زد که مثلاً متوجه این مسائل نیست. در آن زمان نه پاداش صعود به ما دادند و نه حتی دستمزد ما پرداخت شد. امیدوارم صحبت‌های ما باعث بیداری آقایانی بشود که خودشان را به خواب زده‌اند. من به عنوان مربی حق و حقوقم را نگرفتم. پاداش صعود هم تا روزی که در تیم ملی بودم به من تعلق می‌گرفت اما نیازی ندارم این پول‌ها را بگیرم. خدا را شکر به اندازه خودم دارم اما خوشحالم پول (پاداش) در ایران نماند که آن را حیف‌ومیل کنند.

آینده تیم ملی

پسرفت. فوتبال ما در حال پسرفت است. من کلی می‌گویم و کاری به اتفاقات ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • abozaramini62

      مگه چه دستاوردی داشت که حقش بوداون بایدطبق قراردادش میگرفت گرچه قراردادش هم نجومی بود ازش حمایت میکنید چون نوچه اون دلال بودی

      پاسخ ها

      • تع

        ای پاچه خوار .چقدر با پاچه خواری تونستی تا 46سالگی توی تیم ملی بمونی .ولی یکی مثل جادوگر تو 33سالگی دیگه به تیم ملی دعوت نشه چون پاچه خواری مثل تو نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج