جاباما
۹۸۸۲۵۵
۲۲ نظر
۵۰۱۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
پ

زمان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد

مشاور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت که برای افزایش حقوق بازنشستگان رایزنی‌های لازم با هیات وزیران انجام خواهد شد و نحوه و میزان پرداخت افزایش حقوق‌ها تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می‌شود.

خبرآنلاین: مشاور معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت که برای افزایش حقوق بازنشستگان رایزنی های لازم با هیات وزیران انجام خواهد شد و نحوه و میزان پرداخت افزایش حقوق ها تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می شود.

نحوه ارائه خدمات در ایام کرونا و تاکید بر ارائه خدمات غیرحضوری از یک سو و ارائه دیگر تسهیلاتی که این نهاد برای کارفرمایان و کارگاه ها در نظر خواهد گرفت در کنار افزایش حقوق بازنشستگان از جمله مهم ترین سوال هایی است که در این روزها اذهان عمومی را به خود مشغول کرده است.

ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان

لیلا متعارفی، مشاور معاون بیمه ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این رابطه گفت: طی دو ماه اخیر نگارش و برنامه ریزی برای ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری گیران انجام شد که در مراحل پایاتی قرار دارد.

او افزود: با توجه به وضعیت کرونا، درخواست بازنشستگی مشمولین تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری ارائه و مورد بررسی قرار می گیرد.

متعارفی بیان کرد: در سامانه تامین اجتماعی فرم مربوطه درج می شود و افراد متقاضی می توانند از این طریق مشخصات خود را تکمیل کرده و در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دهند. امید است این سامانه تا اواسط اردیبهشت ماه فعال و در دسترس عموم قرار گیرد.

تسهیلات تامین اجتماعی به کارگاه‌ها

مشاور معاون بیمه ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مصوبه ای که بنا دارد تا تسهیلات بیمه ای به برخی کارگاه‌ها ارائه دهد، اظهار کرد: بخشنامه‌ای در حوزه بیمه مبنی بر اینکه کارگاه‌هایی که ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مشخص کرده، صادر شد تا تسهیلات ویژه‌ای به مشمولین تعلق گیرد از جمله اینکه لیست‌های بیمه اسفند، فروردین و اردیبهشت این مراکز به صورت ۷ درصد حق بیمه دریافت شود و همان مبلغی است که از کارگر دریافت می شود و ۲۰ درصد باقی مانده نیز در تیر ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

متعارفی تاکید کرد: در تیرماه این مراکز می توانند مبالغ این سه ماه را به صورت دفعی و یا تا پایان سال، به صورت چند بخشی پرداخت کنند.

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان؛ به زودی

مشاور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در پایان با اشاره به تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان نیز رایزنی های لازم با هیات وزیران انجام خواهد شد و نحوه و میزان پرداخت افزایش حقوق ها تا پایان اردیبهشت ماه مشخص می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا به خیر کنه بیمه ی ما را گران میکنند شما که حرف دل ما رو نمیگی ولی من میگم شاید یکی شنید

    • بدون نام

      چرابازنشسته تامین اجتماعی برج 3و4بایداضافه حقوق رادریافت کنند ولی لشکری وکشوری اسفندماه قبل ازسال نو

      پاسخ ها

      • امیرمسعود

        چون اونا نورچشمین

      • مسعود.

        اونا بچه مامانن، ما بچه زن بابا!!!!!

      • AAAAAAAAAAA

        دولت با لشکری و کشوری طرف است و اگر فوری اقدام نکند کند کاری های دولت را لو میدهند
        تامین اجتماعی بی صاحب است مگه خبر نداری

    • بدون نام

      نگفتین همسان سازی شده یانه,

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        ... حالاکو تا آخراردیبهشت ماه ؟؟

      • امیرمسعود

        ۹ سال اجرا نشد . الان اجرا یشه؟؟؟

    • بدون نام

      یعنی تا سه ماه دیگه هم هیچ خبری نیست باد بخوریم و هوا را نگاه کنیم تا آقایان شاید از راه دل سوزی و سر رحمت چند ریالی به حقوق من مستمری بگیر اضافه کنند. خدایا شکرت.

    • حسن

      به ما بازنشستگان تامین اجتماعی
      نیاز نیست صدقه بدهید
      سی سال حق بیمه گرفتید
      که در دوران پیری پس از سال ها استفاده
      از آن به اندازه حقوق و تورم به ما بدهید
      حق ما را با احترام قبل از سال براساس
      تورم محاسبه و بدون تبلیغات پرداخت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارگرها‌ رو‌ دریابید‌

      • بدون نام

        کارگرها‌ رو‌ دریابید‌

      • مسعود.

        چشم!!!
        چرا زودتر نگفتی؟!!!!

    • حقیقت‌گو

      ماهرچه میکشیم ازدست تامین اجتماعی میکشیم این داره به ماظلم میکنه ادعاش میادمن خودم یه ارگان مستقلم پس چراتصمیم نمیگیره عیدی هامونوباکارمندهامیده حقوقمونوکارگری حساب میکنه بمیری باین ارگانت خدالعنتون کنه

    • ایراندوست

      خدا وکیلی برای کشوری ولشگری همسانسازی از چند سال پیش دارن انجام میدن ولی تامین اجتماعی از سال ۸۶قرار شده انجام بدن که ندادن اما بیان خدا وکیلی این قشر خاموش را دلشونو شاد کننهمسانسازی حقوق انجلم بدن اولا پول مال سازمان تامین اجتماعیه پول خودشه دولت برده خرج کرده الان باید بدهیشو بده صدقه که نمیده خوب اگر تامین اجتماعی نبود این سازمان ثروتمند که الاان به اینروز انداختنش آدمهای نابلد ومغز فندقی بدهی سازمانو دولت بده منت سر دولت داره بده کهما هم به حق وحقوق چندینسالمون برسیم انشاله

    • خانواده بازنشسته

      قانون اضافه حقوق باید برای همه بازنشستگان دریک زمان انجام شود لشکری .تامین اجتماعی.کشوری .کارگاهی همه زحمت کشیدند واز جوانی مایه گذاشتند میوه فروشی که نیست سوا کن جدا کن....

    • بدون نام

      من ی موضوع بیان میکنم برید تحقیق کنید نگین دردغه من سال ۹۸ بازنشست شدم هنوز کمیته در ادریبهشت در شعبه ۲۲ برگزار نشده گفتند شاید تو خرداد برگزار بشه که حکم بازنشستگی ما صادر بشه نه حقوق داریم نه صدامون کسی میشنوه بعد این تیتر میزنید آخه آدم دردش میاد شعبه ۲۲ بخش مستمری بررسی کنید ممنونتم بازنشستگان سال ۹۸

    • بدون نام

      وقتی مدیریت یه سازمان غیر دولتی رو دولت انتخاب میکنه میشه وضعیت کنونی سازمان.

    • بدون نام

      افزآیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بلای جان مسئولین میباشد هرسال میمیرند و زنده میشوند تا حق ناچیز قشر مظلوم این جامعه را بدهند چند ماه باید پول ما توی حساب سازمان بماند بعد قطره چکانی بدهند خجالت هم خوب چیزیه والا

    • مملی

      باعث تاسف است.
      30 سال حق بیمه پرداخت کردیم...
      سازمان تامین اجتماعی گردن کلفت الان برای دوزار حقوق بازنشستگیمان بازی درمیاره.
      براستی چرا اینقدر تبعیض...!؟

    • بدون نام

      هیت وزیران تصمیم گیری خواهدشد.! اگه مادرشوهربزاره

    • بدون نام

      س جان قران این ماه حقوق اضافه کنید من که پدر ندارم و یک مادر پیر دارم و خودم مجرد هستم و تمام منبع درامدمون همین حقوق کم است جان قران این دو میلیونی گفتید به من بدهید که بیکار هستم و وضع مالی خوب نداریم بقران هنوز تو خونه ما فریزر یا تلویزیون یا لباسشوی نداریم تو را قران به ما کمک کنید بیکار بودم با یک چرخ کوچک برای دوستان ماسک درست میکردم شما دارید به همه کمک کنید به من هم کمک کنید من از بم پیام میدهم قسم قران و این ماه ع دادم مالی و زندگی خراب بخدا امشب نان و تخم مرغ خوردیم باید صبح روزه بگیریم به ما کمک کنید منتظر زنگ تماستان هستم جان این ماه ع خواشتید ادرسمون میدهم ممنون تا وسط هفته و شنبه این وام چون سرپرست مادرم هست بدهید وگرنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج