۹۸۸۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی، جدی‌ترین مشتری خامس رودریگز

موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه اورتون برای خرید خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید به او پیشنهاد قراردادی چهار ساله داده است.

ورزش سه: روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو می‌گوید کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون علاقه زیادی به جذب بازیکن سابقش در رئال مادرید، خامس رودریگز دارد، و به همین علت اورتون به خامس پیشنهاد امضای قراردادی چهار ساله داده. این روزنامه می‌گوید رئال حاضر است در ازای دریافت ۴۰ میلیون یورو خامس را به اورتونی‌ها واگذار کند.

با توجه به اینکه زین‌الدین زیدان مایل به ادامه حضور خامس در تیمش نیست و در فصل جاری لالیگا از او تنها هفت بار در ترکیب تیمش استفاده کرده، مدیران رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که وقت خداحافظی با ستاره کلمبیایی‌شان فرا رسیده. اما موندو می‌گوید آنها برای فروش خامس در تابستان آتی خواهان دریافت مبلغی ۴۰ میلیون یورویی هستند.

با اینکه از چند باشگاه انگلیسی دیگر مثل آرسنال، چلسی و ولوز به عنوان مشتریان خامس نام برده شده ولی موندو می‌گوید جدی‌ترین مشتری او اورتون است، بیشتر به این خاطر که سرمربی این تیم کارلو آنچلوتی علاقه زیادی به بازی او داشته و خامس را از دوران حضورش در رئال مادرید می‌شناسد. آنچلوتی در زمانی که هدایت رئال را به عهده داشت علاقه زیادی به خامس پیدا کرده بود و بعد از عزیمتش به بایرن مونیخ هم او را به صورت قرضی به باواریا برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج