جاباما
۹۸۸۲۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قربانی: اقدام بازیکنان استقلال حرفه‌ای نبود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، اما اقدام بازیکنان علیه باشگاه حرفه‌ای نبود.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی درباره بیانیه مشترک بازیکنان تیم فوتبال استقلال علیه مدیریت باشگاه و خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: بیانیه دادن کار درستی نیست و کسی آن را تایید نمی‌کند. امیدوارم شرایط باشگاه ایده‌آل شود تا بتواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما از دور نشسته‌ایم و نمی‌توانیم قضاوت درستی داشته باشیم، اما اقدام بازیکنان حرفه‌ای نبود، چرا که همه سوار یک کشتی هستند. از سوی دیگر، نحوه انتخاب مدیریت برای باشگاه استقلال مناسب نبوده و وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه نیز مقصر است. در دو، سه ماه اخیر چند نفر برای مدیریت باشگاه انتخاب شده‌اند که یکی سرپرست شده و دیگری مدیرعامل. این اتفاقات نشان دهنده ضعف مدیریت است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کسی که مسئولیت قبول می‌کند، باید هزینه‌ها را نیز متقبل شود. اینطور نباشد که زمان موفقیت‌ها، وزارت ورزش سینه سپر کند و بگوید در موفقیت نقش داشته، اما موقع هزینه کردن کنار بکشد. نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است و هر سال نیز تکرار می‌شود.

قربانی با اشاره به بیانیه بازیکنان استقلال گفت: می‌دانیم بازیکنان تحت فشار هستند و باید پول‌شان را بگیرند. باشگاه نیز باید بازیکنانش را ساپورت کند، اما کار آن‌ها برای دادن بیانیه حرفه‌ای نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج