۹۸۸۳۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چمنیان: صیادمنش می‌توانست مثل دایی شود

سرمربی پیشین تیم نوجوانان گفت: به عنوان معلم ورزش و کسی که سال‌ها در فوتبال پایه بودم از نهاد‌های نظارتی و قوه قضاییه تقاضا دارم به تخلفات فوتبال ورود کنند.

خبرورزشی: عباس چمنیان در خصوص افشاگری‌های اخیر درباره برخی تخلفات در فوتبال ایران که مالک باشگاه تراکتور به آن اشاره کرده بود، اظهار داشت: اهالی فوتبال باید به این موضوع توجه کنند که در تیم نوجوانان کشورمان که جزو ۸ تیم برتر جهان قرار گرفت ستاره‌های بزرگی حضور داشتند که حق‌شان بازی در لیگ‌های معتبر دنیا بود. بازیکنان کشور‌های دیگر از همان نسل، با تدبیر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های‌شان توانستند در لیگ‌های معتبر بازی کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه، چون دایره دلالی در فوتبال ما زیاد است ستاره‌هایی مثل صیادمنش که خیلی امیدوار بودم جا پای بازیکنان بزرگی مثل علی دایی بگذارد سر از فنرباغچه درآورد و یا بازیکنی مثل دلفی به لیگ بلژیک رفت. آمال و آرزو‌های بازیکنان ما بازی در لیگ بلژیک است در حالی که در خوشبینانه‌ترین حالت لیگ بلژیک در فوتبال اروپا لیگی درجه دو است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان کشورمان عنوان کرد: به عنوان یک معلم ورزش و کسی که سال‌ها در خدمت فوتبال پایه بودم از نهاد‌های نظارتی و قوه قضاییه تقاضا دارم که به تخلفات فوتبال ورود کنند. من به فساد اعتقاد ندارم، ولی تخلفاتی انجام شده که ردپای چندنفر خاص در این تخلفات همیشه وجود دارد.

چمنیان گفت: در همه دنیا افرادی که به عنوان بخش خصوصی به فوتبال می‌آیند و سرمایه‌گذاری می‌کنند تشویق می‌شوند تا بدین ترتیب افراد دیگر هم سرمایه‌گذاری کنند، برای همین است که فوتبال دنیا به سمت بخش خصوصی رفته و باشگاه‌ها دیگر مردم محور و خصوصی هستند، ولی باشگاه‌های ما هنوز دولتی‌اند و از این بابت مشکلاتی به وجود می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج