۹۸۸۳۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

امامعلی: امیدوارم فوتبال زودتر آغاز شود

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: ما آمادگی لازم جهت انجام ادامه لیگ را داریم و اینطور نیست که بخاطر شرایطمان در جدول هراسی از انجام دوباره بازیها داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، فراز امامعلی در خصوص شرایط تمرینی‌اش در روزهای قرنطینه اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی تمرینات گروهی برای جلوگیری از افت فیزیکی تمرینات ویژه ای را روزانه تحت نظر مربی بدنساز تیم به صورت آن لاین انجام میدهم تا بتوانم در شروع احتمالی لیگ بدن خود را نزدیک به شرایط مسابقه نگه دارم.

وی در خصوص شروع و یا تعطیلی لیگ عنوان کرد: ما آمادگی لازم جهت انجام ادامه لیگ را داریم و اینطور نیست که بخاطر شرایطمان در جدول هراسی از انجام دوباره بازیها داشته باشیم البته که اگر حکمی از سوی فیفا یا مراجع داخلی فوتبال در خصوص تعطیلی دائم لیگ ابلاغ شود به آن احترام خواهیم گذاشت اما در آن صورت باید اقدامات لازم جهت متضرر نشدن تمامی تیمها صورت گیرد.

امامعلی در مورد شرایط که برای برخی از کسب و کارها به واسطه ویروس کرونا گفت: اینطور نیست که در مصاحبه بخواهم این موضوع را عنوان کنم اما چون اشاره کردید میگویم که بله بنده به همراه پدرم کمک هایی را به افراد نیازمندی که میشناختم و میدانستم که بخاطر شیوع بیماری اموراتشان نمی گذرد انجام دادم امیدوارم که زودتر این بیماری دست از سر مردم همه دنیا بردارد تا بتوانیم مانند قبل در کنار یکدیگر از زندگی لذت ببریم.

مهاجم تیم پیکان در مورد کادر فنی جدیداین تیم و رابطه اش با آنها توضیح داد: خدا را شکر رابطه خوبی با ‌آقای ویسی و کادر او دارم هرچند که خود آقا عبدالله سعی می کند که با بازیکنان تیم رفیق باشد با آمدن او روح تازه ای به تیم تزریق شده امیدوارم که بتوانیم با تلاش مجموعه تیم ،پیکان را در پایان لیگ به جایگاهی که در خور این باشگاه ریشه دار است برسانیم.

فراز امامعلی در خصوص تحولات مدیریتی با شگاه گفت: آقای گرشاسبی از مدیران با سابقه در ورزش و به خصوص فوتبال هستند که سابقه مدیریت در تیمهای بزرگی چون پرسپولیس را داشتند و بالطبع حضور او به عنوان مدیرعامل برگ برنده ای برای تمام مجموعه پیکان است. حمایت های او از تیم به بازیکنان انگیزه می دهد و تلاش آنها را برای رسیدن به پیروزی را افزایش داده است.

امامعلی خاطر نشان کرد: فوتبال جز لاینفک زندگی بسیاری از مردم است و دل همه برای شروع دوباره مسابقات فوتبال تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود تا شاهد دوباره حضور مردم در استادیوم ها ولذت بردن از فوتبال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج