۹۸۸۴۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کارخانه: نمی‌دانستم استقلال تا این حد مشکل دارد

مصطفی کارخانه، مربی والیبال کشورمان از مسائلی پیرامون اقدامش برای تشکیل تیم والیبال باشگاه استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد.

باشگاه خبرنگاران: مصطفی کارخانه، مربی والیبال، در واکنش به شرایط این روز‌های باشگاه استقلال و اقدامش برای راه اندازی تیم والیبال استقلال، اظهار داشت: اگر می‌دانستم، این حجم از مشکلات در باشگاه استقلال وجود دارد، قطعا برای راه اندازی تیم والیبال اقدام نمی‌کردم. واقعا راضی نیستم استقلال با چالش مواجه شود، این باشگاه به دلیل نداشتن وضعیت نقدینگی مناسب و بدهی‌های زیادی که به بازیکنانش دارد در شرایط خوبی به سر نمی برد.

کارخانه درباره سابقه آشنایی با سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من به سعادتمند، ارادت و اعتقاد دارم؛ چرا که مدیر توانمندی است. به دلیل اعتقاد صد در صدی که به مدیریت و توانمندی سعادتمند دارم، برای این موضوع پا پیش گذاشتم. نمی‌خواهم با آمدن من یا با تشکیل تیم والیبال، مشکلی برای استقلال ایجاد شود. قصدم این بود که تنور لیگ والیبال هم مثل فوتبال، گرم شود؛ والیبالی که جایگاه و اعتبار جهانی دارد و در رشته‌های تیمی و توپی، سرآمد است. اگر تنور فوتبال ما داغ است، بخشی از آن به دلیل حضور پرسپولیس و استقلال است. می‌خواستم تنور والیبال باشگاهی ما هم با آمدن پرسپولیس و استقلال، داغ شود.

کارخانه در خصوص منایع مالی مورد نظر برای این طرح، تصریح کرد: جذب حامی مالی، کار سختی است. الان، با صراحت اعلام می‌کنم که این کار هنوز پخته نشده؛ صحبتی با سعادتمند داشتم که هنوز قطعی نیست تا بتوانم توضیح زیادی درباره‌ی آن ارائه کنم. طبیعی است برای این موضوع، استرس وجود داشته باشد.

کارخانه ادامه داد: من چهل سال است، مربیگری می‌کنم و تجربه‌ی زیادی در این نوع شرایط دارم. نباید عقب نشینی کرد، اما باید در ابتدا وزارت ورزش تائید کند و اجازه دهد و داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال باید با این موضوع موافقت کند که تیم استقلال فی البداهه می‌خواهد، تیم والیبال تشکیل دهد.

کارخانه در انتها افزود: هنوز موضوع، پخته نشده است و جای کار دارد. امیدوارم هر اتفاقی خواهد افتاد، به فوتبال استقلال لطمه وارد نشود و به نفع والیبال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج