۹۸۸۴۶۳
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

سپاهان تابوشکن ایرانی‌ها در پرونده‌های بین‌المللی!

مدیر امور بین الملل باشگاه سپاهان توضیح داده چطور باشگاه سپاهان در آستانه دریافت ٣٧٠ هزار دلار به دلیل فسخ یکطرفه برونو سزار مهاجم سال های گذشته تیم فوتبال باشگاه است.

ورزش سه: مدیر امور بین الملل باشگاه سپاهان توضیح داده چطور باشگاه سپاهان در آستانه دریافت ٣٧٠ هزار دلار به دلیل فسخ یکطرفه برونو سزار مهاجم سال های گذشته تیم فوتبال باشگاه است.

برونو سزار در مدت نیم‌فصل حضور قرضی در سپاهان نمایش فوق العاده ای داشت و در یکی از بازی های آسیایی طلایی پوشان مقابل النصر که با درخشش این بازیکن برزیلی همراه شد، چشم مسئولان این تیم متمول را به خود جلب کرد تا آنها رقمی اغوا کننده را برای جذب این بازیکن به او ارائه بدهند؛ مبلغی که این مهاجم برزیلی را وسوسه و او با باشگاه سپاهان به صورت یکطرفه فسخ کرد تا به النصر بپیوندد.

از آن زمان تاکنون مدیران سپاهان همواره این انتقال را غیرقانونی قلمداد کردند و علاوه بر سزار، از باشگاه النصر و باشگاه کلرادوی برزیل هم شکایت کردند و در نهایت آنطور که سیدحامد اصفا مدیر امور بین الملل باشگاه سپاهان می گوید، در ژانویه و پس از پیگیری های طولانی، رای فیفا در این خصوص نهایی و در حال حاضر در مرحله اجرا قرار دارد.

این رای در شرایطی برای یک باشگاه ایرانی از سوی فیفا صادر شده، که علاقمندان به فوتبال برای یادآوری پرونده ای اینچنینی که یک سر آن ایران باشد و رای به سودش صادر شود، باید حافظه ای قوی داشته باشند.

با سید حامد اصفا مدیر امور بین الملل باشگاه سپاهان در رابطه با جزئیات این پرونده حقوقی هم صحبت شدیم که در ادامه حرف های جالب توجه او را می خوانید.

مدیر امور بین الملل باشگاه سپاهان حرف هایش را اینطور آغاز کرد: « ببینید پرونده به این صورت است که برونو سزار بازیکن سپاهان بود و با النصر که بازی کردیم، این بازیکن با تحریک هایی که از سوی این باشگاه اماراتی شد، به یکباره قراردادش را فسخ کرد و رفت. در آن بازی، سزار عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی هم کرد.»

او سپس ادامه داد:« پس از این اتفاقات بود که ما شکایت کردیم. فیفا ولی در ابتدا شکایت ما را رد کرد و ولی ما پرونده را به CAS (دادگاه حکمیت عالی ورزش) بردیم. خوشبختانه در این دادگاه، رای فیفا شکسته شد و فسخ بازیکن را غیرموجه تشخیص داده شد.»

اصفا اضافه کرد:« با شکسته شدن رای فیفا در دادگاه عالی ورزش، پرونده مجددا برای رسیدگی به فیفا ارسال شد و پس از ادله هایی که باشگاه سپاهان ارائه داد، برونو سزار ۶ ماه از فعالیت های فوتبالی محروم شد و باشگاه کلرادوی برزیلی هم دو پنجره از فعالیت های نقل و انتقالاتی محروم شده است. علاوه بر این ها، یک سری جریمه های مالی هم در نظر گرفته شده است.»

از مدیر بین الملل باشگاه سپاهان پرسیدیم که چرا باشگاه النصر محروم نشده که او اینطور توضیح داد:« خوب این بازیکن به صورت قرضی به سپاهان آمده بود و بصورت قرضی هم به باشگاه اماراتی رفت پس باشگاه بعدی بازیکن از نظر قوانین باشگاه برزیلی تلقی می شود . البته ما دنبال این بودیم که باشگاه النصر هم باید درگیر این ماجرا باشد و با محرومیت مواجه شود و این باشگاه را مقصر می دانیم ولی رایی که صادر شده، محرومیت ۶ ماه بازیکن و محروم شدن باشگاه از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی را به همراه داشت.»

اصفا در پاسخ به این سوال که چه میزان جریمه مالی برای این بازیکن در نظر گرفته شده است و در واقع چه مبلغی از این شکایت نصیب باشگاه سپاهان می‌شود، اظهار داشت:« الان در محل باشگاه نیستم تا از روی متن حکم جواب شما را بدهم اما با در نظر گرفتن بهره سالیانه مبلغی در حدود ۳۷۰ هزار دلار است که البته باید باز هم پیگیری کنیم تا به این پول برسیم. باز هم تاکید می کنیم که پیگیری هایی که تاکنون انجام شده کافی نیست و تا پول را به ما ندهند، خودمان را برنده این پرونده نمی دانیم و این پرونده را مختومه به حساب نمی آوریم.»

سوال بعدی ما از اصفا در مورد منحصر به فرد بودن باشگاه سپاهان در این رابطه بود و همینطور از او در مورد پرسیدیم که با توجه به شرایط نامساعد باشگاه های فوتبال ما در این زمینه، شرایط سپاهان چطور است که او اینگونه به این موضوع واکنش نشان داد:« خوشبختانه باشگاه سپاهان هیچ پرونده ای تحت عنوان خوانده یا به اصطلاحا (RESPONDENT) یا خوانده ندارد و می توانیم بگوییم پرونده های ما در فیفا صفر است و فقط همین مورد برونو سزار را داریم که آن هم شکایت کننده باشگاه سپاهان است.»

او سپس حرف هایش را اینطور خاتمه داد:« جا دارد از مدیران باشگاه در ادوار مختلف ؛ هیئت مدیره محترم باشگاه و دوستان حقوقی ایرانی و خارجی که در این پرونده ما را همراهی کردند تشکر کنم . وی اضافه کرد اساسا استراتژی باشگاه سپاهان این است که به دادگاه نرود و پرونده ها را پیش از ورود به مرحله دادرسی با مصالحه حل کند. البته بازیکنان هم آنطور که می گویند نیستند و معمولا با باشگاه ها راه می آیند، چون پروسه شکایت از ۶ ماه تا ۲ سال طول می کشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      تنها باشگاه به معنای باشگاه واقعی همین سپاهان است و بس

    • بدون نام

      با این خبری که کارکردن به داغ نتیجه ی سه صفر پرسپولیس سپاهان کمتر میشه عایا؟

    • kordook

      خب واسه بازی با پرسپولیسم به cas شکایت کنید و موجبات شادی جامعه رو فراهم کنید تو این اوضاع کرونایی،بلکه از زرد به قهوه ای تغییر رنگ بدید.

    • بدون نام

      اگرهنر دارید حق تان را از کمیته انضباطی ایران و تجدید نظر بگیرید،

    • sep

      اون وکیلی که تو این پرونده موفق بوده متاسفانه تو باشگاه سپاهان دیگه کار نمیکند و مدیریت ضعیف باعث شده این وکیل از باشگاه سپاهان برد در صورتی که شدیدا طرفدار سپاهان هست. تو این شکی نیست اگه این وکیل بود تو این پرونده اخیر سپاهان شکست نمیخورد.

    • بدون نام

      مدیریت قوی و کارامد همینه

    • بدون نام

      اگه مردی بابت بازی پرسپولیس برو CASشکایت کن

    • بدون نام

      زرررررررررررت

    • بدون نام

      تررررررررررررررررسسسسسسسوووووووووووووها
      زررررررررررررررررررت

    • بدون نام

      ترررررررررررسسسسووووووههههههها
      هیچ غلطی نمیکنن
      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تررررررررسسسسوهههها تو شکایت تو دنیا اول جهانند....خخخخخ
      یه کاپ مفرغ باید بهشون بدن
      تررررررررسسسسسسووووووههههها
      خخخخخخ از سوراخ موش اومدید بیرون

    • بدون نام

      ترسوها
      مافیا
      ترسوها
      مابیا
      خخخخخخخخ

    • بدون نام

      عشق است پرسپولیس کبیر را که همه از ترسشون تو لونه موش قایم شدن...
      خخخخخخخخخخخ
      6 6 6 6

    • بدون نام

      خدا را شکر

      کاش قرار داد ها حرفه ای بشن

    • بدون نام

      اگه برن بگن که ما تا کنار زمین اومدیم و تو زمین نیومدیم در فدراسیون و باشگاه و وزارت ورزش رو گل میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج