جاباما
۹۸۸۵۱۱
۸۵ نظر
۵۰۱۱
۸۵ نظر
۵۰۱۱
پ

جهانگیری: کرونا از تحریم‌کنندگانِ ایران انتقام گرفت

اسحاق جهانگیری گفت: کرونا انتقام سختی از کشورهایی گرفت که با تحریم نفت ایران به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: اسحاق جهانگیری بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست با معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عملکرد تیم مدیریتی و ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد، اظهار داشت: ملت ایران و مسئولان کشور نسبت به این فداکاری ها واقف هستند و رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور بارها در پیام ها و اظهاراتشان از بخش بهداشت و درمان قدردانی کرده اند.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: فرهنگ ایثارگری و انسان دوستی در این مقطع در حوزه پزشکی و درمانی کشور به نمایش درآمد و این فرهنگ توانسته در زمان های مختلف مشکلات کشور را حل کند چنانکه در دوران دفاع مقدس، ملت ایران جز ایثارگری هیچ مزیت نسبی در برابر دشمن نداشت و با تکیه بر همین فرهنگ توانست سرنوشت جنگ را تغییر دهد.

جهانگیری با بیان اینکه کاری که کادر پزشکی و درمانی کردند تنها مقابله با یک بیماری و ویروس نبود اظهار داشت: در نگاه اول این وظیفه و مسئولیت ذاتی تیم پزشکی و درمانی بود که در خط نخست مقابله با بیماری کرونا باشد اما وقتی عمیق تر به موضوع نگاه می کنیم متوجه می شویم که تیم پزشکی و درمانی امید و اعتماد را به مردم بازگرداند.

جهانگیری: کرونا از تحریم‌کنندگانِ ایران انتقام گرفت

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه از موضع توسعه ملی باید تمام ظرفیت های فیزیکی، مادی و معنوی کشور به کار گرفته شود، اظهار داشت: توسعه یعنی حفاظت از تنزل ظرفیت ها و تلاش برای ارتقای آنها در بخش های مختلف کشور. بخش بهداشت و درمان ایران نشان داد که ظرفیت بزرگی برای توسعه ملی در اختیار دارد که می تواند کمک کار سایر بخش‌ها‌ باشد.

جهانگیری با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی به دلیل اتفاقات رخ داده در سال 1398 آسیب دیده بود و نیاز به احیا داشت، اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد دولت و کادر پزشکی و درمانی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و دولت را به اثبات رساند این وضعیت وقتی بیشتر مشخص شد که همزمان با ایران، کشورهای دیگر نیز درگیر کرونا شدند و افکار عمومی با مقایسه وضعیت پس از شیوع بیماری متوجه کارآمدی نظام پزشکی و درمانی و مدیریت دولت ایران شد.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان ساخت: با وجود فضای منفی و بمباران خبری که به منظور سیاه نمایی عملکرد مدیریت کشور ما انجام شد، اما با توجه به میزان بالای تلفات و مرگ و میر در آمریکا و کشورهای اروپایی با وجود ظرفیت اقتصادی آنها نشان داد که ایران از این بحران تاکنون سربلند بیرون آمده است.

جهانگیری ادامه داد:‌ آنها فکر می کردند با توجه به تحریم ها ایران در بحران کرونا سرشکسته خواهد شد اما این اتفاق به فضل الهی و همت مدیران و کادر پزشکی و درمانی و همراهی و وفاق مردم رخ نداد، من از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می خواهم که با به کار گیری افراد صاحب نظر و فرهنگی کاری کند که این دوره در تاریخ ما به خوبی ثبت شود، ما شاهد اتفاقاتی بودیم که می تواند سوژه های مهمی در آینده برای کشور باشد.

معاون اول رییس جمهور با اظهار امیدواری نسبت به اینکه باید تلاش کنیم اتفاقات مطلوب رخ داده در حوزه مقابله با کرونا تداوم یابد، گفت: مردم می دانند که هشدارهای داده شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سر دلسوزی است و آگاهانه و داوطلبانه همراهی می کنند که نمونه آن پایبندی مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز 13 به در بود که از روزهای تاریخی ملت ایران است.

جهانگیری گفت: تعطیلی خیلی از مراکز مذهبی و اماکن مقدس و نیز بنگاه های اقتصادی نشان داد که مردم و علما به بخش علمی و تخصصی کشور اعتقاد دارند و به تقاضاهای آنها پاسخ مثبت می دهند که باید قدردان آنها بود.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید از این تجربه برای رفع کاستی ها و نواقص در نظام مدیریتی و بهداشت و درمان کشور استفاده کنیم گفت: در کشورهای پیشرفته به این نتیجه رسیدند که حتماً بخش حمایتی آنها از مردم در حوزه درمان نیاز به اصلاح دارد چرا که انتشار اخباری از درمان نشدن افرادی که پول کافی نداشتن و یا از سن بالایی برخوردار بودند، تبعات منفی بسیاری داشت.

جهانگیری بر تداوم طرح های غربالگری و اجرای پروژه های تحقیقاتی و علمی برای شکستن زنجیره انتشار ویروس و مقابله با آن تأکید کرد و گفت: روش و شیوه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با کرونا با توجه به دستاوردهای آن، مورد توجه کشورهای مختلف در سطح بین المللی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به بازدید خود از بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین (ع) گفت: در آنجا شاهد بودم که پزشکان و پرستارانی که شاید تخصص و رشته تحصیلی آنها به این بیماری مربوط نبود در صحنه حضور نمادین داشتند تا کادر درمانی آن بیمارستان احساس کنند که پشتوانه دارند و یا در انستیتو پاستور تلاش های بسیاری برای راه اندازی آزمایشگاه های مرتبط انجام شد و واقعاً پزشکان و پرستاران کشور از زندگی شخصی خود برای دفاع از سلامت جامعه گذشتند.

جهانگیری با اشاره به انتشار برخی اخبار از ورشکستگی برخی بیمارستان ها به خاطر مشکلات و هزینه ها گفت: دولت مقرر کرد که از تسهیلات 50 هزار میلیارد تومانی با نرخ سود 12 درصد به این بخش هم پرداخت شود و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز باید از بخش خصوصی زیردست خود حمایت کند.

معاون اول رییس جمهور ضمن قدردانی مجدد از رهبر معظم انقلاب به خاطر موافقت با اختصاص یک میلیارد یورو به بخش بهداشت و درمان گفت: بخشی از این اعتبارات به صندوق بیمه بیکاری پرداخت خواهد شد و بقیه متعلق به بخش بهد اشت و درمان است، همچنین مقرر شد از مابه التفاوت نرخ ارز، مبلغ 5 هزار و 800 میلیارد تومان نیز به این وزارتخانه پرداخت شود که پیگیر اجرای این مصوبات هستم.

جهانگیری با بیان اینکه مطالبات پرستاران و پزشکان در این شرایط سخت باید به سرعت پرداخت شود، گفت: دولت با وجود محدودیت های بودجه ای اولویت اولش رفع مشکلات بهداشت و درمان کشور است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر کرونا بر قیمت نفت در بازارهای جهانی گفت: کرونا انتقام سختی از کشورهایی گرفت که با تحریم نفت ایران به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند، امروز آنها متوجه خواهند شد وقتی یکی از منابع مهم درآمد کشوری حذف شود چه شرایط دشواری برای مدیران آن کشور ایجاد می شود، امروز قیمت نفت خلیج فارس به 14 تا 15 دلار رسیده که با توجه به هزینه ها، تولید آن معنا ندارد البته ما هم متأثر از کاهش قیمت ها شده ایم اما با توجه به تحریم ها آمادگی بهتری برای مقابله با بحران پیدا کرده ایم.

جهانگیری سپس به اقدامات انجام شده در تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاقات که در حوزه تولید رخ داد بی نظیر است ما در روزهای اولیه بحران دچار کمبودهای فراوانی برای حفاظت از کادر پزشکی و درمانی کشور بودیم و یکی از اصلی ترین درخواست ها از سوی استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور ماسک و لباس مخصوص بود، خوشبختانه امروز با تولید فراوان به میزان کافی از این تجهیزات برخورداریم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت تبعات کرونا را در حوزه اقتصاد کلان و فشار روی طبقات ضعیف جامعه که بیشترین خسارت را دیده اند بررسی می کند، گفت: تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و خوشبختانه با موافقت رهبر معظم انقلاب با فروش سهام عدالت قطعاً شاهد تحولات مثبتی در این زمینه خواهیم بود.

جهانگیری با اشاره به اینکه دولت برای آنکه سهام عدالت برای صاحبان آن منافع قابل لمس و مناسبی داشته باشد در این سالها برای ساماندهی این سهام بسیار وقت گذاشت، اظهار داشت: 50 میلیون نفر صاحب سهام عدالت هستند که پنج میلیون و 800 هزار نفر از آنها که عضو کمیته امداد و نهادهای از این دست هستند که سهامشان با توجه به تخصیص 50 درصدی 10 تا 12 میلیون تومان ارزش دارد.

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت در سه سال گذشته برای هر سهم 170 تا 200 هزار تومان سود پرداخت کرد و امروز که مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده و قطعاً دارایی 40 تا 50 میلیونی یک خانواده 4 تا 5 نفره در این مقطع می تواند به لحاظ اقتصادی به آنها کمک کند که ما توصیه می کنیم مردم این سهام را نفروشند.

جهانگیری ادامه داد با صدور مجوز فروش سهام عدالت در بورس تا حد زیادی دغدغه دولت بابت کاسته شدن منبع درآمدی خانوارها از بین می رود و این اقدام گشایش بزرگی است که دولت باید به سرعت بخش فروش آن را فعال کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه عرضه این سهام جان تازه ای به بورس کشور خواهد داد، گفت: مجموع ارزش سهام عدالت 260 تا 300 هزار میلیارد تومان از بهترین کارخانجات کشور است و می تواند فرصت طلایی برای بورس کشور ایجاد‌کند.

جهانگیری گفت: یکی از پیامدهای اقتصادی دوران کرونا، سقوط شاخص های بورس در جهان بود اما بورس ایران خوب درخشید و رشد شگفت انگیزی از خود نشان می دهد به طوری که برخی توصیه می کنند که باید مواظبت بیشتری انجام دهیم.

معاون اول رییس جمهور از برنامه ریزی برای جذب نیروهای مورد نیاز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: مسئولان وزارتخانه باید با توجه به 2.5 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی که برای آنها مصوب شده با بانک مرکزی رایزنی های لازم را انجام دهند تا به موقع ذخایر دارویی کشور را تأمین و دغدغه ها را با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی برخی کشورها و شرکت های دارویی برطرف کنند.

جهانگیری بار دیگر از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این مقطع حساس تشکر کرد و با اشاره به برخی انتقادها در فضای رسانه ای گفت: جامعه و منتقدان دولت و حکومت نسبت به عملکرد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نظری مثبت دارد و احساس عمومی این است که شما خوب کار می کنید و باید حمایت شوید.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور از نقش دکتر جهانگیری در پیشبرد برنامه های مقابله با کرونا از نخستین روزهای شروع بحران تشکر کرد و گفت: به فضل الهی با مدیریت انجام شده و همت عالی کادر پزشکی و درمانی و وفاق و مسئولیت پذیری مردم، نتایج درخشانی در این عرصه به دست آمد که قابل مقایسه با کشورهای حتی پیشرفته دنیا هم نیست.

نمکی با اشاره به ابعاد ناشناخته ویروس کرونا، بر ضرورت تحقیقات گسترده برای مقابله با این ویروس یادآور شد و گفت: ‌وزارت بهداشت برای هزاران شغل، پروتکل شروع فعالیت تهیه کرده است و در عرصه غربالگری، ایجاد پرونده الکترونیک و تعیین وضعیت سفید، زرد و قرمز، عملکردی از خود نشان داده که مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

وی از ارائه خدمات به سایر بیماران بدون کوچکترین کاستی در این ایام خبر داد و خواستار پرداخت بودجه لازم برای تأمین نیازمندی های بخش بهداشت و درمان، استخدام نیرو و ذخیره دارو شد.

همچنین هر یک از معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه گزارش مبسوطی از پژوهش های انجام شده، چرخه اقتصادی نظام سلامت، حمایت از شرکت های دانش بنیان، تحلیل روند اپیدمی بیماری کرونا در جهان و ایران، ارائه خدمات مطلوب به همه اقشار جامعه، همکاری با کشورهای دیگر، ایجاد پرونده الکترونیک، روند غربالگری، عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا، هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای نظامی، رصد بیماران بستری شده و مداوا شده، کاهش هزینه های درمان، تأمین لوازم و تجهیزات حفاظتی کادر درمانی و نیاز به استخدام نیرو ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      پس با این تفاسیر یا کرونای مکرمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگه جهانگیری هر حرفی به دهنشون میاد میزنن

      • بدون نام

        اگه اقتصادش فرو بپاشه انتقام ما کمی گرفته میشه

      • بدون نام

        مردم دارن می میرن شما حرف از اقتصاد می زنین انسانیت در وجودتون مرده

      • بدون نام

        جای این چرت پرت ها با امریکا زوتر مذاکره کنید

      • بدون نام

        همه چی رو چند برابر کردند خجالت هم نمیکشن

      • بدون نام

        اینا دیگه کیییییین؟!!!!

      • بدون نام

        ما که نگران اقتصادمون نیستیم چون سال هاست که فرو پاشیده

      • ....جانم فدای ایران

        از خرافات و نادانی ها هم انتقام گرفت .

      • بدون نام

        یعنی کرونا ساخت ایران بوده ؟

      • بدون نام

        اهان از اونا انتقام گرفت ولی به ما گل و شیرینی دادش

      • بدون نام

        من نوشتم مردم سیاه و فقیر می میرند و چرا ما باید خوشحال باشیم.بعد نوشتم اقتصادش سقوط کنه انتقام ما گرفته میشه.ولی برترینهای بیمار قسمت اول کامنتم رو سانسور کرد.چرا؟ خود داند

      • بدون نام

        انسانیت هم فقط در ترامپ و طرفدارانش زنده ست و ما نداریم.هه

      • بدون نام

        توکه نتوانستی انتقام بگیری

      • بدون نام

        پس ایران چراکرونایی شده.

      • بدون نام

        دو ماهه زندگی ما مختل شده چند هزار نفر فوت شدن اخه چرا انقدر مسولین ما ....

    • M.S

      واقعاخجالتم خوب چیزیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالتو آمریکای جنایتکار باید بکشه.و طرفداران ایرانیش

      • بدون نام

        پس کرونا در ایران برای چیه از شما خوبان چرا داره انتقام گرفته می شه

      • بدون نام

        از کدام سود دویست هزار تومانی دم میزنید بدروغ عادت کرده اید در این مدت چند سال سه بار سود سهام عدالت دادید که روی هم شده 170 هزارتومان و بقیه را بالا کشیدید

      • بدون نام

        وعدههایت کمک به مردم چه شد

    • بدون نام

      شما هم از ما انتقام گرفتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برده های امریکا به صف

      • بدون نام

        اگه آمریکا بده چرا تماما آقازاده ها اونجا تشریف دا رن جرعت گفتن هم ندارید قابل توجه اونهایی که راحت به مردم توهین میکنند

    • ..... به من نچسب ...

      .... یعنی ..کرونا .. از ..ما...انتقام....نگرفت..؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برده های امریکا

      • بدون نام

        گرفت

      • ناشناس

        برده ی آمریکا بودن بهتر از برده ی روسیه چین و عرب ها بودنه..............23:09

    • ۰۰۰

      اه مظلوم گرفته دیگه

    • بدون نام

      حتما کرونا به ما تو ایران جایزه داد

    • امیر

      ظاهرآ کرونا طرف شما بود که از تمام دنیا داره انتقام میگیره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این جور که جهانگیری میگه ،پی حتما کرونا ساخت ایرانه

    • بدون نام

      چی میگی ؟فعلا که به جون ما افتاده

    • بدون نام

      الان ما باهاش سروکله نمی زنیم؟؟
      از ما کشته نگرفته؟؟ یا ما رو هم برای تو لیست تحریم کننده ها
      کی میشه انتقام ما رو از شما بگیره

    • مصطفی

      یه روز هم ما از شما انتقام میگیریم

      پاسخ ها

      • بی نام

        انشاالله
        عالی بود

      • بدون نام

        تبارک الله به مسولبن که دم از انتقام می زنند

      • بدون نام

        چرا اینقد برداشت بد میکنید کرونا تأثیرات خوب و بد داشت

    • بدون نام

      بااین حرفاتون میگیدکه آمریکائیهاازطرف شماکرونایی شدن شما مردم اونجا رو بیچاره کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها برداشتی که میشه از حرفای جهانگیری کرد ،همینه که شما گفتید

    • بدون نام

      نکنه از شیوع ویروس کرونا حوشحال هستی جناب ؟؟؟؟؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شک داشتی؟

    • بدون نام

      اخه ادم از مرگ بقیه خوشحال میشه مگه شما نگفتید با مردم امریکا مشکل ندارید
      پس چی شد کرونا که ترامپ رو نکشته یا بلایی سر جان بولتون و پمپو که نیاورده!

    • بدون نام

      این مزحرفات چیه کرونا انتقام گرفت

    • بدون نام

      همش بی ریط میگن جای خدمت به مردم

    • غلام

      کرونا درست یک عذاب الهی است جهت شکست غرور بشر وتوحه به خداوند قادر متعال است اما آن را نمی توان تعمیم داد به یک قوم خاص ما بهتر عقلانی مدیریت کنیم و مدیریت انحصاری را رها کنیم و فضا را باز کنیم جهت مدیریت عقلا از بیانا ت ای چنینی گره ای باز نمی شود

    • بدون نام

      دلیل تحریم رو میتونی بگی که یه کشور رو اسیرکردین نابود کردید عمر مونو

    • بدون نام

      آقا جهانگیری یادت باشه این ویروس بنام ویروس منحوس معرفی شد نه ویروس متبرک
      چرا به جای جملات قصار کار نمیکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتقامی که شما از بالا بردن دلار از مردم گرفتی تا کنون درجهان این خیانت بی سابقه بود

    • بدون نام

      نکنه کار خودتان بوده شیطونا....

    • بدون نام

      پس کرونا انتقام چیو از خودمون گرفت ؟

    • حمیدff

      از شماهم انتقام سختی خواهد گرفت.

    • مهدی

      من پدر م از کرونا فوت کرد تو همین بیمارستان امام حسین شبی ۲م ازم گرفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا پدرتون را رحمت کنه

    • بدون نام

      انشاالا که انتقام این مردوم بدبخت رو هم از باعث و بانیش بگیره .

    • بدون نام

      فقط خوب حرف میزنن

    • اسکندر زمان

      تا دیروز که کورنا کار امریکایی ها و غربی ها بود که

    • بدون نام

      عجب؟!

    • فرهاد

      فعلا پولهای دنیا و ثروت دست آمریکا هست. و هر کاری میتونه بکنه. ما که کارگر هستیم . بیش از اندازه زندگی سخت شده. پول ایران خیلی بی ارزش است. به نظر من ایران باید مذاکره را شروع کنه. چون ترامپ 4 سال دیگه هم هست . قشر کارگری کمرش خم شد.

    • بدون نام

      پس کی از تو انتقام میگیره.؟

    • بدون نام

      نه برا ملت ایران خوشبختی بود

    • نوکر دونالد ترامپ

      جهانگیری به ارباب بعضی ها توهین کردی الان امشب ترورت میکنن

    • بدون نام

      دقیقا لایق ملت ایران هستی

    • بدون نام

      برو بابا

    • بدون نام

      پس چین چی. فوت شدگان داخلی چی

    • بدون نام

      دو ماه پیش که میگفتین کرونا کار امریکاست!!!!!!!

    • h.k

      چی رو به چی ربط میدن؟؟؟
      اینم موهبت الهیه نه؟؟

    • بدون نام

      جهانگیری عزیزی منظورت اینه که کرونا از بچه مثبتهای ایرانه

    • تا

      واسه دشمنان عذاب الهیه واس ما هم امتحان الهی مسىولین ما چقد خوب با کلمات بازی میکنن

    • بدون نام

      پس ویروس کرونا که به کشور ها مختلف رفته کار آمریکا بوده است. پس چرا در کشور خودش مردم را مبتلا کرده.

    • شادمهر

      اسحاق حالت واقعا خوب نیستا

    • نوا

      چه حرف نابخردانه ای. مردن هیچ کدوم از این آدمای بیگناه که به خاطر این بیماری میمیرن ساده نیست در هیچ نقطه ای از جهان. امیدوارم هرچه زودتر به کمک خدا شر این ویروس از همه ی دنیا کنده بشه

    • بدون نام

      الان اپلیکیشن ماسک هم خوبه و میتونه مانع مرگ و میر بیشتر بشه و جاهایی که الوده بودنشون محتمله رو مشخص کنه تا بقیه ببینن و پرهیز کنن از رفتن به اونجاها.حتما استفاده کنید به بقیه هم بگید استفاده کنن شاید مفید واقع شد و مبادا که با نگفتن ما کسی نفهمه چنین چیزی هست و جونش رو از دست بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تبلیغ کردی بس نیست؟

    • بدون نام

      خدایا اینها رو با کرونا هم نتوانستی به راه راست هدایت فرمایید

    • وانک علا خلق عظیم

      ههههههههههههعععععهها ههههههههههههعععععهها آقای جهانگیری پس این همه کرونا تو کشور ما حتما هم به کسی ظلم کردیم کل دنیا کرونا دارن مقصر هم دوست شماها چین ملحد هست

    • ناشناس

      کرونا برا مردم ایران حتما برکت اورده

    • بدون نام

      پس ماایران چی

    • بدون نام

      آقای جهانگیری ماهم ازدولت وآقای رییس جمهوروشماممنونیم که مدیریت کردید...
      فقط ماجامونده سهام عدلتیم چی واقعا مستضعفیم وفاقدشغل ودرآمدحدودچهل سالمونم هست بخدا...
      البته بگذریم عده ای زحمات شمارونادیده میگیرن

    • جلا وطن

      استفاده سیاسی از ی بیماری ...نوبت انتقام ما از شما هم میرسه جناب معاون ..

    • بدون نام

      با لاپوشانی و پخش کرونا توسط ایران تو منطقه منظورته؟؟؟؟

    • بدون نام

      شایدم چین انتقام گرفت

    • بدون نام

      مثلاً داره صحبت میکنه معاون اول رئیس جمهور .

    • چین ، قاتل بین المللی

      اینم یه تحلیل بچگانه

    • بدون نام

      جهانگیری اصلا حرف نزنه سنگین تره چون آدم ناخودآگاه یاد دلار جهانگیری و وعده های آن زمان می افته !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج