۹۸۸۵۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس دنبال تهیه پول رادو و شکایت از استوکس

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات شدید مالی است و انبوهی از پرونده‌های داخلی و خارجی این تیم را تهدید می‌کند، مدیران باشگاه به جای آنکه برای حل مشکلات مالی به‌دنبال اسپانسر و تامین منابع مالی باشند، انرژی خود را صرف جلسه با پیشکسوتان و شوهای تبلیغاتی می‌کنند.

فرهیختگان: در شرایطی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات شدید مالی است و انبوهی از پرونده‌های داخلی و خارجی این تیم را تهدید می‌کند، مدیران باشگاه به جای آنکه برای حل مشکلات مالی به‌دنبال اسپانسر و تامین منابع مالی باشند، انرژی خود را صرف جلسه با پیشکسوتان و شوهای تبلیغاتی می‌کنند.

این اتفاقات از طرفی بازیکنان تیم را شاکی کرده و به‌نوبت ساز جدایی کوک می‌کنند و از سوی دیگر هواداران سرخ را با نگرانی مواجه کرده که مبادا لیگ جاری آخرین فصل آقایی آنها در لیگ برتر باشد و از فصل بعد به جای اینکه در قامت یک مدعی باشند، به یک تیم معمولی و حتی آسیب‌پذیر مانند دوران قبل از برانکو تبدیل شوند. جدا از این موارد اخبار خیلی خوبی از باشگاه شنیده نمی‌شود و باید دید وزیر ورزش تا چه زمانی قصد دارد به نفرات فعلی فرصت بدهد و تصمیم جدید برای اضافه‌شدن افراد رزومه‌دارتر چه زمانی اتخاذ می‌شود.

جمع‌آوری مدارک برای شکایت از استوکس

همین چند روز قبل بود که وکیل آنتونی استوکس در کمال ناباوری به سرخ‌ها ایمیلی ارسال کرد و بعد از تشکر بابت مرخصی! خواستار پرداخت بخش دوم قرارداد این بازیکن شد. پرسپولیسی‌ها اما به ایمیل وکیل بازیکن ایرلندی پاسخ دادند و عنوان کردند که این مرخصی ۲۴ساعته بوده و نیازی به فرافکنی نیست و بهتر است این بازیکن با شروع تمرینات به تهران بیاید و برای دریافت بخش دوم قراردادش بعد از حضور در کمیته انضباطی باشگاه اقدام کند. حالا خبر می‌رسد که طبق نظر هیات‌مدیره پرسپولیس به بخش حقوقی باشگاه اعلام شده مدارک لازم جهت شکایت از این بازیکن به فیفا جمع‌آوری شود. قرار است در این مدارک نسخه‌ای از قرارداد استوکس و تمام نامه‌نگاری‌های چند وقت اخیر نیز قرار داده شود.

دستور غیررسمی وزارت تنها مشکل مذاکره با رسن

یکی از نگرانی‌های بزرگ سرخ‌ها برای فصل بعد حفظ اسکلت کنونی تیماست و یکی از بازیکنانی که امید کمی به ادامه حضورش در پرسپولیس وجود دارد بشار رسن عراقی است که احتمالا باید او را در یکی از تیم‌های خوب کشورهای عربی ببینیم.

هرچند رسن علاقه زیادی به مذاکره و ماندن در پرسپولیس، البته به‌شرط تسویه‌حساب دارد اما پرسپولیسی‌ها هنوز هیچ اقدامی برای حفظ او نکرده‌اند و همین موضوع شانس حضور این بازیکن را در فصل آتی کمرنگ‌تر می‌کند.
البته مشکل مذاکره با رسن اصلا به شرایط فنی او ربطی ندارد و از اطراف باشگاه شنیده می‌شود که از وزارت به اطلاع مدیران سرخابی رسانده شده که تا زمانی که خصوصی‌سازی انجام نشده، هیچ بازیکن و مربی خارجی جذب سرخابی‌ها نشوند.

البته شنیده می‌شود بحث بازیکنان خارجی دارای قرارداد جداست و آنها می‌توانند تا پایان مدت قرارداد در تیم‌هایشان بمانند.

نتیجه جلسه غیررسمی پیشکسوتان بعد از خروج رسول‌پناه؛ او نمی‌تواند!

بعد از اینکه دوشنبه بعدازظهر جلسه‌ای در شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس و با حضور مهدی رسول‌پناه و افشین پیروانی و جمعی از پیشکسوتان باشگاه برگزار شد، بعد از خروج رسول‌پناه بازیکنان اسبق پرسپولیس در محل شرکت ماندند و با یکدیگر به بحث و بررسی صحبت‌های سرپرست این روزهای باشگاه پرسپولیس پرداختند.

آنچه از این جلسه در گوشی پیشکسوتان شنیده می‌شود این است که آنها چندان از حرف‌ها و عملکرد رسول‌پناه خوش‌شان نیامده و بر این باور بودند که او نمی‌تواند گزینه مناسبی برای اداره باشگاه باشد و بیشتر حرف‌هایش شبیه شعار بوده تا حرف‌های واقعی. البته رزومه نداشتن او در مدیریت ورزشی هم مزید برعلت شد تا پیشکسوتان فقط ظاهری از این شخص حمایت کنند و در عمل به‌دنبال گزینه خودشان باشند که ظاهرا محمد دادکان است.

پاسخ سرخ‌ها به وکیل رادو: در تهران شما را ملاقات می‌کنیم

2روز پیش نامه‌ای از سوی وکیل رادوشویچ به باشگاه پرسپولیس ارسال و از آنها خواسته شد که برای پرداخت بخشی از مطالبات این دروازه‌بان اقدام کنند.

ظاهرا سرخ‌ها دیروز پاسخ وکیل این بازیکن را داده و به او تاکید کرده‌اند با توجه به تغییرات مدیریتی و همچنین شرایط خاص اقتصادی به‌خاطر ویروس کرونا امکان پرداخت این پول وجود ندارد. سرخ‌ها به وکیل این بازیکن تاکید کرده‌اند که تلاش خود را می‌کنند تا بعد از بازگشت او و خانواده‌اش به ایران بخشی از مطالباتش را به‌صورت نقدی به او بپردازند. شنیده می‌شود او تنها 10درصد از پول قرارداد این فصل خود را دریافت کرده است.

ناراحتی کارمندان باشگاه؛ ما را بازی نمی‌دهند!

اکثر کارمندان باشگاه پرسپولیس این روزها از وضع موجود کلافه شده‌اند و در صحبت‌های خصوصی با دوستان رسانه‌ای خود تاکید می‌کنند شرایط در باشگاه بسیار بد است و آنها در طول سال‌های گذشته هم چنین جوی را در پرسپولیس ندیده‌اند. یکی از ناراحتی‌های بزرگ این کارمندان این است که می‌گویند مدیران جدید به غیر از 2، 3 نفر به نفرات دیگر در باشگاه اطمینان ندارند و به همین جهت در تصمیم‌گیری‌های مهم اجازه حضور آنها را در جلسات نمی‌دهند. جالب است بدانید این نفرات طی روزهای اخیر تماس‌های زیادی با خبرنگاران گرفته و پیگیر آن هستند که چه کسی قرار است مدیرعامل پرسپولیس شود و برای رفتن اشخاص فعلی در باشگاه لحظه‌شماری می‌کنند. گفته می‌شود حتی برخی معاونان باشگاه هم از این قاعده مستثنی نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج