۹۸۸۶۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: امیدوارم رسول‌پناه به حرف‌هایش عمل کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدت مدیران قبلی پرسپولیس حرف‌های زیادی زده‌ و به بسیاری از آنها عمل نکرده‌اند. امیدوارم رسول پناه به حرف‌هایش عمل کند وگرنه حرف زدن را همه بلدند.

ایرنا: فرشاد پیوس در خصوص جلسه با مهدی رسول پناه رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌های خوبی با رسول پناه مطرح شد اما امیدوارم به این حرف‌ها عمل شود. در این مدت مدیران زیادی در پرسپولیس آمدند و رفتند اما مشکل این است که همه مدیران خوب صحبت می‌کنند اما هیچکدام به حرف‌هایشان چندان عمل نکرده است. برنامه‌های رسول‌پناه خوب است اما امیدوارم به حرف‌هایش عمل کند.

وی در رابطه با شرایط لیگ گفت: شروع مسابقات لیگ مشخص نیست و بازیکنان باید در این مدت خود را حسابی آماده نگه دارند. با تمرینات خانگی هم می‌توان به حدی از آمادگی رسید. به یقین کادر فنی برنامه‌های مناسبی را برای بازیکنان در نظر گرفته است و جای نگرانی نیست.

پیشکوست پرسپولیس اضافه کرد: توقع ما در حال حاضر این است که حرمت پیشکسوت‌ها حفظ شود و به جای صرف چندین میلیارد پول برای خرید بازیکنان خارجی، از محصولات باشگاه استفاده کنند. این امر مستلزم نگاه ویژه به آکادمی است. باید آکادمی‌ها را درست کنند.

وی ادامه داد: در خصوص پرونده‌های باز پرسپولیس در فیفا نیز باید مقصر مشخص شود. این پولی که هدر می‌رود از بیت المال و پرسپولیس است. امیدوارم که پرسپولیس از این موضوع متضرر نشود و مدیریت کنونی بتواند مشکلات را رفع کند.

پیوس که هم‌اکنون هدایت تیم چوکای تالش را برعهده دارد، در خصوص شرایط این تیم گفت: با ۶ امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم و در آستانه صعود به لیگ یک قرار داریم. امیدواریم که جواب محبت هواداران را بدهیم و چوکا را به لیگ یک برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج