۹۸۸۶۹۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد خاص منچستریونایتد به سانچو

باشگاه منچستریونایتد برای ترغیب کردن ستاره انگلیسی دورتموند برای پیوستن به شیاطین سرخ، پیشنهادی ویژه به او داد.

خبرگزاری تسنیم: طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، جذب جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند است و این باشگاه قصد دارد با اضافه کردن این هافبک نفوذی بر قدرت هجومی تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر بیفزاید.

نشریه «میرر» انگلیس اکنون خبر می‌دهد که مدیران باشگاه منچستریونایتد برای اینکه ستاره انگلیسی دورتموند را برای پیوستن به شیاطین سرخ وسوسه کنند، قصد دارند پیراهن شماره «۷» این تیم را به او پیشنهاد دهند، پیراهنی که در تاریخ این باشگاه برتن اسطوره‌های نامداری همچون جورج بست، برایان رابسون، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو بوده است.

مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند نسبت به حفظ سانچوی ۱۹ ساله علاقه‌مند هستند، اما نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً گزارش داد مسئولان باشگاه دورتموند با سانچو در سال ۲۰۱۸ توافقی داشته‌اند که در صورتی که این بازیکن در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد مناسبی داشته باشد، بتواند سیگنال ایدوناپارک را ترک کند.

سانچو اخیراً در ارتباط تصویری زنده با هوادارانش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، وقتی یکی از کاربران برای او پیامی با این مضمون نوشت که «اگر در تابستان پیش‌رو به منچستریونایتد ملحق می‌شوی، از آب بطری که کنارت است، بنوش.» که ستاره انگلیسی دورتموند بلافاصله با زدن لبخندی شروع به نوشیدن آب بطری کرد.

نشریه «سان» انگلیس پیش از این با انتشار گزارشی مدعی شده بود، این هافبک انگلیسی بر سر جزئیات قرارداد پیشنهادی از سوی منچستریونایتد که شامل دستمزد، پاداش‌ها و طول مدت قرارداد می‌شود، با این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده است. گفته می‌شود دورتموند روی ستاره جوان خود ۱۰۰ میلیون پوند قیمت گذاشته است.

این هافبک ۱۹ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در رده‌های پایه برای منچسترسیتی بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۷ در ازای هشت میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال ۲۰۲۲ تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه‌های دیگری همچون چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار دارد، این فصل در ۳۵ بازی، آمار ۱۷ گل زده و ۱۹ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori mazloomi

      اگه بره منجستر عالی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه بهش میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج