۹۸۸۷۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یونایتد با قدرت در بازار نقل و انتقالات حضور دارد

اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد، بار دیگر تاکید کرد که این باشگاه به طور کامل از اوله‌گنار سولسشر حمایت می‌کند و قصد دارد با قدرت در بازار نقل و انتقالات ظاهر شود.

ورزش سه: بعد از شروع خوب سولسشر در الدترافورد، مدیران منچستریونایتد قرارداد او را برای ۳ سال تمدید کردند ولی پس از نتایج شیاطین سرخ چندان امیدوارکننده نبود و در این فصل هم این تیم شانسی برای قهرمانی نداشت. با این وجود مدیران باشگاه همیشه تاکید داشتند که زمان و منابع لازم برای موفقیت این مربی نروژی را در اختیار او خواهند گذاشت.

وودوارد به تازگی اعلام کرده بود که به دلیل مسائل مالی ناشی از کرونا، بازار نقل و انتقالات تابستانی مانند همیشه نخواهد بود؛ با این وجود به سولسشر اطمینان داد که همچنان برای خرید گزینه‌های مد نظر او تلاش خواهند کرد.

او در پاسخ به سوال یک هوادار در مورد اینکه فعالیت یونایتد در بازار نقل و انتقالات چطور خواهد بود، گفت:" تقویت تیم همیشه برای ما یک اولویت است و اینکه بتوانیم از آنچه سولسشر به آن دست پیدا کرده، برای بازگرداندن تیم به اوج استفاده کنیم. می توانم بگویم که وقتی از بحران خارج شدیم و مسیرمان را پیدا کردیم و کمی به شرایط عادت برگردیم، مطمئنا هدف ما این است که در بازار با تمام قدرت ظاهر شویم.

همانطور که قبلا گفتم و این را بارها تکرار کردم، ما به حمایت از سولسشر برای بردن جام متعهد هستیم. این هدف اصلی ما به عنوان یک باشگاه است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج