جاباما
۹۸۸۸۰۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استاندار قم: به آرامش نسبی رسیده‌ایم

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا از آغاز واریز تسهیلات یک میلیون تومانی ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار سرپرست خانوار از ظهر امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: استاندار قم از کنترل بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: علیرغم وجود مشکلات توانستیم تا حدی این بیماری را کنترل و تا حدودی به یک وضعیت آرامش نسبی برسیم.

بهرام سرمست پس از بازدید از مرکز بهداشت استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از زحمت و تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی استان در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: کادر بهداشت از ابتدای شیوع بیماری در استان در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و فداکارانه وارد میدان عمل شدند که باید قدردان این زحمات بود.

استاندار قم توفیقات روزافزون کادر درمانی و بهداشت را از خداوند متعال خواستار شد و گفت: این مراسم به منظور قدردانی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان است که تلاش‌های آن‌ها سبب شد توفیقات خوبی درروند مبارزه با بیماری کرونا به دست آوریم و بتوانیم این بیماری را تا حدی کنترل کنیم.

وی با تاکید براینکه این توفیقات حاصل تلاش همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان بوده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، علما و روحانیت، کادر درمان و پزشکی، خیرین و گروه‌های مردمی ظرفیت‌های خود را پای‌کار آوردند و علیرغم اینکه مشکل داشتیم، توانستیم تا حدودی به یک وضعیت آرامش نسبی برسیم.

سرمست آغاز مرحله دوم غربالگری شهروندان را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: نیاز داریم جمعیت آماری خود را در جهت سیاست‌های پیشگیرانه بیماری کرونا شناسایی و غربالگری کنیم تا این بیماری را که تا حدی کنترل‌شده را تحت کنترل درآوریم و غافلگیر نشویم و از شیوع این بیماری پیش‌گیری کنیم.

استاندار قم در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان بهداشت در خط مبارزه با بیماری کرونا در استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: لازم دیدیم که از وجود این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود.....تبریز اوشاغی

      شکر را خدا در تبریز هم وضیعت سفید اعلام شد....

    • شادمهر

      امثال شماها همیشه در آرامش و رفاه هستید

    • بدون نام

      اگر راهپیمایی روز قدس آزاد شود معلوم میشه آمار ها که کم میشه، ساختگی میباشد.

    • بدون نام

      دو سه روزه چکار کردین آرامش اومد

    • بدون نام

      خوب الان این یعنی چی؟برن بیرون یا نرن؟فکر کنم حالتی که شما در نظر دارید حالت آدمیه که یه پاش تویه خونست و یه پاشو گذاشته بیرون در تو خیابون.اینجوری اگه راضی میشی بگو.تعارف نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج