۹۸۸۸۴۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

پاکستان: ایران با موفقیت با کرونا مقابله خواهد کرد

وزیر امور خارجه پاکستان ابراز امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران با موفقیت از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا عبور خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه پاکستان ابراز امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران با موفقیت از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا عبور خواهد کرد.

وزارت امورخارجه پاکستان امروز (پنج شنبه) با انتشار بیانیه‌ای که روی وب سایت رسمی این وزارتخانه قرار گرفته است، اعلام کرد: شاه محمود قریشی و محودجواد ظریف وزیران خارجه پاکستان و ایران در گفت‌وگوی تلفنی امروز خود فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به یکدیگر تبریک گفتند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به این‌که دو طرف درباره شیوع ویروس کرونا با هم تبادل نظر کردند، آمده است: وزیر خارجه پاکستان ضمن ابراز تاسف نسبت به جان باختن تعدادی از ایرانیان در اثر ابتلا به ویروس کووید- ۱۹، ابراز امیدواری کرده است که جمهوری اسلامی در مقابله با این همه‌گیری جهانی به موفقیت دست خواهد یافت.

همچنین در این بیانیه آمده است: وزیران امور خارجه ایران و پاکستان به علاوه گسترش پدیده حمله ملخ‌های بیابانی را بررسی و بر ضرورت تلاش جمعی برای مقابله موثر با این تهدید توافق کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه اعلام کرد: قریشی و ظریف دیدگاه‌های خود را درخصوص تحولات افغانستان مطرح کردند. وزیر امور خارجه پاکستان با حمایت قاطعانه این کشور از فرآیند صلح و برقراری ثبات در افغانستان تاکید و ابراز امیدواری کرد که گفت ‌وگوها میان گروه‌های داخلی افغانستان سریع تر آغاز شود.

طبق این بیانیه، شاه محمود قریشی همچنین با اشاره به اوضاع کشمیر و برخی از تلاش‌ها در راستای مسلمان هراسی در هند در وضعیت شیوع ویروس کووید- ۱۹، گفت: پاکستان از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از حقوق مسلمانان قدردانی می‌کند و تاکید دارد که این گونه اقدامات باید از سوی جامعه بین الملل محکوم شود.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه کشورمان نیز ساعتی پیش از گفت وگوی تلفنی محمد جواد ظریف و شاه محمود قریشی همتای پاکستانی خود خبر داد و تصریح کرد که دو طرف درخصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرخان

      بایدم تو بگی،ایران به شماها و افغانها، و بقیه کشورها خوب کمک کرونایی کرده،مردم خودش هیچی ندارن.....!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهت اطلاع جنابعالی پاکستان از نظر پزشکی جز پیشرفته ترین کشورها به حساب میاد. البته بیماری های استخوان و ارتوپدی عالی هستن ولی در درمان کرونا و در کل بیماری های عفونی بسیار موفق عمل کردند

    • بدون نام

      تو هم پول میخوای

    • بدون نام

      همین سی سال پیش اکثر دکترای ایران هندی افغانی و پاکستانی بود محض اطلاع

    • بدون نام

      پاکستان امار نداده احتمالا کنترل کرده

    • بدون نام

      خب پس
      کرونا حله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج