جاباما
۹۸۸۸۷۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مأموریت لاریجانی به رؤسای کمیسیون‌های مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از مأموریت علی لاریجانی به رؤسای کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره دهم پارلمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم : سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از مأموریت علی لاریجانی به رؤسای کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره دهم پارلمان خبر داد.

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات جدید این هیئت درباره روند برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی پارلمان، گفت: طبق تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی قوه‌مقننه در هفته‌ آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی موظف شده‌اند که جلسات کمیسیون‌ها را با رعایت ضوابط و پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنند، اظهار داشت: جلسات علنی مجلس نیز در هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه(۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت) با همین ضوابط و شرایط برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس همچنین از مأموریت علی لاریجانی رئیس مجلس به رؤسای کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره دهم پارلمان خبر داد و گفت: رؤسای کمیسیون‌ها موظف شده‌اند که اقدامات و برنامه‌های ۴ ساله دوره دهم را احصا کرده و گزارش آن را به هیئت‌رئیسه تقدیم کنند.

عباسی ادامه داد: از طرف دیگر مقرر شده که کمیسیون‌های تخصصی ابعاد تأثیرگذاری بیماری کرونا را در حوزه تحصصی‌شان بررسی کرده و گزارش آن را طبق تصمیم هیئت‌رئیسه در یکی از جلسات پارلمان قرائت کنند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس خواسته شده که با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط فاصله‌گذاری اجتماعی در جلسات علنی مجلس در هفته آینده حضور یابند و به دلیل اینکه در ۱۰ روز اخیر در حوزه‌های انتخابیه‌شان حضور داشته‌اند، با مراقبت‌های بیشتری در جلسات حضور یابند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      چه زودخوب شد گفتیم بلند نمیشه سرومروکنده باندشد

    • بدون نام

      زنده موند خداروشرک دمش گرم کرونا شکست داد

    • بدون نام

      هنوززندس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج