جاباما
۹۸۸۸۸۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

اخراج ۱۰۰۰ خلبان هواپیمایی انگلیس بر اثر کرونا

خطوط هواپیمایی انگلیس موسوم به «بریتیش ایرویز» اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی ناشی از بحران ویروس کرونا (کووید-۱۹) ۲۵ درصد از خلبانان این شرکت را اخراج می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: خطوط هواپیمایی انگلیس موسوم به «بریتیش ایرویز» اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی ناشی از بحران ویروس کرونا (کووید-۱۹) ۲۵ درصد از خلبانان این شرکت را اخراج می‌کند.

در نامه‌ای که یکی از عوامل اسکای نیوز آن را مشاهده کرده است، این شرکت هواپیمایی نوشته که یک هزار و ۱۳۰ خلبان از کل ۴ هزار و ۳۴۶ خلبانان این شرکت در فهرست تعدیل نیرو قرار گرفته‌اند.

این نامه همچنین می‌افزاید که شرایط کار خلبانان تغییر خواهد کرد و احتمال تعلیق کل پروازهای این شرکت که به صورت محدود از فرودگاه هیترو لندن در جریان است، وجود دارد.

این طرح، بخشی از برنامه گسترده‌تر بریتیش ایرویز برای تعدیل نیرو و تعدیل ضررهای ناشی از شیوع ویروس کرونا می باشد که دامنگیر این هواپیمایی شده است.

«گروه بین‌المللی خطوط هوایی» که یک شرکت انگلیسی-اسپانیایی مالک بریتیش ایرویز است، سه شنبه گذشته اعلام کرد که ۱۲ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند. این شرکت هشدار داد که سال‌ها طول می‌کشد تا تقاضای مسافرت از این شرکت به سطح سال ۲۰۱۹ برسد.

بریتیش ایرویز از اواسط فروردین همه پروازهای خود در فرودگاه «گاتویک» لندن را به دلیل محدودیت سفر در دنیا پس از شیوع «ویروس کرونا» به حالت تعلیق درآورد. در فرودگاه هیترو لندن که اصلی ترین فرودگاه کشور به شمار می‌رود نیز پروازهای کمی در جریان است.

بریتیش ایرویز اعلام کرده که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ (۱۰ دی ۹۸ تا ۱۰ فروردین ۹۹) ۵۳۵ میلیون یورو ضرر کرده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میلادی ۱۳۵ میلیون یورو سود کرده بود.

نتایج تحقیقات انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی که اوایل فروردین منتشر شد، نشان می‌دهد که صنایع هوایی انگلیس بیشتر از سایر کشورهای اروپایی در معرض ورشکستگی قرار دارد. در این گزارش پیش‌بینی شده که شرکت‌های هواپیمایی انگلیس امسال حدود ۱۸ میلیارد پوند زیان خواهند دید.

تصاویر منتشر شده از فرودگاه‌های انگلیس نشان می‌دهد که هواپیماهای مسافربری پشت سر یکدیگر در باند فرودگاه متوقف هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیتون

      آره همه داغونن جز شماها
      یه میلیون وام دادید 12 درصد همش شد کرایه تاکسی و پول سیم کارت و بقیه چیزا

    • باربوسا

      سلام دوستان .در سایت برترین ها کاربری به نام دونالد ترامپ هست که همه. جا نظر میده و نظراتش خارج از منطق و فکر هست .من میخواستم به این ادم بگم که تو یک وطن فروش و خود باخته هستی که فکر میکنی سعادت ما در گرو نوکری آمریکا هست .نه چین نه روسیه و نه آمریکا برای ما دلسوزی نمیکنن فقط خودمونیم که باید به داد خودمون برسیم .ایت الله خمینی اول انقلاب حرف قشنگی می زد و اون این بود که :ما هر چقدر هم بخوایم اسرائیل و امریکا و شوروی دوست ما نمیشن.
      ضمنا بهتره جنابعالی اسمتو از دونالد ترامپ بکنی نوچه دونالد ترامپ البته شاید چند روز دیگه باید بکنی بایدن

    • روح الله

      چقد با فرهنگ و نایسن برای حفظ سرمایه داری ۱۰۰۰ خانواده رو به فنا دادن

    • بدون نام

      خداروشکر
      حقشونه! تا وقتی به امثال ترامپ رای میدن و نه روحانی ما! حقشونه بدبخت بمیرن

    • ♥سید♥ آباده فارس

      وای منم خلبان اونجابودم قهرکردم
      الان میرم سرکاربنایی
      جواب تلفن هم نمیدم.مردشور فرودگاه و هواپیماشون
      ایششششش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج