۹۸۸۸۸۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

ماجرای دعوای لفظی تاج و همسر ویلموتس چه بود؟

ایران و مارک ویلموتس از هم شکایت متقابل کرده‌اند و داستان به جاهای باریک کشیده شده است. مربی بلژیکی خواهان گرفتن غرامت ۶ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال است.

خبرورزشی : ایران و مارک ویلموتس از هم شکایت متقابل کرده‌اند و داستان به جاهای باریک کشیده شده است. مربی بلژیکی خواهان گرفتن غرامت ۶ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال است.

مهدی تاج هم می‌گوید نهایتاً سه ماه به مارک ویلموتس غرامت خواهند داد. پرونده به فیفا رفته و احتمالاً با توجه به تعطیلی فوتبال، کمیته تعیین وضعیت روند رسیدگی به این پرونده را تسریع می‌بخشد و به زودی رأی اولیه صادر خواهد شد.

در این بین، اما روایتی از آخرین جلسه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و کاترین ویلموتس، همسر مربی سابق ایران به گوش‌مان رسیده که در نوع خود جالب است. کاترین ویلموتس یکی از بزرگترین وکلای بلژیک است و اصلاً او باعث شد همسرش بتواند به پارلمان این کشور راه پیدا کند و مدتی مقام سیاسی داشته باشد. کاترین یکی از قوی‌ترین وکلایی است که در پرونده‌های زیادی برنده بوده است.

او در ماجرای انتقال همسرش به تیم ملی هم نقش کلیدی داشت و حتی می‌گویند در ابتدای مذاکره با ایران گفته بود اجازه نمی‌دهم همسرم به تهران بیاید. در نهایت با حضور پررنگ کاترین بود که قرارداد امضا شد. آخرین جلسه مهدی تاج برای بررسی این پرونده هم دقیقاً با همین فرد بود و با خبر شدیم در آن جلسه بحث به قدری بالا گرفت که باعث درگیری لفظی طرفین شد.

کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند. تاج هم در بازگشت به تهران در فدراسیون به نزدیکانش گفت: «کاترین ویلموتس حالش خوب نیست که چنین ادعایی کرده است.» یعنی برخلاف ادعای تاج که کلاً آسمان روابط او و ویلموتس با وجود جدایی کاملاً صاف است، اتفاقاً آن‌ها در دعوا هستند و این دعوا هم بسیار بالا گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بحث ها ساختگی هست ویلموس برنده خواهد شد چون درصد قابل توجهی از غرامت به خود افراد فدراسیون وخود تاج خواهد رسید

    • بدون نام

      دعوای پوله!!!

    • نیسان آبی

      خاک بر سرتون کنن با این فدراسیون داریتون

    • عادل

      این پدر سوخته ها روی چه حسابی با ویلموتس قرارداد بستند. بین المال تو ایران شده بیت الحال‌.هر کی هر غلطی می کنه ، جبرانش از جیب مردمه.حداقل ده درصد از غرامت ها از اشخاصی که مقصر بودند بگیرند.نیازه دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور به هزینه های ورزشی ورود کنند.

    • بدون نام

      ویلموتس خودش رفته بعد ما باید غرامت بدیم؟یعنی موقع عقد قرارداد یه وکیل درجه از طرف فدراسیون نبوده قرارداد رو سفت و سخت تنظیم کنه؟

    • اریو برزن

      مسئولین بی سواد و دزد
      بخورید و بدزدید از اموال ملت، کی به کیه...

    • بدون نام

      احتمالا تاج سهم بیشتری از لالی باهمسرویلموتس طلب کرده اون هم زده زیرحرفش آخه میگن وکیل زرنگیه خاک توسرتمهدی تاج که بوجه کشوروبه اجنبی دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج