جاباما
۹۸۸۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فرزاد عامل آشتی‌کنان سعادتمند با فرهاد؟

عده‌ای تأکید دارند که فرزاد سرپرست استقلال شده و سعید رمضانی فقط در قالب معاون ورزشی با این باشگاه همکاری می‌کند.

خبرورزشی : عده‌ای تأکید دارند که فرزاد سرپرست استقلال شده و سعید رمضانی فقط در قالب معاون ورزشی با این باشگاه همکاری می‌کند.

رابطه احمد سعادتمند با فرهاد مجیدی اصلاً گرم نیست. حتی اگر این دو نفر طی روزهای اخیر چند بار با یکدیگر جلسه بگذارند و تأکید کنند که سوءتفاهمات گذشته کاملاً برطرف شده، باز هم نمی‌توان کتمان کرد که پس از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل، سرمربی استقلال از شرایط مدیریتی باشگاه در فضای مجازی انتقاد کرد.

البته با توجه به شرایط موجود کاملاً طبیعی است که هر دو طرف حداقل به صورت ظاهری هم که شده این روزها کنار همدیگر قرار بگیرند.

پس از انتشار متن اعتراضی مشترک بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه، سعادتمند دو نفر از مدیرانی را که با فرهاد مجیدی رابطه خوبی داشتند، برکنار کرد و همین مسئله نشان داد که سطح روابط اصلاً مناسب نیست، اما صبح دیروز عده‌ای تأکید داشتند به محض اینکه قسمتی از مشکلات مدیرعامل و سرمربی مرتفع شود، فرزاد مجیدی با حکم احمد سعادتمند در استقلال صاحب سمت خواهد شد و در واقع پیام‌آور صلح میان دو طرف می‌شود.

همچنان عده‌ای تأکید دارند که فرزاد سرپرست استقلال شده و سعید رمضانی فقط در قالب معاون ورزشی با این باشگاه همکاری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرسعا تمندمیخواهدبین تماشاگران پرشماراستقلال یک چهره محبوب فراموش نشدنی باقی بماند عالی میشودکه فرزادمجیدی راسرپرست باشگاه استقلال کند،،همه ی مامیدانیم فرزادهم برای باشگاه استقلال خیلی زحمت کشیده،،وانسان است سنگین وباوقار،،این برادران زوج خوبی برای پیش. رفت باشگاه خواهندشد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج