۹۸۸۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اعلام شهریه مدارس غیردولتی با توجه به تعطیلی‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد نحوه محاسبه و دریافت شهریه مدارس غیر دولتی و پرداخت حقوق کارکنان گفت:براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته هزینه کلاس‌های درس توسط مدارس دریافت می‌شود، اما هزینه کلاس‌های فوق‌العاده در ماه‌های تعطیلی نباید دریافت شود.

خبرگزاری فارس: ابراهیم رفیعی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا مبارزه با این بیماری در سطح مدارس نیز آغاز شد و سعی شد تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد نحوه محاسبه و دریافت شهریه مدارس غیر دولتی و پرداخت حقوق کارکنان با توجه به تعطیلی کلاس‌های درس بیان کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته هزینه کلاس‌های درس توسط مدارس دریافت می‌شود، اما هزینه کلاس‌های فوق‌العاده در ماه‌های تعطیلی نباید دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مبالغ خارج از عرف توسط مدیران و مدارس تخلف است، ادامه داد: اولیا در صورت مشاهده این تخلف می‌توانند موضوع را با آموزش و پرورش در میان بگذارند.

رفیعی با بیان اینکه در مورد هزینه سرویس مدارس نیز کارگروه تخصصی متشکل از دستگاه‌های مختلف برگزار شده است، عنوان کرد: براساس تشکیل این کارگروه مقرر شد، اولیا ۵۰ درصد هزینه سرویس مدارس را در اسفند‌ماه پرداخت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه سرویس در فروردین‌ماه و اسفند‌ماه نباید پرداخت شود، بیان کرد: هزینه سرویس برای سال آینده با برگزاری جلسه تصمیم‌گیری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرداخت حقوق چی شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج