۹۸۹۰۸۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تعداد بیماران کرونا در اهواز هشدار دهنده است

استاندار خوزستان از افزایش تعداد بیماران کرونایی این استان در روزهای اخیر و رسیدن این رقم در اهواز به مرز هشدار دهنده خبر داد.

خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان از افزایش تعداد بیماران کرونایی این استان در روزهای اخیر و رسیدن این رقم در اهواز به مرز هشدار دهنده خبر داد.

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص این نشست اظهار کرد: در این جلسه نظرات مختلف کارشناسی ارائه شد و بنا شد کمیته علمی از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهاد نهایی خود را به ستاد استانی و شورای تأمین استان ارائه دهد تا در صورت لزوم با رعایت همه جوانب تصمیمات مقتضی برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه اتخاذ شود.

وی افزود: از مردم استان به ویژه مردم اهواز برای چندمین بار خواهش می‌کنم که مراقبت و ملاحظه داشته باشند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و سعی کنند جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: تعداد بیماران خصوصاً در اهواز در حال افزایش است که برای ما تا حدودی هشداردهنده است اگر چه شرایط همچنان تحت کنترل است.

شریعتی توضیح داد: در مقابله با اپیدمی‌ها شاخص مهم آمار مرگ و میر است که باید تلاش کنیم این آمار را تا جای ممکن کاهش دهیم.

رئیس شورای تأمین استان خوزستان ادامه داد: مراقبت‌های لازم در دست انجام است در عین حال هر لحظه امکان دارد کنترل این اپیدمی از دست ما خارج شود و مهمترین راه مقابله با آن رفتار مردم است از این رو اگر مردم رفتار خود را اصلاح کنند شرایط بهبود پیدا خواهد کرد در غیر این صورت شاهد تشدید و اوج گیری فزاینده این بیماری خواهیم بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: کادر درمانی و بهداشتی نقش حمایتی دارند اما پیشگیری به سبک زندگی مردم بستگی دارد.

وی یادآور شد: ما در حال طی کردن این بحران هستیم و هنوز آن را پشت سر نگذاشته‌ایم و در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستیم از این رو نیاز به همراهی بیش از پیش مردم داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره قرنطینه کنید بخدا اوضاع خرابه...همش مراسم برگزار میکنند معلوم نیس بهداشت کجاس که جلوشون نمیگیرن...دزفول ب نسبت جمعیتش اوضاعش خرابه بعد اندیمشک هم بدبخت کرده چون نزدیک ما هستن

    • دایی

      بابا دروغ نگید تماس گرفتیم هم پلیس ۱۱۰ هم بهداشت گفتیم خانای نزدیک ما آتلیه شده هر روز عروس و همراه شان تجمع میکنند اصلا محل که نگذاشتن ما را پاسکاری میکردنند. پس بسادنه دیگه

    • سید

      چطوره همه شهرها افزایش بیمار دارن وضعیت قرمز شده اما آمار کلی کم میشه

    • علی.ص

      شرایط بحرانی کرونا از یک طرف و عدم نظارت داره مردم رو نابود میکنه،ما حدود 40نفر پرسنل حراست بانک بودیم که به اسم کرونا اخراج شدیم

    • بدون نام

      قرنطینه کنیدبره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج