۹۸۹۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الشحانیه در نبرد بقا شکست خورد؟

پایگاه استاد الدوحه در گزارشی به بررسی وضعیت بحرانی تیم فوتبال الشحانیه قطر در فصل جاری رقابت‌های لیگ این کشور پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: پایگاه استاد الدوحه قطر در گزارشی نوشت: تیم فوتبال الشحانیه قطر پیش از توقف رقابت‌های لیگ با هدایت خوزه مورسیای اسپانیایی در آخرین جایگاه جدول ۱۲ تیمی لیگ قرار داشت و در واقع تیم سقوط کننده به دسته دوم محسوب می‌شد.

آنها فصل گذشته برای اولین بار توانستند در لیگ دسته اول باقی بمانند و حتی رتبه هفتم را کسب کنند و دو فصل پیاپی در لیگ دسته اول بازی کنند که این افتخاری برای مورسیا به شمار می‌رفت، مربی که الشحانیه را به لیگ دسته اول رساند، فصل بعد تیم را در این رده حفظ کرد و برای سومین فصل پیاپی به کار خودش در اینجا ادامه می‌دهد. البته این باشگاه از نظر مالی و نیروی انسانی با رقبا قابل قیاس نیست.

در فصل جاری الشحانیه وضعیت بسیار سختی داشته و از ابتدای فصل در قعر جدول قرار گرفت همچنین با ادامه نتایج ضعیف همچنان تیم آخر جدول است، این در حالی است که الشحانیه از ثبات فنی برخوردار بود و کمترین تغییرات را خصوصا در بین بازیکنان خارجی داشت. آنها آلوارو میخیا مدافع اسپانیایی و رامین رضاییان بازیکن ایرانی همچنین آمانگو هافبک اهل ساحل عاج را حفظ کردند. تنها سولاقا مدافع عراقی و کلودیو واسکز مهاجم آرژانتینی از جمع بازیکنان الشحانیه جدا شدند و به جای آنها نایجل دی یانگ هافبک هلندی و عبدالعزیز براده مراکشی به این تیم اضافه شدند. تغییرات هم کمکی به این تیم نکرد تا همچنان و در پایان هفته هفدهم با ۱۰ امتیاز و کسب تنها یک پیروزی در آخرین نقطه جدول قرار داشته باشند.الشحانیه ۴ امتیاز با تیم الخور در رتبه یازدهم جدول فاصله دارد و به نظر می‌رسد در صورت ادامه لیگ هم کار آسانی برای ماندن در دسته اول نخواهد داشت. در واقع می‌توان گفت آنها نبرد بقا را در مقابل رقبا واگذار کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج