۹۸۹۳۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد جدید میلان به دوناروما

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند آث‌میلان برای از دست ندادن دوناروما در فصل آینده نقل و انتقالات به او پیشنهاد امضای یک تمدید قرارداد کوتاه‌مدت داده است.

ورزش سه: رسانه‌های ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت اعلام کردند باشگاه آث میلان بعد از مذاکرات اخیرش با جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان این باشگاه در مورد تمدید قرارداد او، فرمولی به دوناروما پیشنهاد داده که هدف آن ممانعت از جدایی او در تابستان آتی است.

مدتی است شایعات زیادی درباره جدایی دوناروما از میلان مطرح شده و بسیاری از منابع معتقدند او تابستان پیش رو از سن‌سیرو خواهد رفت. ولی بر اساس گزارش اخیر رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه آث میلان به این سنگربان جوان خود پیشنهاد داده قراردادش را به مدتی کوتاه تمدید کند تا به این ترتیب از خروجش از باشگاه در فصل تابستان با شرایطی که به نظر میلان نامطلوب خواهد بود جلوگیری شود.

دوناروما، سنگربان شماره ۹۹ میلان از مدتی پیش به عنوان گزینه مد نظر چلسی مطرح بوده هر چند اخیرا منابع نزدیک به چلسی اعلام کردند این باشگاه ظاهرا قصد دارد همچنان از کپا آریسابالاگا به عنوان گلر اول استفاده کند. از جمله دیگر باشگاه‌های خواهان دوناروما باید به یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید اشاره کرد.

میلان به این ترتیب به دوناروما پیشنهاد داده قرارداد فعلی‌اش را یک سال تمدید کند. به این ترتیب مدت اعتبار قراردادش از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ تبدیل خواهد شد. گاتزتا و توتواسپورت مدعی هستند در پیشنهاد جدید میلان دستمزد دوناروما هم کمتر شده و از سالی ۶ میلیون یورو به سالی ۵ میلیون یورو کاهش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج