۹۸۹۳۸۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد مدیر نساجی؛ لیگ باید تعطیل شود

علی امیری، مدیر عامل باشگاه نساجی بر این عقیده است در حال حاضر بهترین تصمیم تعطیلی بازی های لیگ برتر و برنامه ریزی برای از سر گیری بازی های فصل آینده است.

ورزش سه: علی امیری، مدیر عامل باشگاه نساجی بر این عقیده است در حال حاضر بهترین تصمیم تعطیلی بازی های لیگ برتر و برنامه ریزی برای از سر گیری بازی های فصل آینده است. مدیر عامل باشگاه نساجی در اینباره می گوید: بر اساس اعلام مسئوولین بهداشتی کرونا بار دیگر در فصل های پاییز و زمستان تشدید می شود؛ بر همین اساس بهترین تصمیم این بود که ما لیگ برتر را تعطیل می کردیم و از تیر ماه بازی های فصل جدید را آغاز می کردیم. اما با این برنامه ریزی عملا هم بازی های این فصل را از دست دادیم و هم بازی های فصل آینده را. صحبت از مسایل اقتصادی است. و اسپانسرهایی که سازمان لیگ دارد.

اما باور کنید باشگاه ها درآمدی از اسپانسرها ندارند و اگر هم درآمدی داشته باشند بسیار ناچیز است. باشگاه ها نباید تاوان مسایل اقتصادی را بدهند و قربانی در آمد سازمان لیگ شوند. می خواهم این سوال را مطرح کنم آیا لیگ برتر ایران از لیگ برتر سه کشور فرانسه، بلژیک و هلند مهم تر است؟ این ها لیگ خود را تعطیل کرده اند چون برای آنها سلامتی همه ی مردم و سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم ها مهم است.

مدیر عامل باشگاه نساجی ادامه می دهد: بر اساس اصول حرفه ای اگر بازی ها دو ماه تعطیل شود تیم ها برای آماده سازی نیاز به ۶ هفته زمان دارند. در غیر اینصورت شک نکنید بازیکنان زیادی مصدوم خواهند شد. آیا سازمان لیگ این فرصت را به تیم ها برای آماده سازی دوباره می دهد؟ از سویی ما می خواهیم در ادامه ی مسیر بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم. سوال مهم من این است آیا بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر لطفی خواهد داشت؟

به اعتقاد من باید به خرد جمعی احترام گذاشته شود. نزدیک به ۱۳ تیم خواهان تعطیلی بازی های لیگ برتر هستند و نمی دانم در چنین شرایطی اصرار سازمان لیگ برتر به برگزاری ادامه ی بازی ها چیست؟ اکنون یک شرایط غیر مترقبه پیش آمده است و هیچ کس از تعطیلی بازی های لیگ برتر ناراحت نمی شود چون باید شرایط را درک کرد.

علی امیری حرف هایش را این چنین به پایان برد: سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم ها به اندازه دیگر هموطنان مهم است. رییس کمیته ی پزشکی فیفا برگزاری بازی ها را ممنوع اعلام کرده است اما برخی در ایران همه ی تلاش خود را بکار گرفته اند که بازی ها را برگزار کنند.

اگر هم قرار باشد بازی های لیگ برتر برگزار شود فدراسیون فوتبال رسما باید مسئولیت سلامت همه اعضای تیم ها و عوامل برگزاری بازی ها را بپذیرد. چون شرایط - شرایط عادی نیست و ما هر روز متاسفانه شاهد اخبار متعددی در مورد فوت آدم ها در ایران و دیگر کشورهای جهان هستیم و گویی مشخص نیست چند نفر دیگر باید بمیرند تا ما بپذیریم که ویروس کرونا واقعا خطرناک و بدون درمان است و در حال حاضر بهترین تصمیم تعطیلی بازی های لیگ برتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که خودش کیسه کشه بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین بر آقای امیری ، امیری یه انسان به تمام معناست با شعور ومنطق حرف میزنم ،اگه همه مردم ایران مثل امیری دانش و معرفت داشتن ،الان پیشرفته ترین کشور دنیا بودیم ولی خیلی بدبخت کوتاه فکر داریم که سلامت جامعه را فدای فوتبال مافیایی وکثیف میکنن.

    • سرخ

      لیگ تعطیل بشه تا نساجی تو لیگ بعد هم باشه!!

    • کیسه_شله زرد_گاوآهن

      این ک اصن کیسه کش دو اتیشه اس
      همه ام میدونن
      فقط کیسه و بقیه تیما میگن لیگ تعطیل

    • پیرمرد پرسپولیسی

      نه باید لیگ ادامه پیدا کنه تا تیم شمای کیسه کش سقوط کنید .از وقتی که نساجی به دست کیسه کشان افتاده ،برایش آرزوی سقوط را دارم .

    • محمد‌علی

      عمرا‌ تعطیل‌ کنن‌ وزیر‌ میخواد‌ لنگ‌ قهرمان‌ کنه‌ و‌ این‌ کارم‌ میکنه

    • بدون نام

      هرکسی فقط به فکر تیم خودشه.فقط بلدن مردمو بهونه کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج