جاباما
۹۸۹۴۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سراج: من بدشانس‌ترین مربی لیگ برتر هستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اصلا به دنبال تعطیلی لیگ نیستم دوست دارم کار را ادامه و توانایی خود را نشان دهم.

خبرگزاری میزان: بهنام سراج در مورد وضعیت این روزهای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تمرینات مجازی برنامه جدیدی است که من به شخصه اعتقادی به آن ندارم، ولی مجبوریم با همین روش پیش برویم. برنامه‌ای به بازیکنان داده بودیم، ولی مگر یک بازیکن چقدر می‌تواند انفرادی تمرین کند؟ با این حال، معتقدم بازیکن لیگ برتری آنقدر حرفه‌ای شده است که آمادگی بدنی خود را حفظ کند. از این رو، منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا دربهترین زمان ممکن تمرینات گروهی را آغاز کنیم و به مسابقات برگردیم.

وی ادامه داد: اگر هم قرار نیست لیگ ادامه پیدا کند بهتر است هر چه زودتر با خبر شویم چراکه این بلاتکلیفی بیش از هر چیز ما را آزار می‌دهد. موافقت ما با تصمیم سازمان لیگ اهمیتی ندارد، ولی در کل شرایط مناسب نیست. اگر زمانی به خاطر تیم ملی مسابقات را تعطیل می‌کردند حداقل می‌توانستیم تمرین کنیم، ولی مشکل اصلی فعلا این است که نمی‌توانیم تمرینات گروهی داشته باشیم. دو هفته فرصت برای آماده‌سازی امکانپذیر نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اگر چنین زمانی را برای آماده‌سازی در نظر بگیرند فقط برای این است که لیگ را به پایان برسانند و پشت چنین تصمیمی تفکری کارشناسانه نیست. فکر می‌کنم با چنین برنامه تمرینی و مسابقات فشرده‌ای نمی‌توان به جایی رسید. نه تنها تیم من بلکه خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. این کار باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود. من می‌نویسم و برای فدراسیون امضا می‌کنم ما سال بعد به خاطر مصدومیت بیش از ۵ بازیکن درجه یک خود را در اختیار نخواهیم داشت. مطمئن باشید این اتفاق رخ می‌دهد.

سراج گفت: وقتی بازیکن انفرادی تمرین می‌کند یا یک روز حس و حال تمرین ندارد، یک روز به جای یک ساعت و نیم ۴۰ دقیقه تمرین می‌کند و هر روز به بهانه‌ای تحلیل می‌رود. در چنین شرایطی چه آمادگی برای بازیکن باقی می‌ماند؟ بی‌نظمی روی آمادگی بدنی تاثیر می‌گذارد. حالا این بازیکن به تمرینات گروهی برمی‌گردد و ما نمی‌دانیم در این دو هفته می‌توانیم به این بازیکن فشار بیاوریم یا نه؟ اگر فشار بیاوریم خسته می‌شوند و آسب می‌بینند و اگر فشار نیاوریم به شرایط بدنی مطلوب نمی‌رسیم؛ پس در هر صورت مشکل ساز است. دست ما بسته است و نمی‌دانیم چه کنیم. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند، کسی ضرر نکند و بتوان مسابقات را ادامه داد. حتی آسیب‌دیدگی در تیم‌های دیگر هم ما را ناراحت می‌کند.

سراج با اشاره به برخی مشکلات مالی و اعتراض‌های مکرر بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت تاکید کرد: بازیکنان ما اخیرا پول گرفتند و دریافتی آنها به ۵۰ درصد رسیده است. فکر می‌کنم در روز‌های آینده هم بخش دیگری از پول بازیکنان پرداخت شود. درست است زمانی از پرداخت‌ها عقب بودیم، ولی در حال حاضر وضعیت بهتر است و بازیکنان آرام‌تر شدند.

وی در مورد تجربه اولین سرمربیگریش در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: من بدشانس لیگ هستم. دوست داشتم در مسابقات باشم. اصلا به دنبال تعطیلی لیگ نیستم دوست دارم کار را ادامه و توانایی خود را نشان دهم. قطعا اگر توانایی نداشته باشم و نتوانم تیمم را اداره کنم فرقی با این تعطیلی ندارد. من مربی دست و پا بسته‌ای نیستم و برای تیم من هنوز می‌تواند اتفاقات بهتری رخ دهد. فاصله ما با تیم دوم جدول زیاد نیست و در کمتر از سه بازی می‌توان خیلی کار‌ها انجام داد. با این حال، باز هم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد ادامه همکاری‌اش با این باشگاه گفت: من با باشگاه صنعت نفت هیچ قرارداد جدیدی امضا نکردم و هنوز همان قرارداد قبلی به عنوان دستیار اسکوچیچ تا پایان فصل جاری به قوت خود باقی است. از من خواستند به عنوان سرمربی مسئولیت تیم را برعهده بگیرم. شبانه روز برای این تیم وقت گذاشتم. برای ادامه همکاری با این تیم، باشگاه باید تصمیم بگیرد. من به خاطر شهرم به راحتی و بدون هیچ قرارداد تازه‌ای مسئولیت را قبول کردم. باشگاه اگر می‌خواست مربی بیاورد در بهترین حالت باید ۴۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کرد، ولی من نه درخواست پول کردم و نه قرارداد. امیدوارم بتوانیم با تیم صنعت نفت نتیجه بگیریم، چون فوتبال ادامه دارد.

سراج به پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات تیمش اشاره و خاطرنشان کرد: نیم‌فصل تمام شده است و برای حل این مشکل دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آید. بازیکنان خوبی داریم و با همین نفرات تا پایان لیگ ادامه می‌دهیم، ولی برای فصل بعد مسئولان باید فکری به حال بدهی و پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات کنند. قطعا آنها هم به فکر هستند چون می‌دانند بدون بازیکن نمی‌توان کاری کرد. قطعا قرارداد برخی بازیکنان به پایان می‌رسد و ما نمی‌توانیم آنها را به اجبار در تیم‌مان نگه داریم. در نتیجه برای بازیکنانی که از دست می‌دهیم به جایگزین نیاز داریم. متاسفانه می‌توانیم به همه تیم‌ها بازیکن بدهیم، ولی نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. انتظارات از تیم فوتبال صنعت نفت بالا رفته است و قطعا برای فصل بعد به تیم قوی تری نیاز داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج