۹۸۹۵۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اطلاعیه سپاهان در مورد حواشی روز‌های اخیر!

باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای به حواشی پیرامون این باشگاه و اسامی ای که برای حضور در سمت مدیریت باشگاه مطرح می شود، واکنش نشان داد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای به حواشی پیرامون این باشگاه و اسامی ای که برای حضور در سمت مدیریت باشگاه مطرح می شود، واکنش نشان داد.

طی روزهای گذشته و پس از اعلام رای کمیته استیناف در رابطه با دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس گمانه زنی های زیادی پیرامون انتخاب مدیرعامل سپاهان انجام شده و نام هایی هم در این میان توسط برخی رسانه ها مطرح شده که حالا روابط عمومی باشگاه سپاهان به صورت رسمی به این اخبار واکنش نشان داده و متن زیر را منتشر کرده است:

« اخیرامشاهده شده است برخی از رسانه های رسمی وغیر رسمی مبادرت به انتشار مطالب واسامی خاص مبنی بر گزینه مدیر عاملی باشگاه سپاهان نموده اند. برهمین اساس به اطلاع هواداران وعلاقمندان به باشگاه سپاهان می‌رساند، این اسامی گمانه زنی رسانه ها است و مجموعه فولاد مبارکه و هیات مدیره باشگاه در حال بررسی جهت انتخاب و انتصاب مدیرعامل طی روزهای آینده می‌باشند.

لازم به ذکر است این باشگاه با شایعه سازان که به دنبال سو استفاده و به فکر منافع خود می باشند از طریق مراجع ذیصلاح اقدام می نماید. یاد آور است خبرهای باشگاه را از طریق منابع رسمی آن مطلع شوید.»

گفتنی است مدیریت باشگاه سپاهان پس از طاهری به تابش سپرده شد و او نزدیک به سه سال مدیرعامل سپاهان بود ولی اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس که درنهایت با رای کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت نشین اعلام شد، سبب شد تا تابش از سمت خود کناره گیری کند و در حال حاضر منوچهره نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست، کارهای اجرایی را پیش می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شله زردها شله شون را خوب نپختن اخ اخ اخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج