۹۸۹۵۶۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تنها شکستی که اشک مورینیو را در آورد

سرمربی پرتغالی تاتنهام درباره دلیل دادن لقب آقای خاص به او سخن به میان آورد.او از تنها باری که شکست در فوتبال او را به گریه انداخت سخن به میان آورد.

خبرآنلاین: ژوزه مورینیو یکی از موفق ترین و بهترنی مربیان تاریخ فوتبال جهان است که با تیم های مختلف موفقیت های زیادی را به دست آورد.

مورینیو در تیم های بزرگی مثل پورتو، چلسی،اینتر، رئال مادرید، منچستر یونایتد و تاتنهام مربیگری کرده است.

او درباره بهترین لحظه در دوران مربیگری خود در مصابه با مارکا گفت:پاسخ دادن به این سوال سخت است. من لحظات خوب بسیاری داشته ام.فکر می کنم که قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا بسیار جذاب بود چرا که باعث شد تا به سلطه چند ساله بارسلونا پایان دهیم آن هم در شرایطی که این قهرمانی با رکورد کسب امتیاز تاریخی در لالیگا همراه شد و این باعث شده تا این قهرمانی بسیار خاطره انگیزتر باشد. ما در آن سال تنها قهرمان نشدیم بلکه تاریخ ساز هم شدیم.

او درباره خاص بودن خودش گفت:من تنها مربی هستم که قهرمانی در لیگ های انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال را کسب کرده ام و این بی نظیر است. من خواستم که در فوتبال جهان تاریخ ساز شوم و اینگونه هم شده است.

مورینیو درباره بحران کرونا گفت: همه آنچه که این روزها انجام می دهم این است که در خانه فوتبال نگاه کنم. الان بهترین فرصت است که درباره دیگر تیم ها اطلاعات کسب کنم بااین حال باید تاکید کنم که دلتنگ فوتبال شده ام. اگر بتوانیم بقیه دیدارهای لیگ را برگزار کنیم پیامی امیدوار کننده به مردم داده ایم.

او درباره بازی کردن پشت درهای بسته گفت:درست است که ورزشگاه خالی است اما مردم از خانه ها بازی ها را دنبال می کند و این باعث می شود که ما تنها نباشیم.

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا هرگز بعد از باخت گریه کرده است، گفت:من تنها یک بار به خاطر فوتبال گریه کردم و آن هم شکست برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ بود. به خوبی به یاد می آورم که به همراه کارانکا جلوی در خانه من در ماشین توقف کردیم و من گریه می کردم. لحظه بسیار سختی بود چرا که در آن فصل ما بهترین بودیم و نباید حذف می شدیم.

تنها شکستی که اشک مورینیو را در آورد

تنها شکستی که اشک مورینیو را در آورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونوقت که باپرتو باگل آفساید درخانه حریف رفتی فینال منچستراوت شد چی؟اونوقت که باخوش شانسی محض با اینتر کثیفت بارسا رو اوت کردی چی؟چرا نمیگی لیاقت اونها هزار بار بیشتر تیمهات بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج