۹۸۹۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فصل دوم «عاشقانه» در راه ساخت است

پیش تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» با عنوان «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل خرداد ماه پایان خواهد یافت.

ایسنا: پیش تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» با عنوان «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل خرداد ماه پایان خواهد یافت.

فصل دوم «عاشقانه» در راه ساخت است

هومن کبیری، تهیه‌کننده پروژه اعلام کرده است، ««گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

در سریال «گیسو» برخی بازیگران فصل قبل در کنار بازیگران جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره‌ها حدود یک سال قبل منعقد شده بود، فصل دوم «عاشقانه» پیش تولید مفصل‌تر و طولانی‌تری نسبت به فصل قبل داشته است.»

فصل اول سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه در سال ۹۵ تا ۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری و هومن سیدی از جمله بازیگران فصل نخست این سریال بودند.

این روزها سریال دیگری با عنوان «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      یکی از انتقاداتی که به سریال سازی منوچهر هادی، وارد است، اینه که واسه اون چنددرصد قشر مفرحین بی درد، فیلم می‌سازه و مخاطب مایه دار را درگیر، می کنه. اکثر قریب به اتفاق خانواده های ایرانی، زندگی ساده دارند و دنیای آنها، کوچک است. سریال دل یا عاشقانه یا فیلم آینه بغل و حتی رحمان 1400،یه سری افراد پولدار با دغدغه های خاصی که شاید اکثر ما اصلا بهشون فکر هم نمی کنیم. اشتباه نشه، کارگردان با دل و جرات و ریسک پذیر است اما باید مضمون سریال هاش، عموم مردم باشند نه یه خانواده جواهر فروش و امثال آن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج