جاباما
۹۸۹۶۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۱۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۴ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی حقایق زیادی برایتان روشن می‌شود و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می‌شوید. این موضوع در ماه خرداد بیش از پیش خودش را نشان و زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر زندگی تان در حال حاضر نظم و ترتیب خاصی ندارد، بهتر است هر چه سریع‌تر برنامه‌ای برای آن بچینید و طبق آن پیش روید تا سریع‌تر به هدف تان نزدیک‌تر شوید. هنوز چیز‌هایی در زندگی تان است که شما را آزار می‌دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می‌کنند، بهتر است آن‌ها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. در این ماه تلفن یا ایملی به شما می‌شود که حاوی یک خبر خوبی است که مدت هاست انتظارش را می‌کشید. خودتان را برای یک جشن بزرگ آماده کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اخیرا بیش از عقل بر احساسات تان تکیه کرده اید و این موضوع ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود، اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می‌تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای او هدیه یا چند شاخه گل ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز زمان آن است تا به خوبی بدرخشید و خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی‌شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می‌کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می‌گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی‌های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند اسباب بازی از این سو به آن سو می‌روید. نگران نباشید، زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می‌خواهید پیش می‌رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می‌دهند، از آن‌ها دوری کنید و در جمع‌های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کار‌های خودش است.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

آیا این روز‌ها تمرکز و آرامش لازم را برای انجام کارهایتان ندارید؟ روز‌های شلوغی در پیش است و باید سخت برای آن‌ها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آن‌ها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

ممکن است احساسات گول تان بزنند و شما را به راهی غلط هدایت کنند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه‌تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می‌کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می‌شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتار‌های آزار دهنده خود ادامه خواهد داد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید که روحتان گم شده و شما به آرزو‌هایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید، اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آن‌ها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق‌تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می‌شوید که زندگی تان را تغییر خواهد داد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر می‌خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروز‌های شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف‌هایی که در سر دارید دست به کار شوید. شاید محدودیت‌هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند، اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

درگیر ذهن تان هستید. ایده‌های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می‌کنید در آن‌ها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند، زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می‌تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می‌توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه‌هایی که در سر دارید و بررسی کنید. شاید بد نباشد انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما عاشق حرف زدن هستید و از دیگران هم انتظار دارید که حرف هایتان را تمام و کمال بشنوند. اخیرا ایده‌های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آن‌ها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می‌کنید که اگر دیگران هم آن‌ها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اگر آن‌ها به آنچه در ذهن تان است، خندیدند، بدین معنی نیست که شما باید از آرزوهایتان کوتاه بیایید. به جای ناامید شدن با قدرت بیشتری راهتان را تا رسیدن به موفقیت ادامه دهید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره‌ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می‌کنند در کار شما دخالت کنند، اما به آن‌ها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می‌دهد طوری که احساس می‌کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید، اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می‌کنند. سعی کنید جلوی آن‌ها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید طوری که تصور می‌کنید سرابی که می‌بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی‌تر عمل کنید تا بعد‌ها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است.

فال روزانه ۱۴/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج