جاباما
۹۸۹۷۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تست کرونای دو باشگاه آلمانی منفی اعلام شد

دو باشگاه آینتراخت فرانکفورت و وردربرمن اعلام کردند که نتیجه تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی و کارمندان این باشگاه منفی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: دو باشگاه آینتراخت فرانکفورت و وردربرمن اعلام کردند که نتیجه تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی و کارمندان این باشگاه منفی بوده است.

مسئولان برگزاری رقابت های بوندسلیگا قصد دارند که قبل از برگزاری ادامه بازی ها از سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها مطمئن شوند و به همین خاطر امکانات و شرایطی به وجود آمده تا از همه آنها تست گرفته شود.

دو باشگاه وردربرمن و آینتراخت فرانکفورت اعلام کردند که همه بازیکنان، کارمندان و کادر فنی تست کرونا داده‌اند که همه منفی بوده و هیچ مورد کرونایی به ثبت نرسیده است.

با این حال هر دو باشگاه اعلام کردهاند که قبل از شروع بوندسلیگا یک بار دیگر از بازیکنان تست تشخیص کرونا گرفته خواهد شد.

پیش از این باشگاه کلن اعلام کرده بود که نتیجه تست کرونای سه بازیکن این تیم مثبت بوده و به همین خاطر آنها در قرنطینه قرار خواهند کرد و تمرینات تیم بدون حضور آنها برگزار می شود.

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که مبتلایان زیادی به ویروس کرونا دارد با این حال مسئولان این کشور اصرار دارند که رقابت های بوندسلیگا ادامه پیدا کند البته بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

تا پایان بوندسلیگا در فصل جاری ۱۰ بازی دیگر باقی مانده و بایرن مونیخ با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج