۹۸۹۷۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق پیکان حضور در قعر جدول لیگ نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است تیمش با حضور بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند در لیگ برتر فوتبال ماندنی شود.

باشگاه خبرنگاران: دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است تیمش با حضور بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند در لیگ برتر فوتبال ماندنی شود.

آرام آیراپتیان دروازه بان ملی پوش ارمنستانی- روسیه‌ای تیم فوتبال پیکان تهران در مورد شرایطش در این روز‌ها اظهار کرد: من فعلا در ایران تنها زندگی می‌کنم و قصد داشتم با تعطیلی لیگ به روسیه برگردم. اما با توجه به بحث قرنطینه ۱۴ روزه‌ای که در این کشور هست ترجیح دادم در ایران بمانم. فعلا هم به صورت انفرادی تمریناتم را انجام می‌دهم تا از نظر بدنی افتی پیدا نکنم. خدا را شکر این روز‌ها باشگاه پیکان هوای من را دارد و از هر نظری کاملا تامین هستم.

سابقه درخشان فرکی مرا به پیکان کشاند

آیراپتیان درباره کیفیت بازیکنان پیکان بیان کرد: بازیکنان پیکان واقعا باکیفیت هستند و اگر نتیجه نگرفتیم به خاطر بدشانسی بوده است. تیم از لحاظ مهره‌ای و کادر فنی به خصوص سرمربی مشکلی نداشت. باید بگویم پیش از پیکان چند پیشنهاد خوب داشتم، اما حسین فرکی سرمربی سابق پیکان باعث شد به خاطر سابقه بالایی که او در فوتبال ایران داشت به پیکان بیایم. حسین فرکی با بازیکنان رابطه بسیار خوبی برقرار می‌کرد و الان هم با ویسی رابطه خیلی خوبی با هم داریم.

درک نمی‌کنم چرا با این مهره‌ها در قعر جدول هستیم

او ادامه داد: تیم ما ۱۰۰ درصد در لیگ برتر می‌ماند و به این قضیه امیدوار هستم. بازیکنان ما مهره‌های بسیار خوبی برای هر تیمی هستند. برای من عجیب است که تیم با کیفیتی مانند پیکان چرا باید در این جایگاه از جدول قرار گرفته باشد.

آمار تاثیرگذاری من در تیم گویای همه چیز است

دروازه بان پبکان در پاسخ به این سوال که چرا تعداد کلین شیت‌های این تیم بسیار کم است، بیان کرد: گل خوردن تنها علتش گلر تیم نیست و کل اعضای تیم در گل خوردن نقش دارند. اگر کلین شیت انجام می‌شود کل تیم به این مهم رسیده است و اگر گل می‌خوریم باز هم کل تیم گل خورده است. به هر حال آمار کلی تیم مشهود است و می‌توان دریافت کدام دروازه بان از دیگری عملکرد بهتری داشته است.

واسعی بهترین دوست من در پیکان است

آیراپتیان همچنین در مورد رابطه اش با سایر بازیکنان تیم بیان کرد: با وحید شیخ ویسی دوستی خوبی دارم و رابطه ام در تیم با سعید واسعی و بعد هم ابراهیم صالحی نسبت به بقیه بیشتر است و واقعا با هم رفیق هستیم.

حق پیکان حضور در قعر جدول لیگ نیست

بدنساز اخراجی تیم نقش زیادی در افت پیکان داشت

وی در مورد علت افت پیکان در این فصل اظهار کرد: بدنساز اخراجی پیکان عامل اصلی افت تیم شد و علت نتیجه نگرفتن تیم مسائل بدنی بود و موضوعات فنی زیاد در این اتفاقات دخیل نبود. این تیم باید نتیجه می‌گرفت و بدنساز سابق تیم نقش مهمی در این اتفاقات در پیکان داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج