۹۸۹۷۲۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شایعاتی عجیب از هیئت مدیره پرسپولیس

این روز‌ها شایعاتی درخصوص دو عضو هیئت‌مدیره به گوش می‌رسد که عجیب و حاشیه‌ساز است.

خبر ورزشی: این روز‌ها شایعاتی درخصوص دو عضو هیئت‌مدیره به گوش می‌رسد که عجیب و حاشیه‌ساز است.

مهدی رسول‌پناه نفر اول پرسپولیس است. او به عنوان جانشین محمدحسن انصاری‌فرد و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های خود را از اسفندماه به صورت جدی آغاز کرد، اما در این مدت طبق ادعای بازیکنان، تقریباً هیچ پولی (غیر از پرداخت ۴ درصدی به اعضای تیم) به حساب باشگاه واریز نشده که این موضوع نشان می‌دهد رسول‌پناه در درآمدزایی نتوانسته موفقیت چشمگیری داشته باشد.

از سوی دیگر علی رغبتی، فردی است که به وزارت ورزش نزدیک بوده و از دور اوضاع را تحت کنترل دارد. مهم‌ترین فعالیت رغبتی در این مدت، حمایت بی‌چون و چرا از ادامه فعالیت‌های مهرداد هاشمی و مهدی رسول‌پناه بوده، اما خودش در گوشه‌ای ایستاده و نظاره‌گر شرایط است.

نفر سوم هم مهرداد هاشمی نام دارد. هاشمی شرایط خاصی را در باشگاه پرسپولیس سپری می‌کند. او علاقه زیادی داشت تا مدیرعامل باشگاه شود و طبق ادعای برخی از کارمندان پرسپولیس، هاشمی برای رسیدن به این هدف، سعی فراوانی کرد ولی در نهایت وقتی خبر به گوش هواداران پرسپولیس رسید، اصلاً از این موضوع استقبال نکردند و از این رو هاشمی مجبور به عقب‌نشینی شد.

او رسماً در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای قبول مدیریت باشگاه ندارد و مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شود، اما هاشمی بار‌ها از علاقه خود به ماندن در هیئت‌مدیره گفت. او همچنین دقایق زیادی از برنامه مورد اشاره را به تعریف و تمجید از خود اختصاص داد و این‌طور مدعی شد که شخصاً تخصص بالایی در عقد قرارداد دارد ولی در همین مدتی که هاشمی عضو هیئت‌مدیره شده، قرارداد‌هایی با امضای همه اعضای هیئت‌مدیره ثبت شد که جای تعجب داشت.

هاشمی تلاش کرد این موضوع را به هواداران القا کند که علم مدیریت دارد ولی مدیرعامل باشگاه نمی‌شود! با این حال، او از نگاه هواداران، همین حالا هم «مدیرعامل پنهان» باشگاه است زیرا تا به حال هیچ جلسه‌ای نبوده که بدون حضور هاشمی بین ارکان تیم و رسول‌پناه رقم بخورد.

به هر حال از هر منظری که به این موضوع نگاه کنیم فعلاً هیئت‌مدیره پرسپولیس مشغول انجام فعالیت‌های غیرقانونی است زیرا در هیچ جای قانون ذکر نشده که هیئت‌مدیره یک شرکت دولتی طبق قانون تجارت می‌تواند فقط سه عضو داشته باشد، اما باشگاه پرسپولیس در عین تعجب فقط با سه عضو هیئت‌مدیره فعالیت‌های خود را پیش می‌برد.

از این رو، باید حداقل دو عضو دیگر به هیئت‌مدیره اضافه شود تا قبل از خصوصی‌سازی کامل باشگاه، سرخپوشان بتوانند به فعالیت قانونی خود ادامه دهند. از این رو وزارتخانه مجبور به انتخاب و معرفی دو نفر دیگر است. اتفاقی که با وجود وقفه ۴ تا ۵ ماهه، هنوز محقق نشده است.

در همین مدت شایعات جالبی شنیدیم مبنی بر اینکه رسول‌پناه و هاشمی مشغول مذاکره با تعدادی از چهره‌ها برای حضور در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستند. البته هنوز مشخص نیست آن‌ها با چه مجوزی چنین فعالیت‌هایی را پشت‌سر می‌گذارند، اما به هر حال چنین اتفاقی در نوع خود بسیار عجیب است که دو عضو هیئت‌مدیره در پی آن هستند که فعالیت نهاد مدیریتی بالاتر از خود را انجام بدهند که این اتفاق می‌تواند برای وزارتخانه هم تبعاتی داشته باشد زیرا تا به حال اکثر انتخاب‌های وزیر ورزش برای مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با چالش‌های فراوانی همراه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشین

    • بدون نام

      بخور بخور و ببر ببر در پرسپولیس زیاد است. میلیاردها تومان کمک هواداران را بالا کشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج