۹۸۹۷۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ستایش هالند از هم تیمی جوانش

ستاره نروژی بوروسیا دورتموند به ستایش از سانچو پرداخت و تاکید کرد که او در آینده‌ای نزدیک به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: ستاره نروژی بوروسیا دورتموند به ستایش از سانچو پرداخت و تاکید کرد که او در آینده‌ای نزدیک به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد.

جیدون سانچو یکی از استعدادهای بزرگ و ناب فوتبال اروپا است که در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند. درخشش سانچو باعث شده تا توجه تیم های بزرگ لیگ جزیره به طرف او باشد.

ارلینگ هالند بازیکن نروژی دورتموند در ستایش از سانچو گفت: سانچو بازیکن بسیار خوب و بااستعدادی است. آمار هیچ وقت دروغ نمی‌گویند و آمار سانچو هم در فصل جاری به خوبی نشان می‌دهد که او تا چه اندازه آماده و تاثیر گذار ظاهر شده است.

او ادامه داد: ما باید خوشحال باشیم که چنین بازیکن خوب و باکیفیتی را در اختیار داریم. من خوشحالم که با این بازیکن با استعداد همبازی هستم. پیش بینی من این است که در آینده درباره سانچو بیشتر خواهیم شنید.

این بازیکن انگلیسی در فصل جاری در ۳۵ بازی که برابر بوروسیا دورتموند به میدان رفته، توانسته ۱۷ گل به ثمر برساند و ۱۹ پاس گل هم بدهد تا هم بهترین گلزن و هم بهترین دهنده پاس گل در تیمش باشد.

از منچستر یونایتد به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن ۲۰ سال انگلیسی سخن به میان می‌آید و به نظر می رسد که او فصل بعد در لیگ جزیره توپ خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج