۹۸۹۷۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

باشگاه آ اس رم تمرینات را از سر می‌گیرد

باشگاه آ اس رم اعلام کرد تمرینات خود را از هفته آینده از سر می‌گیرد. تا کنون چند باشگاه دیگر سری آ هم اعلام کرده‌اند تمرینات‌شان را آغاز می‌کنند.

ورزش سه: باشگاه آ اس رم اعلام کرد تمرینات خود را از هفته آینده از سر می‌گیرد. تا کنون چند باشگاه دیگر سری آ هم اعلام کرده‌اند تمرینات‌شان را آغاز می‌کنند.

باشگاه ایتالیایی آ اس رم اعلام کرد از هفته آینده تمرینات خود را از سر می‌گیرد. فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ سری آ از ماه اسفند و بعد از گسترش شدید ویروس کرونا در ایتالیا به حالت تعلیق درآمده. همه تیمهای ایتالیایی قرار است از تاریخ ۲۸ اردیبهشت که قرنطینه اجباری دولت ایتالیا به پایان می‌رسد تمرینات خود را از سر بگیرند ولی چند باشگاه ایتالیایی اعلام کرده‌اند زودتر از آن تاریخ به تمرین برخواهند گشت و آ اس رم یکی از آنها است.

روز پنج‌شنبه دولت محلی منطقه امیلیا- رومانیا در ایتالیا اعلام کرد باشگاه‌های ساسولو، اسپال، بولونیا و پارما می‌توانند از هفته آینده تمرینات خود را از سر بگیرند. ساسولو اولین باشگاهی بود که اعلام کرد از روز شنبه تمرین را از سر می‌گیرد هر چند قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت خواهد کرد.

آ اس رم دومین باشگاهی بود که اعلام کرد قصد مشابهی دارد. باشگاه رم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" بازیکنان آ اس رم هفته آینده معاینات پزشکی را از سر گذرانده و تمرینات را از سر خواهند گرفت. ما دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و در مجموعه تمرینی تریگوریا به تمرین مشغول خواهیم شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج