۹۹۰۰۴۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: تهران می‌تواند میزبان لیگ برتر باشد

مدیرکل ورزش استان تهران معتقد است می‌شود ادامه مسابقات لیگ برتر را به صورت متمرکز در تهران برگزار کرد‌. تهران به اندازه کافی ورزشگاه دارد. فقط نیاز به برنامه ریزی برای تمرین و اسکان‌ تیم ها خواهد داشت.

ورزش سه: مدیرکل ورزش استان تهران معتقد است می‌شود ادامه مسابقات لیگ برتر را به صورت متمرکز در تهران برگزار کرد‌. تهران به اندازه کافی ورزشگاه دارد. فقط نیاز به برنامه ریزی برای تمرین و اسکان‌ تیم ها خواهد داشت.

رضا گل محمدی دقایقی پیش به عنوان مهمان تلفنی رادیو روی خط آمد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ادامه بازی های لیگ برتر در تهان، این شهر امکان برگزاری بازی ها در ۹ هفته پایانی را دارد یا خیر گفت: ببینید ظرفیت تهران و ورزشگاه هایش مشخص است و می توانم بگویم که ما در تهران بیشتر از تمامی استان های ایران ورزشگاه داریم اما ظرفیت برای برگزاری بازی های ۱۶ تیم یعنی ۸ دیدار همزمان، به برنامه ریزی های انجام شده برمی گردد و اینکه نیاز است بازی ها به صوت همزمان برگزار شود یا در دو زمان باشد؟

او در این باره ادامه داد: ضمن اینکه به لحاظ اقامتگاهی هم باید برای تیم ها فکر شود. من فکر می کنم جز معدود شهرهایی که این ظرفیت را دارد تهران است اما اینکه بهترین تصمیم خواهد بود یا خیر، با تدبر عمل کرد. -

مدیرکل ورزش استان تهران درباره اینکه در ثبت احوال نام ۱۶ ورزشگاه در استان تهران به ثبت رسیده است. از چند ورزشگاه از این ۱۶ مجموعه به لحاظ جمیع جهات قابل استفاده است، گفت: علاوه بر این ورزشگاه هایی که شما اشاره فرمودید چند ورزشگاه هم در سال های اخیر ساخته است. ورزشگاه های پنج هزار نفره که در شهرستان های استان تهران ساخته است مانند ورزشگاه اسلامشهر که آنقدر خوب که می توان در آن بازی های بین المللی را در حد نرمال برگزار کرد.

او ادامه داد: به غیر از این ورزشگاه هایی که شما نام بردید که برخی از آنها در دانشگاههاست، برخی از آنها هم در شهرستان هاست در صورتی که بازی ها بدون حضور تماشاگران شود این ورزشگاه هاامکان برگزاری بازی را دارند. اما باید از نظر حمل و نقل و اقامتگاهی و هتلینگ برای تیم هایی که می آیند به علاوه امکانات لجستیکی که برای برگزاری بازی ها باید در نظر گرفت، در حد قابل قبول می توان بازی ها برگزار کرد البته در حد معمول و نه آرمانی چون همین ورزشگاه هایی که نام بردید از یک زاویه برگزاری بازی مناسب است اما اگر بخواهیم بگوییم با همه شرایط استاندارد می توان بازی ها را در آنها برگزار کرد یا خیر باید بگویم ۷۰ درصد این ورزشگاه ها امکان برگزاری بازی ها با تمام شرایط را نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا پرسپولیس و استقلال کاملا میزبان باشن ؟!!
      ما راضی نیستیم

    • بدون نام

      نه اینکه تهران خیلی تعمیز و پاک هستش نه اینکه رازی ۱۵۰۰ نفر تو تهران کرونا نمیگیرن به والله امروز تو کوچه ما ۳ نفر گرفتن شما میخوایین بخاطر پرسپولیس حکومتی ملت ایران رو قتل و عام کنین چرا یکی نیست بگه کی پشت این تیم هست که حاضره بخاطرش مردم ایران جونشون رو از دست بدن اونم فقط بخاطر یه جام اهنی بایدم همه دنیا بهمون بخندن تیمی مثل لیورپول با ۲۲ امتیاز بیشتر از تیم دوم میگن ما حاضریم حتی بخاطر جون یک نفر همه جامهامون رو فدا کنیم اونوقت جناب پیروانی......نمیدونم انسانیت و محبت ما ایرانی ها کجا رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه لونگیا هم انسانیت حالی شونه

    • بدون نام

      چون تهران خونه پیروزی است میگی

    • احمد

      با این پیشنهاد می خواه

    • بدون نام

      لیگ بخاطر انسانیت باید تعطیل بشه ،تمام

    • دومان آذربایجان لی

      خب یه دفعه بگو باید پیروزی را قهرمان کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج