جاباما
۹۹۰۰۷۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بازیگر «بازی تاج و تخت» رکورد جهان را شکست

مرد آهنین ایسلندی و بازیگر سریال بازی تاج و تخت توانست با بالا بردن وزنه ۵۰۱ کیلوگرمی رکورد جدیدی را در جهان ثبت کند.

ورزش سه: هافتور ژولیوس بیورنسون، بازیگر نقش گریگور کلگین ملقب به مانتین در سریال «بازی تاج‌وتخت» حالا یکی از خارق العاده‌ترین رکورد‌های جهان را در اختیار دارد.

این مرد آهنین ایسلندی که چند باری در کشورش و مسابقات مختلف بین المللی توانسته عنوان قویترین مرد را کسب کند، به رکورد جادویی ادی هال حمله موفقی داشت و توانست یک کیلوگرم رکورد ۵۰۰ کیلویی این مرد بریتانیایی را که در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده بود، پشت سر بگذارد.

هافتور بیورنسون که به واسطه ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت از شهرت زیادی برخوردار است و با ادی هال قهرمان چندین دوره مسابقات قویترین مردان جهان هم کری خوانی داشت، با لیفت کردن وزنه ۵۰۱ کیلوگرمی توانست رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند.

بازیگر «بازی تاج و تخت» رکورد جهان را شکست

او در نظر داشت که در یک رقابت حرفه‌ای این کار را انجام دهد، اما محدودیت‌های ویروس کرونا این احتمال را از بین برد و باعث شد که او رکورد جهانی را در محیط نامناسب سالن بدنسازی خود بشکند. البته این رکوردشکنی کاملا در یک شرایط استاندارد و با حضور مسئولان قویترین مردان به ثبت رسیده و قابل استناد است.

اتفاق که بعد از انتشار فیلم رکوردشکنی بیورنسون نظر مخاطبان این رشته را جلب کرد، لیفت کردن وزنه ۵۰۱ کیلوگرمی در شرایطی نسبتا آسان بود. این در حالی بود که ادی هال در سال ۲۰۱۶ وزنه ۵۰۰ کیلوگرمی را به شکلی لیفت کرد که فشار زیادی را تحمل کرد و حتی دچار خونریزی از ناحیه بینی شد. این مرد آهنین ایسلندی بعد از رکوردشکنی گفت: الان روی ابر‌ها هستم!

به نظر می‌رسد با این رکوردشکنی همچنان دشمنی بین بیورنسون و هال تمام نشده، چون این ۲ مرد آهنین اروپایی به کری خوانی علیه هم ادامه می‌دهند. مرد ایسلندی بعد از رکوردشکنی در مصاحبه خود گفته می‌خواهد یک بار برای همیشه موضوع بین خودش و رقیب بریتانیایی اش را حل کند. بیورنسون رقیبش را به یک مبارزه در رینگ دعوت کرده است!

ادی هال هم در پاسخ به کری خوانی و دعوت عجیب رقیبش، می‌گوید: آنقدر ساده لوح نبودم که فکر کنم هیچ کس هرگز رکورد مرا نمی‌شکند.

با این حال به نظر می‌رسد این رقابت تلخ در حقیقت با دستکش پایان می‌یابد.

بازیگر «بازی تاج و تخت» رکورد جهان را شکست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تع

      واللله اگه نمیگفتین کجا بازی کرده محال بود حتی با دونستن اسمش بشناسیمش .پس شهرتی نداره چون کل فیلم هم با گریم سنگین اصلا معلوم نبود کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج