۹۹۰۰۹۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

احتمالا لیونل مسی نیز در بین بازیکنان "تک باشگاهی" جای خواهد داشت.

ورزش سه: احتمالا لیونل مسی نیز در بین بازیکنان "تک باشگاهی" جای خواهد داشت.

در دنیای فوتبال مدرن لغت وفاداری اهمیت کمتری برای بازیکنان پیدا کرده و مسائل مالی عامل اصلی خراب شدن رابطه بین بازیکنان و باشگاه ها و تمایل ستاره ها به جدایی است.

اما لیونل مسی حالا و بعد از آنکه در سال ۲۰۰۴ توسط فرانک رایکارد در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت، ۱۶ سال است لباس این تیم را بر تن می کند و می تواند نام خود را در بین اعضای باشگاه بازیکنان "تک تیمی" به ثبت برساند.

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

بی شک به جز دریافت حقوق بالا، وابستگی احساسی و مسائل مالی نیز نقش مهمی در این تصمیم مسی داشته، زیرا بارسا در روزهایی که این بازیکن از نظر فیزیکی شرایط خوب نداشت روی او قمار کرد و لیونل مسی نیز به بارسلونا احساس دین می کند.

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

در این روزگار کمتر بازیکن بزرگی علاقمند است برای همیشه در یک تیم بماند، اما مسی در سن 33 سالگی علاوه بر وفاداری، از نظر فنی نیز فوق العاده ظاهر شده و این فصل 25 گل زده و 16 پاس گل نیز به ثبت رسانده است. کارنامه مسی تحسین برانگیز است؛ 718 بازی (636 دیدار به عنوان بازیکن فیکس)، 627 گل، 248 پاس گل، 505 پیروزی، 48 هت تریک، 34 جام ...

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

قرارداد مسی با بارسلونا در سال 2021 به اتمام می رسد و در سال 2018 نیز بندی به آن اضافه شد که امکان جدایی از بارسا را به ستاره آرژانتینی در تابستان 2020 هم می دهد. در این سالها تنها یک بار و در سال 2014 بود که مسی به علت مشکلات مالیاتی به ستوه آمده و تصمیم به جدایی گرفت، وگرنه او همیشه به لباس بارسلونا وفادار بوده و حتی این فکر به ذهن او نیز خظور نکرده است.

هنوز مشخحص نیست لیونل مسی تا چه زمانی برای بارسلونا به میدان خواهد رفت، اما در حالت خوش بینانه او چهار سال دیگر نیز در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت و می تواند رکورد فوق العاده 20 فصل پوشیدن لباس بلوگرانا را به ثبت برساند.

البته بعید است لیونل مسی بتواند به طول دوران حضور پائولو مالدینی در میلان برسد. این مدافع 25 فصل را در تیم میلان سپری کرده، 902 بازی انجام داده و 26 جام کسب کرد. پائولو در سن 10 سالگی به باشگاه میلان پیوسته بود و در 41 سالگی نیز بازنشسته شد تا از پدرش چزاره به عنوان بزرگترین افسانه میلان پیشی بگیرد.

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

همچنین رسیدن به فرانچسکو توتی نیز غیرممکن خواهد بود. "ایل کاپیتانو" ۲۵ سال برای رم بازی کرد و هرگز از این باشگاه جدا نشد. (منچستریونایتد)، بیلی مک نیل (سلتیک)، خاویر زانتی (اینتر) و .... بازیکنانی بودند که هرگز تیم شان را عوض نکردند و به نظر می رسد این افتخار نصیب لیونل مسی نیز خواهد شد.

مسی در سودای ورود به یک باشگاه جدید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بلاشک میره صنعت نفت

      پاسخ ها

      • تع

        همش کشکه عامو.مثل بچه قنداقه هواشو دارن لی لی به لالاش میزارن هرچی خواسته بهش دادن بالاترین حقوق دنیای تاریخ فوتبال بهش میدن .تو خرید و فروش بازیکن نظرش مهمه. حتی در مربی انتخاب کردن و ارنج تیم چیدن و تعويض ها دستی داره.هروقت مشکل مالی یا مالیاتی براش پیش اومده باشگاه باجون دل به جون خرید

    • آرمان عظیمی

      همه اینا که گفتی درست، اما اگه باشگاه صاحب نامی، رقمی نجومی پیشنهاد بده، همه این وفاداری ها، تموم میشه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج