جاباما
۹۹۰۱۴۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۱۳۹۹.۰۲.۱۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۵ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! درست است که احساسات مهم هستند، اما نباید همه دنیای شما باشند و جلوی عقل و منطقتان را بگیرند، از روز تولدتان تصمیم بگیرید در نگرشتان نسبت به زندگی کمی منطقی‌تر باشید. در اولین ماه این سال از زندگیتان تمام تلاشتان را بکنید و جاه طلب و باهوش باشید تا در اواخر خرداد چیز ویژه‌ای را به دست بیاورید. در فصل تابستان فشار کاری زیادی را باید تحمل کنید، پس حتما برنامه‌ای بچینید تا زمانی را به سفر و استراحت اختصاص دهید. در ماه مهر عشق در آسمان زندگی شما خواهد درخشید. قدر احساسات سخاوتمندانه طرف مقابلتان را بدانید و عشقتان را بی هیچ مضایقه‌ای به او ببخشید تا احساستان به رابطه‌ای پایدار تبدیل شود. تا اواخر بهمن ماه یکی از رویاهایتان به حقیقت خواهد پیوست، اما بهتر است ببینید ارزش بهایی که برای آن می‌پردازید را دارد یا نه، هدف همیشه وسیله را توجیه نمی‌کند. دو ماه آخر سال سرشار از انرژی و شور زندگی خواهید بود و با احساسات و سورپریز‌های غیرمنتظره‌ای مواجه خواهید شد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز را با انرژی مثبت و طرز فکری سالم شروع کنید. اگر به خودتان سخت بگیرید و نگاهی منفی به آنچه در اطرافتان می‌گذرد داشته باشید تنها پیشروی و موفقیت را برای خودتان سخت‌تر کرده اید. در زمانی مناسب برای بررسی وضعیت اقتصادی خودتان به سر می‌برید. اگر بدهی‌هایی که دارید ذهنتان را درگیر کرده اند برنامه‌ای برای باز پس دادن آن بچینید و برای تشویق خود به عمل به این برنامه برای خودتان جایزه‌ای بگذارید. اگر پس انداز کردن را بلد نیستید وقت آن رسیده است که این کار را یاد بگیرید. اگر متاهل هستید برای زندگی جنسیتان وقت بیشتری بگذارید و چنانچه مشکلی وجود دارد آن را حل کنید، اهمیت این جنبه از زندگی زناشویی را نادیده نگیرید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما در یکی از نقاط عطف زندگیتان قرار دارید، ولی چند ماهی طول خواهد کشید تا بتوانید متوجه روند رشد و پیشرفت کارهایتان بشوید. به همین دلیل هم انتخاب‌هایی که الان می‌کنید از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. بحث با کسی که عاشقش هستیم کار آسانی نیست، اما گاهی لازم است. اگر حرفی در دلتان است که باید با او در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می‌تواند از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید. یک چنین تعادلی کم پیش می‌آید، پس نهایت استفاده را از آن کرده و از آسودگی خاطر پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید به آینده خوش بین باشید و دل به کسی که لیاقتتان را ندارد نبندید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز مدام از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرید و این موضوع باعث شده اطرافیانتان فکر کنند که آدمی دمدمی مزاج هستید، بهتر است حداقل سعی کنید دیگران متوجه این حالتتان نشوند. قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز در‌های این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونیتان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود روش‌های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز روزی فوق العاده برای شروع یک پروژه جدید می‌تواند باشد و اطرافیانتان نیز از شما حمایت کرده و شما را تشویق می‌کنند. شما انگیزه و هیجان کافی برای شروع را خواهید داشت و همچنین از لحاظ منطقی نیز توانایی کافی برای درک اینکه این کار چگونه باید انجام شود را دارید. آیا رویای نوشتن یک کتاب یا شروع کردن یک تجارت جدید را در سر می‌پرورانید؟ دست از رویاپردازی داشته و وارد عمل شوید. مجرد‌ها یادشان باشد که در بررسی عشق احتمالی خود نهایت دقت و بصیرت را به کار بگیرند. همچنین صبور باشید و عجله نکنید. متاهل‌ها هم رابطه خود را مورد بررسی قرار دهند و ببینند آیا نیاز‌های روحی و جسمی هر دوطرف برآورده می‌شود؟

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می‌دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آن‌ها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. راهی که برای رسیدن به خواسته هایتان در پیش گرفته اید به زمان نیاز دارد. شما می‌حواهید وارد ماجرا‌های بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می‌توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. زیاد نگران جزئیات برنامه هایتان نباشید، در طول مسیر فرصت کافی برای پرداختن به آن‌ها خواهید داشت.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کار‌های گروهی است. در محل کارتان در فعالیت‌های گروهی توانایی‌های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده‌های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می‌تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی‌توانید بیرون بروید هم در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت‌های اجتماعی است، خیلی خوب می‌دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت‌هایی ساکت باشید. احساس می‌کنید جای یک چیزی در زندگیتان خالی است، ولی نمی‌توانید بفهمید که دقیقا به چه چیزی نیاز دارید، کمی به خودتان فرصت بدهید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز یک نفر با خبر‌هایی غافلگیر کننده، فرصتی فوق العاده و یا ایده‌ای خلاقانه تمام محاسبات و برنامه‌های شما را بهم خواهد ریخت. ولی بهتر است خیلی عجله نکنید و از هول هلیم داخل دیگ نیفتید. با نگرشی مثبت، ولی همراه با احتیاط به این موضوع نگاه کنید و ثبات موجود در وضعیت خود را به خاطر چیزی که از آن مطمئن نیستید به خطر نیندازید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

در حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگیتان با تلاش برای ایجاد عادت‌های تازه می‌تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت‌های قدیمیتان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود. فقط تحت هیچ شرایطی نباید این دست و آن دست کنید و زمان را هدر بدهید. شما خوب می‌دانید چکار باید بکنید، پس بدون معطلی دست به کار شوید. اگر امروز کسی در محیط کار و یا اطرافتان توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می‌کنید می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، خیلی سختگیر و وسواسی نباشید و بگذارید حس درونیتان شما را در این زمینه راهنمایی کند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما یک ماجراجوی حرفه‌ای هستید، از فرصتی که امروز برای ماجراجویی برایتان فراهم خواهد شد استفاده کرده و قدم در راه بگذارید، فقط یادتان باشد که کمربند ایمنیتان را ببندید و جانب احتیاط را رعایت کنید. باید مواظب باشید که اعتماد به نفستان تبدیل به غرور و تکبر نشود تا چشمتان نسبت به خطراتی که شما را تهدید می‌کنند کور نشود و بتوانید به موقع نسبت به آن‌ها عکس العمل نشان دهید. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی‌های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید، اما یادتان باشد که انعطاف پذیر باشید و پیش از رسیدن به هر نتیجه‌ای همه جوانب را نیز بررسی کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز کمی وقت برای اندیشیدن به خودتان و کارهایتان بگذارید. به احساسی که نسبت به شرایط فعلیتان دارید و به ویژه به روابطی که با دیگران دارید بیندیشید. با خودتان صادق باشید، آیا گاهی بیش از حد لازم لجبازی و سرکشی به خرج نمی‌دهید؟ اما به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست، و تمایل شما نسبت به ایجاد تغییر نشان دهنده بلوغ فکری شما خواهد بود. آخرین باری که رنگ یا مدل مویتان را تغییر داده اید یا در مدل ریش و سبیلتان تنوع ایجاد کرده اید چه زمانی بوده است؟ همه ما گاهی به تنوع و تغییر در ظاهرمان نیاز داریم. اگر فکر می‌کنید که خودتان و یا شریک زندگیتان خیلی ایرادگیر شده اید نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. نفس عمیقی بکشید و به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

زندگی شما در حال تغییر و تحول است و این تغییرات امرز سرعت بیشتری گرفته اند. اگر حس می‌کنید که این سرعت برایتان زیاد است و به همه کار‌ها نمی‌رسید نگران نباشید، خیلی زود خواهید توانست خودتان را با شرایط تازه‌ای که دارید تطبیق دهید. امروز فرصت خوبی است که برخی از کینه‌های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز فشاری که این چند وقت اخیر در محل کارتان احساس می‌کرده اید کمتر خواهد شد و بالاخره خواهید توانست نفس راحتی بکشید. ولی این وضعیت موقتی است و می‌توان امروز را یک استراحت کوتاه در میان این همه کار دانست. اگر ایده بزرگی در سر دارید برای عملی کردن آن و رسیدن به نتیجه باید صبور باشید و قدم به قدم پیش بروید. اگر می‌خواهید کوه جابجا کنید هم باید از حرکت دادن سنگ‌های کوچک شروع کنید.. امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آن‌ها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده اند و رفته اند، اما این دوستان همیشگیتان هستند که در روز‌های سختی در کنارتان خواهند بود.

فال روزانه ۱۵/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج