۹۹۰۱۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فاز اول تمرینات لیگ برتری‌ها با روشی خاص

قرار است تمرینات باشگاه‌های لیگ برتری به زودی با روش‌هایی خاص شروع شود که وستهم پیشگام این نوع تمرینات خواهد بود.

خبرورزشی: حتی اگر فرانسه، هلند و بلژیک تمایلی به ادامه لیگ‌هایشان نداشته باشند، انگلیسی‌ها دوست دارند که هر چه زودتر رقابت‌های لیگ برتر را از سر بگیرند. بعد از موافقت باشگاه‌های لیگ برتری با برگزاری لیگ، حالا فاز اول شروع تمرینات است. تمریناتی که باید تحت تدابیر بهداشتی خاصی برگزار شود تا سلامت بازیکنان تضمین شود.

وستهم پیشگام شد

باشگاه وستهم جزو اولین باشگاه‌های انگلیسی است که برای شروع تمرینات در حال فراهم کردن مقدمات می‌باشد. اگر چه هنوز تاریخ دقیقی از شروع تمرینات مشخص نشده اما این باشگاه لندنی سیستم بهداشتی برگزاری تمرین را طراحی کرده و در حال تکمیل امکانات خود است. کاری که شاید باشگاه‌های دیگر هم از آنها الگوبرداری کنند.

یکی برو یکی بیا

اولین برنامه برای ورود بازیکنان به کمپ تمرینی در نظر گرفته شده است. بر اساس قانون وضع شده بازیکنان با ماشین شخصی خود به محل تمرین می‌آیند. هر بازیکن به طور انفرادی به رختکن‌ می‌رود و لباسش را عوض می‌کند. این اقدام برای رعایت کردن فاصله اجتماعی بازیکنان است.

تمرین تک‌به‌تک و گروهی

برای تمرینات بازیکنان فعلاً طرح تمرین با رعایت فاصله اجتماعی در نظر گرفته شده است. اینکه بازیکن تنها وارد زمین تمرین شود و تمریناتش را طی بازه زمانی مشخصی انجام دهد و سپس از رختکن به ماشین برود و در نهایت کمپ راش گرین را ترک کند. این طرح قطعاً برای تمرینات گروهی با رعایت فاصله اجتماعی و میان گروه‌های چندنفره بازیکنان همراه خواهد بود.

دستشویی ممنوع

طرحی که مسئولان باشگاه وستهم پایه‌ریزی کردند کمی هم سختی‌های خاص خودش را دارد. به طور مثال بازیکنان از رفتن به دستشویی ممنوع هستند. به بازیکنان تأکید شده تا به خاطر رعایت اصول بهداشتی تا حد امکان از رفتن به دستشویی باشگاه صرفنظر کنند.

غذا فقط دلیوری

رستوران باشگاه در ایام کرونا تعطیل است و طبیعتاً در سالن غذاخوری چیزی سرو نمی‌شود. این یعنی غذا خوردن در سالن هم ممنوع است و بازیکنان وستهم باید قید این مورد را هم بزنند. آنها تنها اجازه دارند غذای بیرون را به داخل ماشین ببرند و آنجا میل کنند.

پزشکان در محل تمرین

تیم پرشکی در کمپ راش گرین مستقر است و مدام وضعیت سلامت بازیکنان را چک می‌کند. هر چند امکانات پزشکی باشگاه نظیر کلینیک درمانی تا حد زیادی محدود است و تیم پزشکی تمرکزش را روی مراقبت از سلامت بازیکنان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گذاشته است.

سالن بدنسازی بسته

برای بازیکنانی‌ که قصد دارند وزنه بزنند باشگاه هیچ اقدامی انجام نخواهد داد. باشگاه وستهم در مجموعه بدنسازی را قفل کرده و هیچ کس اجازه ورود به آن را ندارد. به بازیکنان توصیه شده تا در خانه‌های خود تمرینات بدنسازی را با مشورت مربیان بدنساز تیم انجام دهند.

قوانین متفاوت

برای مقابله با‌ ویروس کووید ۱۹ قانون مشخصی تا الان برای باشگاه‌ها وضع نشده و هر باشگاه متناسب با شرایط خود قوانینی را وضع کرده است. قوانینی که شاید برای یک باشگاه با سختگیری همراه باشد اما برای باشگاه دیگر راحت. هر چه که هست مبارزه با کرونا در تمرینات هم ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج