جاباما
۹۹۰۲۳۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سوتی بزرگ فدراسیون در قرارداد کی‌روش!

فدراسیون فوتبال ایران با شکایت کارلوس کی‌روش محکوم به آن شده که ۲۰۰ هزار دلار به این مربی بپردازد.

خبرورزشی: هفته گذشته خبرورزشی درست در شرایطی که همه فکر می‌کردند مسئله رفع و رجوع شده، در گزارشی اعلام کرد اتفاقاً موضوع جدی است و کارلوس اظهارات محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه را سند شکایت خود کرده است. او بعد از جام ملت‌ها اعلام کرد ایران سوم شده است. کارلوس هم سریعاً سراغ بند‌های قراردادش رفت. در یکی از بند‌های قرارداد او چنین نوشته شده: «در صورتی که ایران قهرمان جام ملت‌ها شود ۵۰۰ هزار دلار، در صورت نایب‌قهرمانی ۳۰۰ هزار دلار و در صورت سومی هم ۲۰۰ هزار دلار به شما پرداخت خواهد شد.» کی‌روش هم همین را به همراه اظهارات اسلامیان به فیفا فرستاد که «ایران باید ۲۰۰ هزار دلار به من پاداش دهد.» کارلوس زمانی روی این کار مصرتر شد که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون بعد از جام ملت‌ها با او رفتار خوبی نداشت.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم دیروز در توضیح ماجرا نوشت: «اواخر اسفند ۱۳۹۸ رأی کمیته وضعیت فیفا در خصوص نام برده به فدراسیون فوتبال ایران واصل شد و متعاقب آن تقاضای ارائه دلایل صدور رأی از سوی فدراسیون در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. اکنون با توجه به اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موعد مقرر، پرونده به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارسال خواهد شد.»

اصل ماجرا به خاطر سوتی و اشتباه فدراسیون بوده است. همه می‌دانستند اصلاً مسابقات رده‌بندی جام ملت‌ها برگزار نمی‌شود و برای همه این سؤال به وجود آمده چرا فدراسیون با علم به این موضوع، چنین بندی را در قرارداد گنجانده است؟! آیا این برای شما هم سؤال نیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از یی سوادی مدیران فوتبالی است که از فوتبال هیچی نمیداند و فرق توپ فوتبال با والیبال را هم نمیداند!؟ تا برسد به نحوه بر گزاری مسابقات که سومی ندارد!!؟

    • بدون نام

      از یی سوادی مدیران فوتبالی است که از فوتبال هیچی نمیداند و فرق توپ فوتبال با والیبال را هم نمیداند!؟ تا برسد به نحوه بر گزاری مسابقات که سومی ندارد!!؟

    • 2001

      چقد بد بختیم ک اینا شدن مدیر ما ب اینا چار تا گوفند بدی روزی یکیو گم میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج