۹۹۰۲۸۷
۳۴ نظر
۵۰۰۳
۳۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ایمانی: برند لباس ما، آرزوی تیم‌های دیگر است!

هافبک تراکتور در مورد شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

ایلنا: اکبر ایمانی در خصوص آینده لیگ نوزدهم، اظهار کرد: چند هفته مانده به پایان لیگ برتر باقی مانده و نمی‌توان قهرمان را معرفی کرد. به نظرم چهار تیم به آسیا بروند و دو تیم لیگ یکی هم اضافه شوند. می‌گویند بازی‌ها بدون هوادار برگزار شوند، اما مگر ما بازیکنان آدم نیستیم و ویروس بازیکنان را مگر می‌شناسد که به سراغ آنها نیاید؟ مگر دیبالا و مالدینی و بقیه را شناخت و به سمت آنها رفت؟ فوتبال مگر از جان انسان‌ها مهم‌تر است؟

وی در خصوص اینکه اگر شرایط تیمش متفاوت بود و آنها در صدر جدول قرار داشتند، آیا این موضوع را قبول می‌کرد که بدون معرفی قهرمان لیگ پایان یابد، گفت: من قبول ندارم در شرایط کنونی قهرمان را معرفی کنند. ۹ هفته مانده و هیچ چیزی در فوتبال مشخص نیست. شرایط ما را در فصل گذشته ببینید؟ در این مقطع از لیگ در فصل گذشته ما شانس اول قهرمانی بودیم؛ اما اتفاقاتی رخ داد که همه چیز تغییر کرد و قهرمانی از دست رفت. مشخص نیست در این ۹ هفته چه اتفاقاتی بیفتد و آیا پرسپولیس بتواند این فاصله را هم حفظ کند.

ایمانی درباره شرایط تراکتور، گفت: ما تیم پرهواداری هستیم و هواداران ما بی‌نظیرند و در سرما و گرما کنار ما هستند. اما درخواست من این است که همه در کنار هم و متحد باشیم تا تیم را قهرمان کنیم و حق‌مان هم هست. پارسال یک اتفاقی افتاد که هنوز سردرد دارم و نمی‌دانم چرا به آن شکل قهرمانی را از دست دادیم.

وی در واکنش به اینکه فصل گذشته چرا به آن شکل قهرمانی را از دست دادند، گفت: ما تمامی رقبا را درخانه بردیم. استقلال و سپاهان و پدیده را در خانه برده بودیم و تیم‌های باقی مانده سپیدرود، پیکان و پارس جنوبی و ... بودند و اصلا تصور می‌کردیم که کار تمام شده و قهرمان هستیم و نمی‌دانم چرا آنطور شد. باور می‌کنید از آن موقع تاکنون هیچکس نتوانسته این موضوع را هضم کند و برای خودمان هم سخت است. یک اتفاقاتی که نمی‌دانم اسم آن را چه بگذاریم. کلا بدشانس هستیم و حداقل تاکنون باید دو بار قهرمان می‌شدیم و ببینید در آستانه قهرمانی‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد؟ مثل آن دوره مقابل نفت تهران و پارسال هم به آن شکل.

هافبک تراکتور درباره حضور نفرات ستاره در خط میانی این تیم گفت: من از صنعت نفت به تراکتور آمدم و به آرزوی بچگی‌ام رسیدم. بازی در کنار بازیکنانی مثل اشکان، مسعود و حاج صفی بازی کردن فوق العاده است. بازی در کنار سه کاپیتان تیم ملی واقعا کیف می‌دهد و انگیزه را بالا می‌برد. الان تراکتور خیلی باشخصیت شده و ببینید از همه حیث فوق العاده است.

وی ادامه داد: از وقتی آقای زنوزی آمده یک باشگاه واقعا حرفه‌ای هستیم. مثلا شاید موضوع پیراهن یک چیز عادی باشد، اما همین که ایشان برای آن ارزش قائل است و برند خوبی برای تیم در نظر گرفته که مدت‌ها آرزوی هر تیمی است خود به خود انگیزه را افزایش می‌دهد. ایشان واقعا عرق این تیم و این خطه را دارد و تمام تلاشش را معطوف به همین موضوع کرده تا هواداران را خوشحال کند. امیدوارم همه از ایشان حمایت کنند و جوری نشود که حواشی ناخواسته باعث دلسرد شدن ایشان و دیگر بازیکنان شود. یک نفر آمده و از جیب خودش برای آذربایجان و تیم تراکتور خرج می‌کند، باید حمایت لازم را صورت دهند تا به آن هدف اصلی برسیم. مسلماً حاشیه‌سازی در این راه می‌تواند ضمن دلسرد کردن، باعث دور شدن از هدف مان نیز شود.

ایمانی درباره تغییر پست‌هایی که در این فصل داشته نیز گفت: سرمربی هر که جا صلاح بداند، بازی می‌کنم. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت می‌جنگیم و حتی اگر بخواهد گلر هم بازی می کنیم. ما دوست داریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و دوست دارم یک قهرمانی با تراکتور در کارنامه داشته باشم. قطعاً در عمر فوتبالی‌ام به این خواسته خواهم رسید. هواداران به من لطف دارند و به من "اکبر غیرت" می‌گویند و اینکه می‌دانند چه کسی برای آنها زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند برای من کافی است. من هنوز خوب و آن چیزی که در نظرم است بازی نکردم و امیدوارم بتوانم خیلی بهتر از این بازی کنم و در کنار هم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

این هافبک تراکتور گفت: باز هم باید بگویم همه الان نگران هستند و خیلی از باشگاه‌ها نامه زدند که لیگ تعطیل شود. اگر اتفاقی بیفتد چه جوابی برای خانواده‌ها خواهند داشت. به خدا قسم در این شرایط نمی‌شود. ما هم دوست داریم فوتبال انجام شود و زندگی ما فوتبال است؛ اما امیدوارم در شرایط مناسبی این بازی‌ها انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا.ا

      مردم کارگری میکنن چی اونا آدم نیستن چون حسابشون پر نیست بمونن توخونه.کم چرت بگید

    • بدون نام

      اولا که تیمتون شخصیت قهرمانی نداره و دوما شما نگران پوکر سوزشی

      پاسخ ها

      • مازیار نونهال

        اقا باز تراکتور داره یه مقدار استقلال که اصلا نداره

    • بدون نام

      از پیراهن کدوم تیم حرف میزنی ، شما که یک دور کامل توی تیمهای لیگ زدی و هرفصل توی یک تیم بودی حال چندماهی هست که رسیدی به تیم تراکتور ، که اونهم معلوم نیست که فصل دیگه توی این تیم موندی باشی

    • بدون نام

      قهرمانی های پرسپولیس هم آرزو خیلی هاست

    • کیسه_شله زرد_گاوآهن

      خخخخخخخخخ
      تو سایت ادیذاس نگا کن تموم تیما هستن جز گاواهن
      معلومه ک فیک لباستون
      ته مونده انبار فدراسبون دادن بهتون میگین ادیداس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که اینا آرزوی داشتن لباس آدیداس بودن ، این پولایی که داره خرجتون میکنه از جیب ملته ، لطفا نگین که زحمت کشیده که حرفی بسیار چرتیه .

    • بدون نام

      دمت گرم اکبر

    • بدون نام

      تعصبت عشقه داداش.یاشاسین

      پاسخ ها

      • رضا

        خخخخخ...سال بعدم اینو میگی؟

      • بدون نام

        گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل پیراهن گاو اهن هر چه باشد اصل قضیه فرق نمی کند مهم ان که اینهمه پول بی زبون و باد آورده را خرج گاو آهن میکنند آما دریغ از جام حالا اقای ایمانی دلتو خوش کن که پیراهنت برند هست باعث بسی تاسفه که چنین دیدگاهی داری

      • بدون نام

        به برند شما دسته تبر هم نمیدن

      • بدون نام

        تراکتور منفور ترین تیم ایرانه با فاصله,شما که آخر جدولم بشید باز میریزید وسط زمین در جریانی که

      • بدون نام

        بازیکنی که در هر فصل یه تیم عوض کنه میشه متعصب؟؟؟ اینا همش سیاه بازیه. ضمنا" علت قهرمان نشدن ترختور ، نداشتن شخصیت قهرمانیه .

    • هاشم

      تو به برند لباست بناز ماهم به افتخارات مون،،،هفت قهرمانی پشت سر هم ،هم آرزوی خیلیاست

    • بدون نام

      یک کلام هم از مادر عروس بشنوید

    • بدون نام

      برند چی برند کو کجا رفت برند داره دیونه می شود

    • بدون نام

      مارک ادیداس ارزوی شماهای تازه به دوران رسیده اس

    • بدون نام

      مگه اون کارگر اون راننده تاکسی اون مغازه دار اون کارمند و......اینا آدم نیستند فقط تو آدمی که سالانه میلیاردی پول میگری دو روز که جیره ات قطع شد هو وجنجال درست میکنید چطور اینا با حقوق اداره کار باید برن سر کار ولی به خاطر تو باید فوتبالو تعطیل کنن چون ممکنه تو مریض بشی تو هم یکی مثل بقیه خونت که رنگین تر نیست

    • مسعود.

      آقای ایمانی، محبوبیت و شخصیت قهرمانی داشتن به پول ولباس نیست. به ریشه داشتن تیم و ارزش داشتن همون لباس برای هواداران وبازیکناست که بعضی تیم‌ها این فاکتور مهم رو ندارن و میخوان به هرطریقی باپول بدستش بیارن.

    • حسن

      اخه توکه هر نیم فصل تو یه تیمی ادای متعصبی برندار که بهت نمیاد تو بر اون موهاتو کوتاکن

    • بدون نام

      تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه به این لباس زیباست نشان آدمیت
      تا جایی که ما خبر داریم و کارشناسان می فرمایند و قوانین فوتبال آنرا تأیید می کند تیم‌ها را براساس قهرمانی و جامهایی که گرفته می شناسند نه بر اساس نوع و رنگ لباس، اشکال ندارد مغانی قارداش، همشهری، شما به همون لباستان بندازید ما هم به تعداد قهرمانیهایمان.

    • پرسپولیسی

      آخ آخ سوزش تا چه حد عقده تا چه حد جام ندیدن تا کی از رو مجبوری مجبور شده به لباسش بنازه که حراجی ۴تاش میدن ۲۰تومن واقعا دیدگاه آدمای کوته فکر بیشترازن نمیشه

    • سجاد خیاط

      اون بردن فیک آدیداس رو میگی بیچاره آدیداس که تو بازیا آدیداس می پوشید چون زنوزی از دبی خریده ولی لباس تمرینیتون لباس مجید بیچاره سوراختور

    • محمد شجاعی

      چقد چرت گفتی حالا انگار لگوی بارسلونا یا رئال هست برووو بابا

    • بدون نام

      شماکه هرفصل توی یک تیم بودی ؛بعضی وقتها هم وسط فصل تیم عوض میکردی ، حالا ازبرند کدوم تیم وازکدام تعصب صحبت میکنی ، مردم وطرفدارای تراکتوررا چی فرض کردی

    • بدون نام

      پرسپولیس که 10 امتیاز بیشتر داره قهرمانش نکنن ولی شما که دو امتیاز ازفولاد بیشتر دارین بفرستنتون برای لیست آسیا پس حق فولاد چی میشه چقدر ...

    • ایرانم روزی اباد میشود که .........

      تمام ملت رفتن سر کار و روز وشب مشغول هستن خون تو وبقیه تیمهای که مخالف برگزاری بازی ها هستن حتما رنگین تره که اینجور به اب واتش میزنید یا صدرصد از پوکر پرسپولیس اتش گرفتی مردک برندت کجا بود که بازیکنی ارزوی پیراهن تورو بکنه دوتا برند تو فوتبال این مملکت هست اول پرسپولیس دوم استقلال تمام شد بقیه برن فعلا جا نداریم

      پاسخ ها

      • یک منتقد

        برند!؟ جالبه حتی سایت آدیداس دوستان برن بببن ک هنوز از تراکتور به عنوان تهیه البسه .... اسمی نیاورده!کدوم برند؟ ب تراکتور قرازه تون حسادت کنیم یا افتخاراتتون؟!
        برو سکوت کن پنجمین تیم پرطرفدار دنیا خخخ
        اول استقلال. بعد پرپسولیس..بعدسپاهان
        لطفا خودتونوودمقایسه نکنین

    • بدون نام

      بدجور اینارو سوزوندی داداش اکبر.خخخخخخ

    • 13dey

      شما با کت و شلوار آرمانی هم برید تو زمین تهش نائب قهرمان میشین

    • بدون نام

      بله جای سوختن زیاده چهل میلیون طرفدار تو ایران سیصد میلیون طرفدار در دنیای ترک .یاشاسین تراکتور اذربایجان یاشاسین زنوزی با غیرت .

    • بدون نام

      منظورش

    • مرتضی

      میگم فقط واس فوتبال بده کرونا..بقیه مشاغل مشکلی واس مردم پیش نمیاد!!! جمع کنید این چرت و پرتارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج