جاباما
۹۹۰۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کفاشیان: برای میزبانی، رئیس‌جمهور هم جلو بیاید

رئیس سابق فدراسیون فوتبال معتقد است در کشورهای دیگر برای گرفتن یک میزبانی بزرگ، حتی رئیس جمهورها هم به میدان می آیند اما ما هیچ وقت حمایت بالادستی ها را نداریم.

ورزش سه: رئیس سابق فدراسیون فوتبال معتقد است در کشورهای دیگر برای گرفتن یک میزبانی بزرگ، حتی رئیس جمهورها هم به میدان می آیند اما ما هیچ وقت حمایت بالادستی ها را نداریم.

علی کفاشیان درباره گرفتن میزبانی بازهای جام ملت های آسیا گفت: بمیزبانی گرفتن برای هر کشوری که امتیار است که در نهایت منجر به پیشرفت رشته مورد نظر در آن کشور خواهد بود. درباره اقدام برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا هم باید بگویم که در دوره های پیشین هم ناممان را به عنوان یکی از نامزدها ثبت می کردیم اما در نهایت نمی توانستیم میزبانی بازی ها را به دست بیاوریم.

او در پاسخ به اینکه چرا در هر دوره ما تنها ثبت نام کردیم و عملا کاری که منجر به گرفتن میزبانی باشد را انجام ندادیم گفت: قطعا ما توان برگزاری جام ملت ها را داریم. هم از نظر زیر ساخت ها و از نظر تخصصی و نیروی انسانی و مدیریتی و ... ما می توانیم این بازی ها را برگزار کنیم اما چیزی که در این میان وجود دارد عدم حمایت مسئولان بالادستی برای گرفتن میزبانی‌ها است.

او در این باره ادامه داد: شما ببینید همه جای دنیا برای گرفتن میزبانی بازی های المپیک، جام جهانی و ... رئیس جمهورهای کشورهایی که نامزد می شوند به میدان می آیند و از برنامه های مزبانی خود دفاع می کنند تا هرطور که شده بتوانند میزبانی بازی های مورد نظر به دست بیاورند. رئیس جمهورها داخل گود می شوند و با آفرها و پیشنهادات و تسهیلات و .. می دهند تا بتوانند به هدف برسند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در این باره ادامه داد: در این جا کاری که فدراسیون می تواند بکند این است به جلو برود و از نظر تخصصی و مهارتی کار را پیش ببرند اما حمایت های بالادستی وجود ندارد. ما همیشه در داشتن این حمایت ها ضعیف بودیم و به دلیل لابی هایی که صورت نمی گرفت تعدادی از میزبانی های ما به راحتی گرفته شد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا در دوره وی میزبانی میزبانی نوجونان آسیا گرفته شد و در هیچ رده سنی دیگری این اتفاق نیفتاد گفت: ما آن موقع تقاضای خودمان را می دادیم و اتفاقا پیگیری زیادی هم می کردیم اما در AFC نوبت بندی هم وجود دارد و اگر قرار باشد یک ۹ به کشوری داده شود آنها تا دو سه سال دیگر نمی توانند از تورنمتی میزبانی کنند. بحثی که در مورد میزبانی بازی هایی المپیک آسیایی وجود دارد که این است که در این بازی ها باید هم زنان و هم مردان به میدان بروند که شاید قابل مهار نباص شد اما در رشته های انفرادی ما می توانیم همه چیز را تحت نظر بگیریم. برای این کار نیاز به حمایت داریم.

او درباره میزبانی دوره قبل بازی ها نیز گفت: من در آن زمان سرکمیته مسابقات بود. در آن دوره ما هم ثبت نام کرده بودیم این در حالی بود که حدود هفت کشور نام نویسی کرده بودند اما به مرورو بازبینی ها و امکانات باعث شد همه کشورها حذف شوند و تنها ما بمانیم و امارات. جلسه ای شکل گرفت به ما گفتند و ما هم توضیحاتی درباره شرایط موردنظرمان برای میزبانی از این بازی ها از نظر هواداران، ورزشگاه ها، شهرها، زیرساخت ها و... توضیح دادیم. سپس از اماراتی ها که پرسیده شد آنها گفتند که ما حاضر هستیم که تسهیلاتی هم بدهیم. چندین شرکت بزرگ هستند می توانند اسپانسر رقابت ها باشند و به همین ترتیب سودی هم نصیب این بازی ها می شد و به همین دلیل همه به برگزاری بازی در امارات بدهند و انصافا اگر من هم بودم به امارات رای می دادم.

کفاشیان در پایان گفت: در یک زمانی است که ما اسم نویسی می کنیم ممکن است کشورهایی شانس داشته باشند به هر دلیلی نتوانند میزبان شوند و به همین ما می توانیم به دلیل اینکه قبلا ثبت نام کرده بودیم جایگزین شویم و اصولا وقتی حرف از میزبانی می آید وزارت ورزش و ... قطعا پیش می آیند و به ساخت و ساز می پردازند. مهم ترین دلیلی که ما در اغلب دوره ها نام نویسی می کنیم به همین دلیل است که شاید با شانس احتمالی ما بتوانیم میزبانی بازی های مورد نظر را به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با وجود حجاب اجباری، چگونه میخواهید میزبان شوید؟
      کشورهای دیگر باید دیوانه باشند که به میزبانی شما رای دهند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج