۹۹۰۵۰۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

یاوری: لیگ را ۱۸ تیمی برگزار کنند

عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت: به نظرم بهتر است که ۲ تیم اول و دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کنند تا مسابقات با ۱۸ تیم برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت: به نظرم بهتر است که ۲ تیم اول و دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کنند تا مسابقات با ۱۸ تیم برگزار شود.

محمود یاوری عضو کانون مربیان فوتبال ایران، درباره صدور بیانیه این اتحادیه پیرامون لغو کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال هر بیانیه‌ای که کانون مربیان درباره لیگ برتر صادر کرده مورد تائید من است.

یاوری درباره راهکارش برای بازی‌های باقی مانده لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم ۱۶ تیم لیگ برتری برای ۸۰ میلیون جمعیت ایران کم است به همین علت بهتر است که ۲ تیم اول و دوم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کنند تا مسابقات فصل آینده با ۱۸ تیم برگزار شود.

به هر حال لیگ دسته یک تماشاگر زیادی ندارد و سازمان لیگ می‌تواند مسابقات لیگ دسته یک را برگزار کند تا ۲ تیم صعود کننده مشخص شوند و از لیگ برتر هم تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نکند. همچنین مسابقات لیگ برتر را زمانی شروع کنند که مشکلات رفع شود و اگر بخواهند ۹ بازی باقی مانده را برگزار کنند در آن صورت بازی‌ها فشرده می‌شود و هر ۴ روز یک بار، یک مسابقه انجام می‌شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مشکلات برگزاری لیگ برتر فوتبال با ۱۸ تیم بیان کرد: ما با کمبود داور مواجه هستیم و علاوه بر این تعطیلات زیادی داریم و این مسائل و مشکلات ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال است. به طور حتم تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر حامی مالی دارند و از پشتوانه لازم برخوردار هستند.

تابش قربانی اتفاقات باشگاه سپاهان شد

یاوری درباره وضعیت تیم سپاهان و تغییر و تحولات مدیریتی در این تیم اصفهانی اظهار کرد: تیم سپاهان به صورت حرفه‌ای اداره می‌شود و در زمینه تامین هزینه‌ها مشکلی ندارد. به نظرم تابش خیلی مناعت طبع به خرج داد و دلیلی وجود نداشت که استعفا بدهد. وظیفه هیئت مدیره سپاهان بود که درباره بازی کردن با پرسپولیس تصمیم بگیرد و مدیرعامل فقط مجری تصمیمات هیئت مدیره است. به نظرم تابش قربانی اتفاقات رخ داده در سپاهان شد.

پیشکسوت سپاهان درباره بهترین گزینه برای مدیرعاملی سپاهان چه کسی است، گفت: من درباره مسائل مدیریتی اطلاعی ندارم و به این موضوع ورود نمی‌کنم. البته رحیمی و ساکت مدیران خوبی بودند و این ۲ نفر به سپاهان خیلی کمک کردند و سپاهان به مدیرانی همانند ساکت و رحیمی نیاز دارد. البته تابش هم مدیر خوبی است و او باید در سمت مدیرعاملی باقی بماند.

یاوری درباره اینکه کمیته استیناف رای ۳ بر صفر به سود پرسپولیس تایید کرد، بیان کرد: به نظرم رای صادر شده درست بود، چون سپاهان در خانه اش میزبان بود و امکانات لازم دارد و دلیلی وجود نداشت که این تیم برابر پرسپولیس بازی نکند.

قلعه نویی سرمایه باشگاه سپاهان است

او درباره اینکه این احتمال وجود دارد که قلعه نویی فصل آینده در تیم سپاهان نباشد، گفت: قلعه نویی سرمایه باشگاه سپاهان است و به نظرم مسئولان سپاهان باید او را برای فصل بعد حفظ کنند. قلعه نویی مربی خوبی است و تیم هایش همیشه در رده‌های بالای جدول و مدعی قهرمانی هستند.

یاوری درباره اینکه گفته می‌شود برخی از تیم‌ها از جمله سپاهان و تراکتور به علت اختلاف امتیاز زیاد با پرسپولیس دوست دارند لیگ برتر فوتبال لغو شود، بیان کرد: به هر حال اکنون هر تیمی از منافع خودش دفاع می‌کند. باشگاه‌های فوتبال معتقدند که پرسپولیس نورچشمی فوتبال کشورمان است و قضاوت‌ها و برخورد‌ها این موضوع را اثبات می‌کند. البته فوتبال ایران فقط شامل استقلال و پرسپولیس نمی‌شود و تک قطبی نیست و چند قطبی شده است. گل محمدی آن قدر در تیم شهر خودرو خوب کار کرد که با دستور مقامات بالا به پرسپولیس آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برید جمع کنید

    • ایرانیم اصیل واصل.

      اخه پرسپولیس اگه نورچشمی بودکه بایدازنظرمالی خم به ابرونمیاوردنه اینکه استرس کسرامتیازوسقوط به دسته پایین تربخاطربدهی داشته باشد.اگه نورجشمی بودکه دوپنجره نقل ولنتقالی نمیزاشتن بسته بمونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج