۹۹۰۵۲۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نوراللهی: حق پرسپولیس است که قهرمان شود

کاپیتان سوم سرخپوشان نیز به انتقاد از شیوه مدیران و تیم‌هایی پرداخت که کرونا را بهانه تعطیلی لیگ کرده‌اند.

ورزش سه: کاپیتان سوم سرخپوشان نیز به انتقاد از شیوه مدیران و تیم‌هایی پرداخت که کرونا را بهانه تعطیلی لیگ کرده‌اند.

احمد نوراللهی، کاپیتان سوم سرخپوشان درباره درخواست تعطیلی لیگ از سوی برخی از تیم‌های لیگ برتری گفت: ببینید بدون شک سلامتی مردم و جامعه برای ما بسیار مهم است اما این روزها شاهد هستیم که کسب و کار مردم به راه افتاده و مشاغل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. حالا در این بین یعنی فقط فوتبال بازی کردن مشکل دارد؟ مطمئنا برگزاری بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر خطر بسیار کمتری نسبت به حضور مردم در جامعه دارد.

وی ادامه داد: بدون شک مردم کشورمان این روزها نکات بهداشتی را بسیار بیشتر از قبل رعایت می‌کنند و نمی‌دانم انجام این صحبت‌ها برای تعطیلی لیگ برتر چیست؟ اگر قرار است لیگ را تعطیل کنند پس باید مثل لیگ فرانسه تیم صدرنشین را به عنوان قهرمان معرفی کنند. ما اختلاف امتیاز زیادی با تیم‌های پایین‌تر از خودمان داریم و قهرمان اعلام شدن پرسپولیس اتفاق عجیبی نخواهد بود. در اخبار می‌بینیم که کشورهای اسپانیا، آلمان و... به دنبال برگزاری بازی‌های خود هستند و در این شرایط اگر قرار است لیگ را ادامه ندهند این اتفاق احجاف در حق پرسپولیس است. ما برای اینکه به اینجایی که هستیم برسیم زحمات زیادی کشیدیم و ۱۰ امتیاز جلوتر از سایر تیم‌ها هستیم.

نوراللهی با اشاره به عملکرد تیمش در این فصل گفت: در این شرایط تیم‌های دیگر شانسی ندارند چون ما رقبای مستقیم خود را شکست دادیم. هر تیمی که مدعی قهرمانی بوده مقابل ما شکست خورده و اگر بخواهند لیگ را تعطیل کنند این بهترین سند برای قهرمان اعلام کردن پرسپولیس است. به نظر من اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند از اواخر اردیبهشت می‌توان تمرینات را آغاز کرد و فکر نمی‌کنم مشکلی هم به وجود بیاید.

الان تیم‌های لیگ دسته اولی هزینه زیادی کردند تا به لیگ برتر صعود کنند و از طرفی در لیگ برتر هم هزینه‌های زیادی انجام شده تا تیم‌ها به قهرمانی برسند. واقعا این عادلانه نیست که بخواهند لیگ را تعطیل کرده یا قهرمان را مشخص نکنند.

وی با اشاره به شرایط کنونی و صحبت‌های نهادهای دولتی گفت: الان خوشبختانه روال جامعه به شرایط عادی برگشته و مردم به زندگی روزانه خود مشغول هستند. مطمئنا برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران خطرات کمتری به همراه دارد.

البته یک سوال هم برای من پیش آمده و آن این که تیم‌هایی که تا همین چند وقت پیش می‌گفتند چرا پرسپولیس باید بدون بازی قهرمان شود حالا خواستار تعطیلی لیگ هستند؟ چرا این حرف‌ها را می‌زنند؟ به نظر من این حرف‌ها برای این است که جلوی قهرمانی ما را بگیرند. ما هم معتقدیم بهتر است قهرمان در زمین بازی مشخص شود اما اگر به هر دلیلی قصد دارند بازی‌ها را تعطیل کنند این حق پرسپولیس است که قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام باشگاه های آسیا رو هم ای اف سی باید به شما بده. چون شانس لنگ بیشتر بوده.

    • بدون نام

      این حق همون حق اسنپیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج