جاباما
۹۹۰۶۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نیکلاس کِیج در سریال جنجالی ظاهر می شود

«نیکلاس کِیج» در نقش «جو اگزوتیک» شخصیت مستند جنجالی «ببرشاه» ایفای نقش می کند.

خبرگزاری فارس: به نقل از هالیوود ریپورتر، «نیکلاس کِیج» در سریال «ببرشاه»(Tiger King) که براساس مستند این روزهای نت فلیکس ساخته شده، بازی می کند. «ببرشاه»(Tiger King) مستندی سریالی است که با استقبال کم نظیر بینندگان مواجه شده و «جو اگزوتیک» شخصیت محوری آن است که مدام بیننده را با ماجراهای غافلگیر کننده مواجه می کند.

حالا نسخه سریالی دارای فیلمنامه اقتباسی «Tiger King: Murder, Mayhem and Madness» (ببرشاه: قتل، ضرب و شتم و دیوانگی) به دلیل استقبال از نسخه مستند، ساخته می شود و کیج در نقش اگزوتیک ظاهر می شود.

نیکلاس کِیج در سریال جنجالی ظاهر می شود

«نیکلاس کِیج» در اولین حضور تلویزیونی خود در تمام تاریخ حرفه هنرپیشگی اش در این سریال هشت قسمتی محصول شبکه CBS(سی بی اس) در نقش «جو اگزوتیک» بازی می کند. فیلمنامه آن بر اساس داستان ماهانه تگزاس که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، نوشته شده است.

«دن لاگانا»، خالق برنامه تلویزیونی «American Vandal»، که قرارداد همکاری با استودیوی CBS TV را دارد و «پل یانگ» در ژوئن سال ۲۰۱۹، این پروژه را درست قبل از این که سریال مستند «Tiger King» به پخش و موفقیت دست یابد، برای تولید انتخاب کردند. کیج از ماه آوریل در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی این سریال بوده است.

داستان این سریال بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده و درباره «جو اگزاتیک»، صاحب باغ وحشی در اوکلاهوماست. ماجرا از جایی شروع میشود که فردی به اسم «کارول باسکین» که فعال حقوق حیوانات هم هست، تلاش های خودش برای بستن باغ وحش جناب اگزاتیک را آغاز می کند. داستان از جایی پیچیده تر می شود که جو اگزاتیک بعد از مدتی به خاطر ارتباط با یک جنایتکار بازداشت می شود...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج