۹۹۰۶۴۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کاویانپور: کرونا را بهانه کردند!

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: اگر لیگ لغو شد، باید تکلیف این فصل را مشخص کنند، چون بالاخره ۲۱ هفته از آن را سپری کردیم و کلی اتفاق در آن رخ داده است.

خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها منتظر هستند تا لیگ شروع شود و همه به بازی‌ها برگردند، اما برخی باشگاه‌ها، چنین نگاهی به فوتبال ندارند و آرزوی تعطیلی لیگ را در سر می‌پرورانند. در روزهای بلاتکلیفی فوتبال با حامد کاویانپور صحبت کوتاهی داشتیم.

حامد که سابقه بازی و کاپیتانی برای پرسپولیس را دارد، گفت: «همه ما نگران وضعیت کشور هستیم. اخبار را دنبال می‌کردم که گویا اعلام شده قربانیان کرونا افزایش پیدا کردند. با این حال، نباید لیگ را لغو کرد. در اوج شیوع کرونا، در کشورمان همه مشاغل تعطیل شد و فوتبال هم به همین خاطر متوقف کردند، اما اگر وضعیت بهتر شد، زمان ادامه لیگ خواهد بود.»

او اضافه کرد: «پرسپولیس فصل بسیار خوبی را سپری کرده و حق دارد به قهرمانی برسد. فکر می‌کنم توانایی این تیم بسیار بالاست و اگر رقابت‌ها ادامه پیدا کند، پرسپولیس قطعاً قهرمان می‌شود، اما باید ببینیم با نظر مسئولان لیگ برتر و کمیته مبارزه با ویروس کرونا، این رقابت‌ها از چه زمانی آغاز خواهد شد. من فکر می‌کنم این مسائلی که در مورد لغو بازی‌ها مطرح می‌شود هم، بیشتر به خاطر بهانه‌جویی برخی باشگاه‌ها باشد وگرنه دلیل منطقی برای لغو فصل وجود ندارد. با این حال اگر لیگ لغو شد، باید تکلیف این فصل را مشخص کنند، چون بالاخره ۲۱ هفته از آن را سپری کردیم و کلی اتفاق در آن رخ داده است.»

کاویانپور در نهایت گفت: «امیدوارم کرونا هر چه زودتر دست از سر مردم بردارد، اما مشخص نیست این بیماری تا چه زمانی در ایران می‌ماند. ممکن است در فصل آینده هم با آن دست و پنجه نرم کنیم. دلیل نمی‌شود لیگ را به خاطرش نگه داریم. منطقی‌ترین راه این است که صبر کنیم و وقتی اوضاع روبه‌راه شد، هم این فصل را شروع کنیم و هم لیگ بعدی را با فاصله کمتر استارت بزنیم. بازیکنان هم به اندازه کافی زمان استراحت، تمرین، بدنسازی و حضور در زمین را داشتند و به فصل نقل و انتقالات هم آسیب نمی‌رسد. تیم‌هایی که برای قهرمانی، کسب سهمیه آسیا، ماندن در لیگ برتر یا صعود از لیگ یک به لیگ برتر تلاش کردند، به خواسته خود می‌رسند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام مملکت مشغول کارند اما فوتبال باید تعطیل بشه چون یه عده مفتخور و عقده ای که دستشون به جام نمیرسه از پوکر سرورشون میسوزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از قهرمانی عشقپولیس هراس دارن

    • بدون نام

      آقا زمان جنگ هم فوتبال بود حتی تو جبهه
      ترسوها بعد از ترکیه و هتل پناه بردن به کرونا

      پوکر سوزش

    • چین ، قاتل بین المللی

      آقای کاویانپور که اخبار بازداشت شدن های شما هنوز بگوش میرسه ، اگه تو و رفقای بی رگ تو ، از مردم خجالت نمیکشین ، حداقل از پرسنل بیمارستانهای مملکت که جای ماسک روی صورتشونو خون انداخته خجالت بکشین . یا شرم کنین از خانواده های داغدار از کرونا . اینقدر مثل بچه پاهاتونو نکوبید زمین و جام جام نکنید . مگه ایرانی نیستین شما ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج