۹۹۰۷۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تز جدید لیگ برتری‌ها؛ ۷ هفته‌ای لیگ را تمام می‌کنیم

مسئولان لیگ برتر انگلیس تصمیم دارند در طی ۵ هفته مسابقات باقی‌مانده را برگزار کنند.

خبرورزشی: لیگ برتر انگلیس این روزها پر از ابهام است. لیگی که در تعطیلات ژانویه به‌طور منظم برگزار می‌شد اکنون با شیوع ویروس کرونا قدرت برنامه‌ریزی را از دست داده و نقشه‌هایش برای برگزاری مسابقات مدام به در بسته می‌خورد. وضعیت نابسامان انگلیس از لحاظ مقابله با کرونا باعث شده برنامه‌ریزی‌های مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس برای از سرگیری مسابقات هم هر لحظه دستخوش تغییر شود.

برنامه ۵ هفته‌ای

ابتدا مقامات فوتبال انگلیس روی برگزاری بازی‌ها به مدت ۵ هفته برنامه‌ریزی کرده بودند. برنامه‌ریزی کاملاً فشرده که از تاریخ ۱۲ ژوئن شروع می‌شد و باید در این ۵ هفته ۹۲ بازی از جمله جام‌حذفی برگزار می‌شد. ثابت ماندن اوضاع بد کرونا و همچنین فشردگی بیش از حد بازی‌ها که با مخالفت باشگاه‌ها هم روبه‌رو شد موجب شد این برنامه به بایگانی منتقل شود. بازیکنانی که نزدیک به ۲ ماه است فوتبال بازی نکرده‌اند و تمرین منظم هم نداشته‌اند قطعاً در این برنامه با آسیب‌های جدی مواجه خواهند شد.

برنامه ۷ هفته‌ای

پلن دوم مقامات فوتبال انگلیس که این روزها صحبت از آن زیاد شنیده می‌شود به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در بازه زمانی ۷ هفته‌ای اختصاص دارد. در این برنامه، ۷ هفته برای به اتمام رساندن لیگ برتر و جام‌حذفی زمان اختصاص داده شده است. این برنامه از فشردگی کمتری برخوردار است و بازیکنان با درصد کمتری از آسیب‌دیدگی روبه‌رو هستند. تاریخ در نظر گرفته شده برای شروع مسابقات ۱۹ ژوئن است که پرونده‌‌اش هم به دفتر نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون ارسال شده است. ظاهراً تصمیم‌گیری نهایی توسط شخص نخست وزیر انجام می‌شود و بوریس جانسون با بررسی تمام شرایط کشور پنج‌شنبه دستور نهایی را در خصوص برگزاری یا نیمه تمام ماندن رقابت‌های لیگ برتر صادر خواهد کرد.

قرنطینه فوتبال

در هر دو برنامه‌ای که مقامات فوتبال انگلیس تنظیم کرده‌اند مسابقات و تمرینات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و هیچ شخص اضافی مجاز به حضور در ورزشگاه و یا زمین تمرین نخواهد بود. نکات بهداشتی همچون ضدعفونی کردن رختکن، توپ، زمین بازی و تمرین، اتوبوس تیم و... در این دو برنامه به وضوح در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج