۹۹۰۷۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ژاوی: مسی تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی می‌کند

ژاوی اسطوره بارسلونا می‌گوید لیونل مسی تا ۴۰سالگی بازنشسته نخواهد شد و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر خواهد درخشید.

ورزش سه: ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا که سالها در این تیم با لیونل مسی همبازی بوده می‌گوید ابرستاره آرژانتینی تا ۴۰سالگی با فوتبال خداحافظی نکرده و بازنشسته نخواهد شد.

مسی ۳۲ساله که تا کنون شش بار برنده توپ طلا شده در فصل جاری هم با پیراهن بارسلونا درخشیده و تا پیش از تعلیق فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا ۲۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. گفته می‌شود مسی هرگز تا این اندازه برای موفقیت بارسا مهم نبوده و ژاوی می‌گوید او هنوز انرژی زیادی دارد و به این زودی‌ها نه از باشگاه بارسا و نه از تیم ملی کشورش خداحافظی نخواهد کرد.

ژاوی در یک لایو اینستاگرامی زنده با ساموئل اتوئو در این باره گفت:" مسی هنوز پنج تا هفت سال زمان دارد. مسی به خودش خوب می‌رسد و می‌تواند تا سی و هفت، سی و هشت سالگی و حتی تا ۳۹سالگی به بازی کردن ادامه دهد. من شک ندارم که مسی در جام جهانی قطر بازی خواهد کرد".

ژاوی که به نظر می‌رسد امیدوار است در سالهای آینده به عنوان مربی مسی در باشگاه محبوبش فعالیت کند درباره مذاکرات چند ماه قبل باشگاه کاتالان با او گفت:" ماه ژانویه زمان مناسبی نبود. من با اریک آبیدال و اسکار گراو مذاکراتی داشتم و پیشنهاد بزرگی دریافت کردم ولی آن زمان برایم زمان مناسبی نبود. من به تجربه بیشتری نیاز دارم. مربی‌گری در بارسا رویای من است و دوست دارم یک روز این کار را بکنم. من این را بارها گفته‌ام".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج