۹۹۰۷۷۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده سابق مجلس مسافرکشی می‌کرد

آنطور که بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس دهم گفته آخرین جلسه مجلس پایان این ماه خواهد بود، این یعنی خرداد ماه مجلس فعلی دیگر وجود نخواهد داشت و باید آماده شد تا اولین جلسه از مجلس جدید تشکیل شود.

روزنامه آفتاب یزد: آنطور که بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس دهم گفته آخرین جلسه مجلس پایان این ماه خواهد بود، این یعنی خرداد ماه مجلس فعلی دیگر وجود نخواهد داشت و باید آماده شد تا اولین جلسه از مجلس جدید تشکیل شود.

انتخاباتی که اصولگرایان برنده آن بودند. از نکات جالب توجه این انتخابات نه تنها رد صلاحیت چهره‌های سیاسی زیادی از جناح اصلاح‌طلب بلکه رد صلاحیت تعداد قابل توجهی از نمایندگان فعلی مجلس نیز بود. از چهره‌های شناخته شده‌ای چون علی مطهری، محمود صادقی و غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی تا چهره‌های کمتر شناخته شده همچون کاتب. رد صلاحیت برای این نمایندگان به معنای پایان عمر نمایندگی بود که برخی بعد از چهار سال یعنی یک دوره و برخی هم بعد از چندین دوره حضور در بهارستان دیگر شانس حضور در خانه ملت و تصاحب صندلی‌های سبز آن را نداشتند.

چهره‌هایی که در طول این سال‌های نمایندگی هرکدام به فراخور شهرتشان در رسانه‌های سراسری و یا استانی حوزه انتخابیه بسیار در چشم بودند، بسیاری از مسئولین دولتی ملی و استانی باید به آنها حساب پس می‌دادند، برخی از این نمایندگان برای مردم عادی گرفته تا دوست و آشنا توصیه و نامه‌هایی می‌نوشتند یا امضا می‌کردند. اما همه این روزگار تمام می‌شود و باید با لباس نمایندگیِ مردم خداحافظی کنند. اما بعد از پایان دوران نمایندگی برای هر نماینده چه آینده‌ای وجود خواهد داشت؟ به چه کاری مشغول خواهد شد.

همین روزها اگر چنین موضوعاتی را در اینترنت جستجو کنیم اخبار کم نیستند. به ویژه آینده چهره‌های شناخته شده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان نمونه محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب و پرسروصدای این مجلس از جمله همان نمایندگان است. او می‌گوید: «کار اصلی‌ام تدریس در دانشگاه است و حالا هم مجددا به دانشگاه باز خواهم گشت.» محمود صادقی البته وکیل دادگستری هم هست و می‌گوید که این شغل را هم ادامه خواهد داد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی هم که این دوره با ردصلاحیت روبرو شد، بعد از دو دوره حضور در پارلمان، می‌گوید که بعد از پایان مجلس دهم به تدریس در دانشگاه ادامه خواهد داد. هادی قوامی هم بعد از ۱۲ سال تکیه بر صندلی سبز بهارستان، قرار نیست در ۴ سال آینده در پارلمان حضور داشته باشد.

او در گفتگویی می‌گوید عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی است و به تدریس در دانشگاه ادامه خواهد داد. یا محمدعلی وکیلی که عضو هیئت رئیسه مجلس دهم است اما شانسی برای حضور در مجلس یازدهم نداشته می‌گوید:«اولویت اول من این است که کار رسانه‌ای انجام دهم و درعین حال اگر جایی به کمک من نیاز باشد آماده خواهم بود اما اولویت من پیگیری جدی کار رسانه‌ای است.» او با اشاره به ادامه فعالیت سیاسی خود بعد از حضور در مجلس دهم تاکید می‌کند؛ «امروز نیازمند این هستیم که راه طی شده اصلاح‌طلبی نقد و آسیب‌شناسی شود و از نسخه نواصلاح‌طلبی نیز رونمایی شود و این امور را با توجه به تجربه‌ی در مجلس بودن پیگیری خواهم کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۳۰هیچ باختین ننگ باستون

    • بدون نام

      یعنی هیچ امتیازی نگرفتن؟!

    • بدون نام

      احتمالا‌ اقازاده‌هارو‌ میبرده‌ این‌ ور‌ اون‌ ور

    • Jam

      گذشته از جناح بندیهای سیاسی مثل اصولگرا و اصلاح طلب که هیچوقت وجود خارجی نداشته اند بلکه فقط با کلمه بازی کردن بوده و هست، و نمایندگان حکومتی عموما خود را اصولگرا و نمایندگان یه کمی مردمی تر معمولا اصلاح طلب خطاب می شدند باید گفت این دوره برخلاف دوره های اول مجلس بعد انقلاب که باسوادتر و مردمی تر بودند، بدترین دوره مجلس خواهد بود چون اساسا انتخاباتی نبود و یک کودتا علیه مردم بود. بقول یکی از اقوام که ( الذینّ والذینّ روز به روز بدتر از اینه).

    • بدون نام

      خدا وکیلی دردی از دوای ملت باز نکردن خدا ازشون نگذره..

    • بدون نام

      به اندازه ماهها وروزها امتیاز ورانت ووام بلاعوض و صدها وبلکه هزار کارت هدیه .البته مال شهر ما زده تو کار کشاورزی..وزمینهای اطراف سدها را گرفته ومشغول جهاد تولیداست.... .........ما هم به لطف ومرحمت کرونا در سن چهل سالگی یک وام یک میلیونی گرفتیم.خدا در همین دنیا قضاوتتان کند.بگو امین

    • بدون نام

      تنگ ابدی بر این نمایندگان که گرانی فاحشی بوجود آوردند و نتوانستند نرخ بنزین را پایین بیاورند.

      پاسخ ها

      • علی محمدی نسب

        باید خواب خدا را بدهی ار تمام امکات این مردم استفاده کردی وحقوق مادامعرم دریا فت می کنی وبه ریش همه می خندی

    • بدون نام

      منتظر نمایندگان مجلس آینده هستیم که کشور را گل و بلبل کنند و همه چیز را ارزون کنند بیکاری را رفع کنند همه مردم ایران را خانه دار کنند

    • بدون نام

      عزت و ذلت به دست خداست یک روز عزیز بودی حلا ذلت را باید تحمل کنی

    • جواد

      شعره

    • بدون نام

      صدشرف دارد به واسطه گری پارتی بازی ووووووو

    • بدون نام

      عده ای بغلط پست و میز را مادام العمر میدانند.و متاسفانه هستند کسانی که جز راننده تاکسی بودن کاری ازشون برنمیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج